Cap. 8

169 11 4
                                    

Deschid ochii si realizez ca e dimineata. Ma ridic din pat si vad o gramada de haine. Toate de firma. Merg sa-mi fac rutina de dimineata. Fac un dus rapid dupa care merg sa-mi probez hainele. Toate imi veneau perfect. Nu pot sa cred! Imi iau jeasii noi si o bluza (tot noua) cu un vampir pe ea. "Cam evident Stefan" gandesc si merg sa-mi iau ceva de mancare.
Cobir scarile si gasesc acolo o tava cu niste paine prajita un ceai si un mar. Langa ele un biletel. "Azi nu o sa vin la scoala. Sper ca te descurci. Mia..Nu uita a trecut deja ceva timp. Nu uita de decizia ta.
Al tau nemuritor,Stefan"
Decizia. Sa fiu normala sau sa devin o lipitoare de sange. Nu stiu. Nu sunt pregatita. Mananc si urc scarile in graba. Am uitat sa-mi iau telefonul. Il caut si il gasesc sub pat. Ce naiba cauta acolo? Nu am timp sa ma gandesc acum. E ora 7:30. La 8:00 incep orele. Fug pe scari imi iau geanta si incui usa grabita. Ajunsa la scoala orele zboara cat se poate de rapid. Imi strang lucrurile si ajung acasa unde in fata casei mele e parcata masina lui Stefan si a mamei!. Intru si ii vad ca discuta
-Buna,scumpo! Zice mama si ma ia in brate.
-Mama..Stefan.
-Buna frumoasa mea si vine si ma saruta pe obraz.
-Ce cauti aici? Zic si mi se pare ca am vocea de copil.
-Pai..Am venit sa vad daca ai ajuns. Mama ta era acasa si ne-am intalnit.
Ce bine stii sa minti. Gandesc eu stind ca aude.
-Stefan e un baiat extarordinar. Ma bucur ca il cunosti.
-Cred eu ar trebuii sa ma retrag. Pa scunpa mea zice si ma ia in brate. La revedere Cristine. (Mama Miei).
Dupa ce pleaca Stefan merg sa fac un dus. Avem nevoie. Fac dusul si merg in camera unde caut niste pijamale. Gasesc unele cu Batman si ma bag sub plapuma cu gandul sa dorm. Dar suna telefonul.
-Alo? Zic si vocea imi e nervoasa.
-Ai grija de tine. Nu stii in ce te bagi zice o voce barbateasca.
-Du-te naibii. zic si inchid.
Dupa jumatate de ora adorm si eu intr-un somn fara vise.

Transformată (Vampirul)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum