Herşeyden Habersiz(Umut dolu umutsuz bir gün)

68 8 0
                                    

Medya:Beren&Savaş

"Neye gidiyorsun Beren?"
"Eve"
"Direnme Beren burada kalacağız."
"Yanılıyorsun ben eve gidiyorum bırakmadığın takdirde babama haber veririm."
"Babanın haberi olmadığını mı sanıyorsun?"
Ne yani babamın haberi varmıydı?Daha bu sabah uzak durmamı söylüyordu hemde.Şaka yapıyor olmalıydı.Onu ittirmeye çalıştım ama boşa çaba sarf etmiş yerinde hiç oynamadı.

"Ayrıca çok güzel bir vücudun var onu saklamandan anlamalıydım."

"Bir daha sakın kıyafetlerimi değiştirme Savaş."

"Sende kıyafetlerinle yatma o zaman."

"İstediğim gibi yatarım bu seni hiç mi hiç ilgilendirmez."

"O bebek tenini kirli bir kıyafetle kirletemezsin Beren."

"Benim vücudum seni ilgilemdirmez!"

Yine üztüme üstüme gelmeye başlamıştı.Bir anda sırtım sert birşeyle temas etmişti.Ağaç mı gerçekten mi şimdi mi? Hızlıca beni ağaca iyice yasladı.Bu ani hareketleri beni acayip ürkütüyordu.Bir elini belime değerini ise saçlarımın arasına daldırdı.Ben ittirdikçe o daha çok sıkıştırıyordu beni.Sonun da pes etmiştim.O enfes kokusunu hızlı bir şekilde ciğerlerime doldurdum.Bu koku, bu bakışlar, bu burun bu ağız bu vücud her şeyiyle tüm erkeklere meydan okuyordu adeta.Beni sarhoş ediyordu,hareket ettirmiyor ayrıca yapmamam gerekenleri yaptırıyordu.Gözleri benim gözlerimle buluştuğunda için de istek ve arzu vardı en dipdeki nefreti hala görebiliyordum.Bu neyin nefreti idi?
Ben daha ne olduğunu anlamadan dudakları dudaklarımla buluşmuştu.Bedenim direnemez olmuştu.Dudaklarım onun ki gibi yavaş ve nazik hareketlerle ona eşlik ediyordu.
Benden uzaklaşmaya başladığında ellerimle hafifçe ittirdim.Arkasını dönerek yürümeye başladı.Şuanlık başka çarem yoktu peşinden gitmeye devam ettim.Yanına vardığımda yüzümde istemsizce bir gülücük olduğunu fark ettim ve kendime çeki düzen verdim.Eve varmıştık.Hızlıca bana ayırdığı odaya koştum.Yatağa uzandığımda telefonumun hala arabasında olduğunu hatırladım.Ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım yarım saat kadar odada oyalandıktan sonra kapıyı açarak koridora çıktım.Hızlı ama sesiz adımlarla merdivenden inmeye başlamıştım .Son iki basamak kala duyduğum kadın inlemesiyle olduğum yere saplandım adeta.Kafamı kaldırdığımda Savaş'ın kucağında ki cırlayan kadını gördüm.İki bacağını Savaş'ın kalçalarına sarmış elleri ise o mükemmel suratta dolaşıyordu.Savaş kadını kalçalarından tutarak ayağa kalktı.Arkasını döndüğünde gözlerimiz birbiri buldu.Gözlerinde şaşkınlık vardı sadece onla kalmayıp binlerce his aktarıyordu bana o gözler.Kadın kucağında sallanırken yavaşça bana yaklaşıp merdivenlerden çıkmaya başladı.Yüzüme vuran rüzgarla ağladığımı fark ettim buda neydi şimdi niye ağlıyordum ki ?Daha bir saat önce beni öpmüş ve bana umut vermiş adam için ağlıyordum.Şimdi ise başka bir kadınla aynı yatakta....Boş ver Berre düşünme sen kimsin ki sen boş tecrübesiz bir kızsın işte.Arkama dönerek merdivenlerden çıkmaya başladım gözlerim benimle oyun oynuyor bir kararıyor bir bulanık gösteriyordu.Hadi ama şimdi olmaz dedi iç sesim son üç basamak adımımı attığımda ayağımın boşluğa geldiğini fark ettim.Dengem bozulmuştu artık.Geriye doğru düşüyordum.Takla atmış olmalıydım,hatta bağırmış yada çığlıkta atmış olabilirdim.Bedenim artık yerle buluşmuştu.Gözlerim usulca yumulmuştu.

