31.08.2015 - Pazartesi

6 0 0
                                    

Bu sabah uyandigimda cok daha farkli hissettim gunluk. Boyle heyecanla uyandim gune, enerji dolu.

Boyle gunlerim nadir oluyor, nedendir bilmem.

Bnm gl gtlrm vr bi kre tmm mi.s.s.s

Bunlari yazdigim icin ozur dilerim.

Ben konuya geri doneyim, bu sabah diger sabahlarin aksine enerji dolu ve mutlu uyandim. Dusundum de, bu anlari daha cok yasamaliyim ya.

Neden oldu bilmiyorum, belki dun beni cok gulduren bir kitap okudugumdan, ya da cok sevdigim bir muzik dinledigimden... Yani ne bileyim, bir sebepten oturu mutluydum bu sabah.

Ve bu cidden guzeldi.

Eger bir gun, bu defter cope gitmez de, ben de yazmaya devam edersem diye ve birileri hani olurda bir sekilde okursa bu sayfalari, onlara tavsiyem, boyle mutlu uyandiginiz gunlerin kiymetini bilin. Bu gunler ozeldir, o gun sizi hicbir seyin ama hicbir seyin uzmesine izin vermeyin. Caniniz sikilmasin, mutsuz olmayin... O gunleri, normal bir gunun aksine yasayin.

O gunler ozel...
Nadir gunler...

Simdi buraya bir sarki ve o sarkinin sozlerini yazacagim, isterseniz sarkiyi acip dinleyin, karar sizin...

American Authors - Best Day of My Life

I had a dream so big and loud
I jumped so high I touched the clouds
Wo-o-o-o-o-oh

(Cok buyuk ve gurultulu bir hayalim vardi, o kadar yuksege zipladim ki bulutlara deydim...)

I stretched my hands out to the sky
We danced with monsters through the night
Wo-o-o-o-o-oh

(Ellerimi gokyuzune dogru gerdim, gece boyu canavarlarla dans ettik...)

I'm never gonna look back
Whoa, I'm never gonna give it up
No, please don't wake me now
(2, 3, 4)

(Asla arkama bakmayacagim, asla vazgecmeyecegim, lutfen beni uyandirma simdi...)

Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my life
My li-i-i-ife
Oo-o-o-o-oo
This is gonna be the best day of my life
My li-i-i-ife

(Bu hayatimin en iyi gunu olacak, hayatimin... ×2)

I howled at the moon with friends
And then the sun came crashing in
Wo-o-o-o-o-oh [x2]

(Aya dogru bagirdim arkadaslarimla, ve sonra gunes batti)

But all the possibilities
No limits just epiphanies
Wo-o-o-o-o-oh [x2]

(Ama butun imkanlar, limitler yok sadece epifaniler...)

I'm never gonna look back
Whoa, I'm never gonna give it up
No, just don't wake me now

(Asla geriye bakmayacagim, asla vazgecmeyecegim, hayir, sadece beni simdi uyandirma...)

~Nakarat

I hear it calling outside my window
I feel it in my soul (soul)
The stars were burning so bright
The sun was out 'til midnight
I say we lose control (control)

(Penceremin disinda cagirdigini duyuyorum, ruhumda hissediyorum, yildizlar cok parlak yaniyordu, gunes gece yarisina kadar disaridaydi, kontrolu kaybedelim derim...)

~Nakarat ×2

Günlük?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin