Herşeyden Habersiz(Yalanlarla dolu bir gün)

94 9 0
                                    


Medya:Savaş&Beren

Gözlerimi açmaya çalışıyordum.Bir dakika burası hastane yada benim odam değildi.Yavaşça doğruldum kimse yoktu.Birden kapı açıldı.Bulanık görüyordum,gözlüklerim yoktu.Çocuk bana yaklaşmaya başladı.Karşımdaki koltuğa oturarak;
"Demek uyanabildin.Bu kadar çok içmemelisin.Birdahakine bu kadar şanslı olamazsın.Şimdi yanındaki yemeği ye!'
Resmen bana emir veriyordu ama haklıydı.Yavaşça tepsiye uzandım.Bir anda üstüm açıldı ve o anda fark ettim;
"Üstümü sen mi çıkarttın?"
"Başka çarem yoktu,seni o çamurlu kıyafetlerle yatağa yatıramazdım."
"Peki,sen nerede yattın ?"
Gözleriyle yatağın sol tarafını gösterdi.
"Ne yani biz şimdi senle ş-şeyy mii yapı..."sözümü keserek;
"Yatağımda hiç bir şey yapmam ayrıca belli ki hiç tecrüben yok şimdi yemeğini ye ve banyodaki kıyafeyleti giy."
Hiç bir tecrübem olmaya bilir ama ben bununla gururduyuyorum.Ayrıca ben utancımdan geberirken o hiç bir şey olmamış gibi kahvaltısını yapıyordu.Hiç bir şey yemeden bana dediği kıyafetleri giydim.Saçlarımı topuz yapıp çıktım.
"Gözlüklerim nerde?Ayrıca dün akşam ne oldu?"
Hızlı konuşmuştum aşırı hızlı ayağa kalktı ve yürümeye başladı.Bende peşinden yürümeye başladım.Asansöre bindiğimizde giril katanı bastı.
"Peki adın ne ?"bağırmıştım remen.
"Savaş"
"Benimki de Beren"
"Biliyorum,Beren Harcıoğlu,baban ve nişanlısı İstanbuldaki şirketinizi batırımca buraya geldiniz faşan filan."
"Bunları nerden biliyorsun ayrıca gözlüklerim nerde ?"
"O at gözlerin mi sana çarpınca parçalanmışlar yenisini yollarım.Bu arada ilerideki araba seni evine bırakıcak.Ayrıca gece vakti senin gibi bir kızın o sokakta olması biraz tuhaf seni uyarıyorum oradan uzak dur!"
Onu takmıyormuş gibi gibi dediği arabaya bindim.Eve vardığımda saat on idi.Hızlıca odama girdim ve kapıyı kapattım.Tam yatağıma uzanmışken odanın kapısı sert bir şekilde açıldı.Ahh babam gelmişti hesap sormaya.
"Beren!Neredeydin dün akşam?"diye kükredi.Aklısıra beni korkutmaya çalışıyordu.
"Yeni arkdaşlar edindim ve bir otelde kaldım."
"Savaş Ateşoğlu gibi bir arkadaşmı Beren?"
"Nereden biliyorsun?Yoksa peşime birinimi taktın?"
"Savaş anlattı,sen iyimisin diye geldim.Ayrıca sarhoşmuşsun Allah'tan yavaş çarpmış sana."
"Demek sana ispiyonladı hemen ha ayrıca Savaş denilen çocuğu nerden tanıyorsun Babacım?"
" Bak kızım Savaş bir milyoner ayrıca bizim ortaklarımızdan biri onunla görüşmeni istemiyorum!"
"Senden izin almicam baba,ayrıca neden görüşmeyecekmişim?"
"Bak Beren,Savaş tekin bir çocuk değil ona güvenmiyorum lütfen,ayrıca çalışmak yok sana üniverste için güzel bir dersaneye gideceksin.Bu gün saat oniki de başlıyorsun bence üstünü değiştirmeye başla.Ha bide dün akşam sarhoşun birisi arabana çarpmış.Şirketten istediğin arabayı alabilirsin ve kendine dikkat et güzel kızım"
Diyerek yanıma yaklaştı ve anlımdan öptü.Bu sahiplenici bir öpücüktü biliyorum ki babam bana değer veriyor ayrıca beni seviyor fakat ona karşı onun kadar sıcak olamıyorum.Altıma dar bir pantolon üstüme sıfır kol kalın askılı bir t-shirt giydim ve evden çıktım.Şirket eve yakın olduğu için yürüyerek şirkete vardım.Hızlıca otoparka inip valeden babamın araba anahtarlarını istedim.Spor ama şık bir araba alarak verdikleri adrese gittim.Dersaneye vardığım da gözlerim kocaman olmuştu.Acayip lüks bir yerdi.Hızlıca müdürün odasına gidip sınıfımı ve ders programımı aldım.Müdürün yanından çıkıp koridorda yürümeye başladım.Kafamı kaldırıp merdivenlere baktığım da onu gördüm Savaşı hızla peşinden gittim bana bir açıklama borçluydu.Kütüphaneye girdiğinde çok şaşırmıştım açıkçası.Peşimden girdim ve kolundan yakaladım.
"Savaş!"
"Ne istiyorsun?"
"Babama ispiklemisin anlamalıydım yosa neden iyilik yapasın ki yalakalık işte!"