****
Gözlerimi açmaya çalıştığımda kafamın üstündeki Savaş'ı gördüm.Yeni inöiş olmalıydı.Yavaşça kafamı kaldırdığımda o kadını gördüm Savaş'ın arkasına geçmişti üstünde ise Savaş'ın çarşafı vardı sadece.Savaş ise t-shirtünü çıkartmış daha.Savaş'ın beni kaldırmaya çalıştığını anladığımda hızlı bir şekilde kendimi geri çektim.Kafamı kaldırdığımda şaşkınca bana bakıyordu.

" Sakın o pis ellerinle bana dokunma!" diyerek doğruldum ve ayağa kalktım.Gözlerine baktığımda ne kadar sinirlendiğini fark etmiştim.Kafamı vurduğum yer ısınmaya başlamıştı.Elimi götürdüğümde kanadığını anlamıştım.Başım hala dönüyordu.Yine düşecek gibi olduğumda hızlı bir şekilde kanlı elimi duvara yasladım. Kanlı el izim duvara çıkmıştı.Savaş kanadığını fark edince kolumdan tuttuğu gibi dışarı çıkarttı.Yanında ki kadındanda pamuk ve t-shirt istedi.Elini bana değdirdikçe ondan uzaklaşmam ondan kaçmam iyice sinirlendirmişti Savaş'ı.Ama o kıza dokunduğu ellerle bana dokunamazdı.Buna izin veremezdim.Pamuğu bana uzattığında alıp kafama koydum.O da t-shirtünü giymişti.Arabaya doğru ilerlediğinde;
"Hadi hastaneye gidiyoruz."
"Gerek yok,gecenezi boş yere mafetmeyin."diyerek arkamı dönüğümde kolumdan tuttuğu gibi duvara yasladı.Hemde o kadının yanında.Niyeti beni ikna etmekti anlamıştım.Madem öyle sende bu yönetemi kullan dedi iç sesim.Bu sefer yavaşça nefesimi tenine vererek kulağına doğru yaklaştım elleri gevşemişti.E artık kaçabilirdim yani o kadar sene spor yaptım sonuçta.Kulağına bardığımda iyice eğildim ve;
"O pis ellerinle bana dokunma!"
Diyerek onu kendimden uzaklaştırdım bir anşık şaşırmış ve afallamıştı.Hızlıca kadının yanından geçip eve girdim oradanda odama koştum.Kapıyı kilitleyim dirin bir nefes aldım.Sonrada göz yuvalarımdan çıkmayı bekleyen damlaları serbest bıraktım.Kapının çalınmasıyla irkilmiştim.İstemsizce bir kaç adım uzaklaştım kapıdan.Ben ses vermedikçe kapıyı tekmelemeye başladı.
"Berre bak aç kırarım kağıyı aç! Lan açsana bari iyimisin onu söyle öldün mü kaldın mı cevap versene!"
"Git burdan Savaş iyiyim ben git lanet olsacası git git!!"
Sinirlenmiştim açıkcası madem bana umut veriyorsun neden başka bir kadını benimle kaldığın eve getiriyorsu?İç sesim konuşmaya başladı ya salak sen niye umutlanıyosun ki bir öpücüğe şimdi onun gözünde iyice düştün,ama Allah tan merdivenlerden düştünde yoksa onun için atladığını felan düşünecekti.Kapıdan gelen sesler kesilince düşüncelerimden ayrıldım.Ohh en sonumda gitmişti şimdi istediğini yapsın o kızla.Pamuğu kaldırdığımda kanamanın azaldığını fark ettim.Banyoya baktığımda başka pamuk yoktu bende biraz peçete alıp kafama bastırdım sonrada sabah çıkarttığım t-shirtü yıkayıp yırttım ve başıma bandaj gibi sardım.
Yatağa uzandığımda uyumamam gerektiğini hatırladım.Bende balkona çıkıp hamağa uzandım biraz sallandım fakat bu sefer baş dönmem çoğaldı biraz balkonda oyalandıktan sonra kendimi yatağa attım.Acaba şuan ne yapıyolardı.Belki Savaş çoktan işi pişirmişti yada daha sadece yiyişiyolardı.Ben düşüncelerin arasında dolanırken beynim ve vücudum eror vermeye başladı.Uyumamam gerekiyordu ama gözlerim çoktan yumulmuştu.Gözlerimi karanlığa bedenimi ise uykunun gözel kollarına bırakmıştım artık.Geri dönüşüm yoktu.Beynim bana öpücük yollayıp "iyi geceler" dediğinde yatağa iyice sokuldum ve uyumaya başladım.

