Zana Keskin: Ailesini çok seven sayan fakat ailesi tarafından fazla ilgi görmeyen küçük kız. Ailesi aslında çok zengindir. Şirketleri vardır. Fakat Zana parayı pek sevmemektedir. Babası sürekli sevgiyi parayla verme çabasındadır. Küçük kız henüz alti yaşında olduğu için babasına güvenmektedir. Fakat büdükçe işin aslını anlıyor küçük kız. Şu an 18 yaşında. Ve bu sene lise 4'e geçmiştir...
Toprak Görgün: Kendisi ailesi tarafından pek sevilmemektedir. Ne var ki genç çocuk da pek ailesini sevdiği söz konusu değildir. Genç çocuk baba eline bakmak istememktedir.
Bu yüzden kimsenin bilmediği bi sırlar ortalıkta dolanmaktadır. Kimse genç adamı Görgün ailesinin varisi olduğunu bilmemektedir. Genç adamın fotoğraflara ve fotoğraf çekmeye ilgisi vardır. Kendisi 20 yaşındadır. Ama okula geç başladığı için şu an kendisi lise 4'e geçmiştir. Ama baba parası istemediği için devlet okulunda okumaktadır. Tıpkı Zana gibi...Leyla Öztoprak: Zana'ın en yakın arkadaşıdır. Genç kız henüz 10 yaşındayken ailesiyle bir yolculuğa çıkmışlardır. Fakat babasının epey borçu olduğunu kimse bilmemektedir. O adamlar genç kız ve ailesini ölüme sürüklemişlerdir. O yolculuktayken...
Savaş Korkmaz: Genç adam Toprak'ın kardeşinden de en yakınıdır. Kendisi içine kapanık fakat tehlikeli biridir. Tıpkı Toprak gibi .. İşte bu yüzden Toprak'ın ilgisini çekmistir ve aralarına kimsenin girmesine izin vermemişlerdir. Dostlukları 3 yıldır devam etmektedir. Fakat bu dostluk hiç bozulmamıştır. Aksine her geçen gün daha da aralarında ki bağ güçlenmektedir...
Ve Son Olarak
Deniz Görgün: Soyadından da tahmin edilebileceği gibi Toprak'ın erkek kardeşidir. Abisine her hangi bir bağlılığı yoktur. Tabi aynı şey abisi içinde geçerlidir. Kardeş olduklarını pek az kişi bilir. Ama bilinmeyen bir şey daha var ki Zana'ın genç adama sırıl sıklam aşık olduğu...
Evet arkadaşlar hikayemin kahramanlar bölümüdür. Zevkle okumanız dileğiyle... Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lâl Resimler
Tiểu Thuyết ChungFotoğraf çekmek onun için bi zevkti başlarda. Daha sonraları ve bu zevki tutkuya dönüştü. İş yeri vardı. Yeni açmıstı. Sürekli doğa ile ilgili fotoğraf çekerdi. Ve herkes bu genç adamın fotoğraflarını çok beğenirdi. O gece çektiği aslanın fotoğrafı...