Lanet olsun şu alarmı bulana!
Saat daha sabahın 6'sı ve ben daha yeni taşındığım Manisa'dayım.İlk iş günüm yaz tayili ve ben üniverste hazırlık öğrencisiyim.Annem Almanya'da ben ise bir türlü sevemediğim babamla kalıyorum.Normalde İstanbulda yaşıyorduk.Taki annemle babamın ayrılıp annem yeni kocasıyla Almanya'ya gitmesi ve babamın nişanlısıyla İstanbul'da ki şirketimizi batırmasıtla Manisa'ya geldik. Bir hafta olmuştu Manisaya taşınalı.Burada ki holdingimize takın bir evde oturuyoruz.Ha bu arada ben Beren.Annemle Almanyaya giden bir abim ve onunla kaşdığım babam var.*****
Aceleyle duş alıp çıktım.Üstüme beyaz sporcu atleti ve bir gömlek aldım altıma ise dizimden iki karış kısa kot bir şort giydim.Ayaklarıma ise kırmızı vanslarımı giyip saçlarımıda sıkı bir at kuruğu yaptım. Saat daha yedi idi.Bir saatim kalmıştı.Aceleyle evden çıktım ve arabama bindim.Ahh!Gözlüklerimi unuttum... Gözlüklerimi inip arabama geri bindim artık daha iyi görüyordum.Şirin bir mini coperım vardı.Şirkete vardığım gibi babamı gördüm yanına doğru gittim.iki ay sonra okul başlayacak ve ben tek arkadaşım gotik Nazlıyla takılacaktım.Babamdan intikam almam gerekirdi.Babamın yanına gitiğimde;
"Babacım ben bu gün çalışmasam olur mu? Biraz gezsem akşamada Nazlı'yla güzel bir kafeye gitsek senin için bir sakıncası olur mu?"
Babamın suratında anlayamadığım bir sırıtış vardı.Şimdi anladım ilm defa ondan izin istiyordum.Sonra babama dönüp masum bir bakış fırlattım biraz daha sırıtmaya başladı ve;
"Tabi ki canım kızım bu gün izinlisin.Dilediğin gibi gezebilirsin.
Evet işte beklediğim cevap.İlk günden izinliydim.Bana doğru kredi kartını uzattı ve hızla yürümeye devam etti.Şirketteki bir kaç işimi halledip hızla arabama bindim.Tüm gün boyunca alışveriş yaptım.En son bir kafeye girip birşeyler yedikten sonra Nazlı'yı aradım ve beni güzel bir yere götürmesini istedim oda hemen kabul etti.Ahh evet geldi bile onun arabasıyla gidecektik dışarı çıktığımda siyah nir range rover karşımda duruyordu bir şey demeden ön koltuğa oturdum.Yolda o kadar hızlı gidiyorduk ki on dakkaya varmıştık.Nazlı konuşmayı sevmediğinden bende pek konuşmuyordum.Girdiğimiz yer bir bardı.Tüm gözler bendeydi çünkü günlük sade kıyafetlerle gelmiştim.Burda ki tüm kızlar mini neon elbiselerleydi.Bir masaya doğru gittik.Masa da kumral ,kaslı ve çok mu çok yakışıklı cool bir çocuk vardı."Yağız bu Beren,Beren bu Yağız arkadaşım bu kadar."
"Selam"
"Selam Beren."
Bu kadar mı?Evet bu kadar zaten ne konuşabilirdik ki ?
Nazlı bir garson çağırıp içki istedi.Ben şarkıya eşlik ederken Yağız Nazlıya bir şeyler söyşedikten sonra merdivenlere yönelerek üst kata çıktı.O çocukta bir şey vardı bana güven veren beni ona çeken bir şey.Daha önce çok içki içmediğim için iki kadehe sarhoş olmuştum.Acaba yukarıda ne vardı ?Yağız neden oraya gitmişti ki ? Merağıma yenilerek yukarıya çıktım.Artık müzik sesi gelmiyordu sadece çığlıklar ve inlemeler vardı.Ne kadarda salağım nereye geldim ben böyle en iyisi gitmek.Arkamda biri olduğunu fark ettiğimde yavaşça arkamı döndüm.
Hass Yağızdı bu.
"Ne işin var burda ?"Seni aramaya geldim Yağız diyemezdim şimdi.hapı yuttum işte.
"Şeyy...Ben lavoboyu arıyordum."
"Beni mi kandırıyorsun? Çık bu masum kız rollerinden.Birini felan mı bekliyorsun?Yada oda numaran kaç ?"Iykk beni o kızlardan sanmıştı gerizekalı !!
"Bana bak doğru konuş sadece lavoboyu arıyordum yanlış gelmişim işte!"
"Benimkisi gelmedi seninkiside gelmiyecekse gidelim mi benim odaya güzelim??"Beni duvara yaslayarak bir anda öpmüştü.Neye uğradığımı şaşırmıştım hızlıca itikliyip tokat attım.Koşarak aşt kata indim Nazlı ortalıklarda yoktu.Çantamı alıp dışarı fırladım.Gözlerimdeki yaşları ellerimle sildim ama ben sildikçe daha çok geliyordu.Nazlı gitmişti hemde beni bırakarak.Sarhoştum bu halde babamı arayamazdım.Saat ise gece bir olmuştu.Koşmaya başladım bu sokaktan araba yada taksi çok geçmiyordu karşıya geçmem lazımdı.
Sağıma soluma bakmadan adımımı attım ve korna sesi yavaşça sağ tarafıman bir darbe aldım.Gözlerim uyuşuyordu yavaşça,tek hissetiğim beni kaldırmaya çalışan iki kaslı kol.Gözlerim kapanmış hiç bir şey hissetmemeye başlamıştımmm.Arkadaşlar buralarda yeniyim o yüzden yanlışım varsa şimdiden özür dilerim bu bölüm biraz kısa oldu ama elimden gelen buydu yarın yeni bölümle karşınızda olacağımdan emin olun.
Ayrıca oy ve yorumlarınızı bekliyorumm.Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENGESİZ(İntikam)
Roman d'amourUçurumun kenarında dengenizi kaybederseniz ne olur? Muhtamelen ölürsünüz.Pekiya sizi o uçurumun kenarından bir dengesiz kurtarırsa ne olur? Savaş intikam için yaşarken, Beren hayatının erkeğini bulmak için yaşar.Beren her zerresine kadar aşkı hissed...