Arkadaşlar oy ve yorum yapmayı unutmayınız.Hatalarım varsa effedin beni.Tavsiye etmeyide unutmayınız ayrıca.
Aaaa Savaş'ın amacı ne bir kıza umut verim başka bir kızı yatağa alması ne oluyor böyle?
Peki ya Berre nasılda hayal kırıklığına uğradı.
Sizce böyle nasıl devam edecek daha Berre daha kalırmı o evde ??
Cevaplarınızı bekliyorum Canlarımm.

onu söyle öldün mü kaldın mı cevap versene!"
"Git burdan Savaş iyiyim ben git lanet olsacası git git!!"
Sinirlenmiştim açıkcası madem bana umut veriyorsun neden başka bir kadını benimle kaldığın eve getiriyorsu?İç sesim konuşmaya başladı ya salak sen niye umutlanıyosun ki bir öpücüğe şimdi onun gözünde iyice düştün,ama Allah tan merdivenlerden düştünde yoksa onun için atladığını felan düşünecekti.Kapıdan gelen sesler kesilince düşüncelerimden ayrıldım.Ohh en sonumda gitmişti şimdi istediğini yapsın o kızla.Pamuğu kaldırdığımda kanamanın azaldığını fark ettim.Banyoya baktığımda başka pamuk yoktu bende biraz peçete alıp kafama bastırdım sonrada sabah çıkarttığım t-shirtü yıkayıp yırttım ve başıma bandaj gibi sardım.
Yatağa uzandığımda uyumamam gerektiğini hatırladım.Bende balkona çıkıp hamağa uzandım biraz sallandım fakat bu sefer baş dönmem çoğaldı biraz balkonda oyalandıktan sonra kendimi yatağa attım.Acaba şuan ne yapıyolardı.Belki Savaş çoktan işi pişirmişti yada daha sadece yiyişiyolardı.Ben düşüncelerin arasında dolanırken beynim ve vücudum eror vermeye başladı.Uyumamam gerekiyordu ama gözlerim çoktan yumulmuştu.Gözlerimi karanlığa bedenimi ise uykunun gözel kollarına bırakmıştım artık.Geri dönüşüm yoktu.Beynim bana öpücük yollayıp "iyi geceler" dediğinde yatağa iyice sokuldum ve uyumaya başladım.

Arkadaşlar oy ve yorum yapmayı unutmayınız.Hatalarım varsa effedin beni.Tavsiye etmeyide unutmayınız ayrıca.
      Aaaa Savaş'ın amacı ne bir kıza umut verim başka bir kızı yatağa alması ne oluyor böyle?
    Peki ya Beren nasılda hayal kırıklığına uğradı.
Sizce böyle nasıl devam edecek daha Beren daha kalırmı o evde ??
Cevaplarınızı bekliyorum Canlarımm.

DENGESİZ(İntikam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin