Ma trezsec cu o lalea in brate. Ah..Stefan. Merg sa-mi fac rutina de dimineata. Ma spal pe dinti,fac un dus si acum vine provocarea zile. Cu ce ma imbrac? M-am hotarat la un maieu alb cu o cruce neagra si o pereche de jeansi negri. E ora 7:30. Poate azi mergai devreme la scoala. Merg sa-mi caut cheile si deschid usa dupa ce-mi iau lucrurile. In fata usii cine e? Un baiat sexy..Cu blugi negrii si o bluza alba simpă...Stefan.
-Ce cauti aici? zic si imi vine sa-l bat rau de tot.
-Am venit sa-ti spun ca orele au fost anulate.
-Perfect zic..Vrei sa intrii un casa?
-Da...Am ceva de discutat cu tine..zice cu o voce calma care ma sperie.
-Okay...zic si merg sa-mi iau un mar. Vrei ceva?
-Nu,multumesc.
-Ce avem de discutat?
-Pai..Mia..Azi mergem la parintii mei.
FUCK! Uitasem complet.
-A..Da..Stiu. zic si mint.
-Citesc ganduri..zice si-mi face semn sepre capul lui.
-Bine..Cu ce ma imbrac?
-Asa esti bine. :)
Mergem spre masina cand zice.
-Mama mea este singura acasa. Nu vreau sa te intalnesti cu fratii mei pana..Pana nu esti ceea ce sunt eu. zice si nici nu se uita la mine.
-Stefan..zic..Tu vrei sa-mi bei sangele?
-Mia..Da. Vreau. Dar nu o sa o fac.
Si dupa replica asta drumul a fost tacere de mormant.
*****
-Am ajuns. zice si arata spre o mosie imensa.
-E o casa..Minunata.
-Mulțumesc.. Pe mama o cheama Xonia. Doar sa stii ca si ea are o putere..Vede viitorul.
Si intram in casa unde vad o femeie minunata. Cu parul pana in pamant cu o rochie negra lunga si cu un colier exact ca al meu.
-Mia! Si ma ia in brate. Eu sunt Xonia.
-Buna ziua! zic si ma simt penibil.
-Vai..Mia..Esti superba.
-Orice vampir ar fii invidios..Asa-i?
-Desigur zice Xonia.
Vizita a decurs minunat. Xonia mi-a povestit despre familia ei..Despre viata lor. Si am vazut poze cu Stefan cand era mic. :))
***
Pe aleea mea Stefan ma opreste si-mi zice.
-Ai fost minunata. zice si vrea sa plece.
-Mulțumesc! Mama ta e minunata.
-Stiu..si dispare cu tot cu masina. Intru in casa si merg sus. Mama nu a ajuns. Perfect. Urc scarile si vad haine noi pe pat.
Pentru tine.
-Stefan-Si nu erau ieftine. :) Maine le probez acum merg sa dorm. :)
Ma imbrac cu pijamalele mele cu Hello Kitty si imi pun hainele noi in dulap. Nu pot sa cred ca a cumparat atatea.
Ma pun in pat si ma bag sub patura moale.
CITEȘTI
Transformată (Vampirul)
VampirosDacă îmi citești povestea vei afla ce sunt,cine sunt si unde imi e locul.