"Babanın bunu bilmeye hakkı vardı birinin seni koruması gerekir,o sokak tekin bir yer değil pradan uzakdur!"
"Babam senin de tekin olmadığını söyledi."
Ne olduğunu anlayamadan bir odanın içine iteledi beni.Duvara yasladıktan sonra iki eline yanlarıma koydu ve boğazıma yaklaşmaya başladı.Nefesini boğazımın üstünde hissediyordum.Yavaşça kulağıma çıktı amacı neydi bilmiyorum ama kalbim yerinden çıkıcak gibiydi kulağıma vardı ve dudaklarını hafifçe araladı.
"O zaman bendende uzak dur Beren!"diye kulağıma nefesini verdi.
Ben daha ne olduğunu anlamadan ellerini yanşarımdan çekti ve dışarı çıktı.Yavaşça kendimi toparladım ve bende peşinden çıktım.
Sınıfımın kapısında Nazlı'yı görünce hızlıca yanına gittim.
"Amacın neydi Nazlı? O gece beni orda bırakmanın sebebi neydi?"
"Canım öyle istedi Berencim ayrıca bana hesap soramassınki o gün seni en son üst kata çıkarken gördüm akşamda evine gitmemişsin kimşe oldun o gece biraz bahsetsene?"
İç sesim şuan ona sövüyor du sürtük işte ne beklersin neden güvenirsin ki??
O kadar utanmıştım ki ayrıca herkez bize bakıyordu.Yağız ve Savaş da dahil.
"O gece bir arkadaşımda kaldım Nazlı ayrıca senin dediğin gibi bir kız olsam Yağız yanağında ki tokat izi olmazdı.Umarım bunu o kalın kafan almıştır Nazlı!"
"Madem bir arkadaşında kaldın bence bunu kanıtlamalısın Berrecim yoksa aklımda başka biri olarak kalıcaksın."
Ahh gerizekalı kız ne istiyor ki benden. Neden değişti bir anda böyle.Kafamı çevirdiğimde Savaş'ın bize yaklaştığını gördüm.
"Bu kadar rezillik yeter Nazlı kes sesini!"
"Şu orospuyu bana savunamaszın Savaş!"
"Beren o gece benimleydi anladın mı Nazlı? Şimdi biri Nazlı'ya soğuksu getirsin eminim ki çok ihitiyacı vardır."diyerek beni belimden kavradı ve sınıfa soktu.Gözleriyle en arka sırayı işaret etti.Dediği yere oturdum oda peşimden oturdu.Zil çalmıştı Nazlı ve yanındaki bir kaç kızda sınıfa girdi ve orta sıralardan birine oturdular.Tüm ders boyunca Nazlı'nın sinirle bakan gözlerine maruz kalmıştım.Elime bir kağıt alarak Nazlı'nın sinirle bakan gözlerini çizmiştim.Aslında resmim çok iyiydi eski okulumda hocalarım sayesinde yarışmalar katılıp madalyalar almıştım.Zilin çalmasıyla Savaş ayağa kalktı ve sınıftan çıktı.Bende peşinden çıkacaktım ki elimin tutulup çekilmesiyle yere devrildim.
"Demek savaş istiyorsun sıçan peki öyle olsun yeni düşmanına merhaba de Nazlı Taşkıran."
Hızlı bir şekilde ayağa kalktım ve tam karşısında dikildim.
"Kötü dosttansa ,kötü düşmanı tercih ederim ayrıca bu savaşı sen başlattın ben bitireceğim."diyerek sınıftan hızlıca çıktım.Dersanenin otoparkına inip arabama bindim ve gazladım.İçimden bir ses o bara gitmemi ve bir şeyler içmemi söyledi.İç sesimi dinleyerek hızla o bara sürdüm.Nazlı neden değiştiki birden böyle pekiya Savaş niye yardım etti bana acıdığı için mi hiç sanmıyorum.Ben düşüncelerimle boğuşurken arkadaki bir arabanın selektör yaptığını fark ettim yavaşça önünü açtım geçmesi için hızla yanımdan geçti ve önümde durdu yuh hayvan son anda durabilmiştim.Arabadan inenin Savaş olduğunu gördüm ne istiyordu yine? Arabadan inip bende ona doğru bir iki adım gittim tam karşı karşıyaydık aramızda bir adımlık bir mesafe vardı.Gözlerini gözlerime kilitledi ve çok tok ve soğuk bir sesle konoşmaya başladı;
"Benimle geliyorsun!"

Arkadaşlar dediğim gibi buralarda yeniyim oylarınızı ve yorumşarınızı eksik etmeyiniz bana fikir ve sorularınızı danışabilirsiniz.Ayrıca kitabımı tavsiye etmeyi de unutmayın yeni bölüm elimde hazır olabildiğimce hızlı bir şekilde yazıcam.

Sizce Savaş neden Beren'e yardım etti?
Aşk mı? ahh hiç sanmıyorum Savaş öyle bir çocuk değil bakalım bunun sonu nereye varıcak.

DENGESİZ(İntikam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin