Günlerden Sali... haftanin ikinci en boktan gunu.
Yine de boktan iyi...
Sacmaladim, kusura bakma gunluk. Bende Meb'e bagladim anlasilan, sacmaliyorum.
Sana bir sorum var, ya hani Cem Yılmaz diyor ya, "Gece gece icat cikarma anam hadi." diye... Adamlar inadina yeni bir sey yapiyorlar ya. Zirt pirt ya yeni bir sistem getiriyorlar, ya takvimi bozuyorlar... illa bir seyler yapiyorlar... Anlamiyorum, acaba Milli Egitim'in biz ogrencilere garezi mi var?
Onemli sorularim var, mesela neden dersaneler kapatildi ve daha da onemlisi, tam millet bu olaya uyum saglayacakken tekrar acildi? Sinava girecek olan ogrenciler vardi sevgili Meb, batti mi?
Bir baska soru, 4+4+4 sisteminin amaci neydi? 5. Sinif ogrencilerini ortaokul uclemesine katip bunu dortleme yaptinizda elinize ne gecti? Evladim siz rahat duramiyor musunuz? Tabii bir de kimsenin bu durumu iplememesi var.
Bir baska soru, sinavlarin isimlerini surekli degistirince elinize ne geciyor? Biz ogrencilerin beynine doldurdugunuz ezbere bilgilerin yetmedigi gibi bir de "Sinav Adlari ve Acilimlari" adli bir ders de mi baslatacaksiniz? Yani demek istedigim, OKS, SBS, ÖSS, TEOG... bu nedir yahu?
Daha sorulacak cok soru var... Biz ogrencilerle kafa buluyorlar heralde...
Hayir bir de son 5-6 jenerasyona yaptilar bunlari...
Biraz eskilere gidelim haydi, bir sarki vardi... Muhtemelen bilirsiniz, "ÖSYM Götümü Ye" isimli. Bu sarkinin bir de Meb versiyonu yazilmali bence, evet evet, kesinlikle.
Bugun sana dert yandim gunluk. Bu arada iyi gidiyorsun ya. Efrim giz sana!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük?
AcakBu Günlüğün ilk sayfasi. Bu sayfaya normal insanlar ozlu soz yazarlar ama ben normal degilim. O nedenle sadece bir heşteg koyuyorum, (teknoloji bagimliliginin yan etkisi.) #selamolsunsizegunlukokuyansinsivarliklar