❇1.BÖLÜM"...YENİ HAYAT ..." ❇

1.1K 27 0
                                    

▪▪▪  YENİ BİR HİKAYE VE BEN !! HEPİNİZE SELAM .... LÜTFEN HEMEN HİKAYEMİ KÖTÜLEMEYİN .SONUÇTA İLK BÖLÜM .VE LÜTFEN YORUM \ VOTE VERİNİZ ...

MULTİ MEDİA = TAÇMİNA :-)



♥♥♥♥ KÜÇÜCÜK " YÜREKTE " DÜNYALAR KADAR " SEN "    ♥♥♥♥




       Ayna da son kez kendime baktım.Yanağımda ki parmak izlerini gördükçe  yüzümü parçalama isteğim daha çok artıyordu.Kabuk bağlayan yaralarımın  yenileri eklenmişti .

        Dayanma kavramı adeta yok olmuş gibiydi .Hayır ama bu sefer yapacaktım.Bunu yapmaktan başka çarem kalmamıştı.Yatakta masumca uyuyan kardeşim  Talyaya baktım.

         Onu burada , bu bataklıkta bırakmak benim için kolay değildi.

" Söz veriyorum Talya ,  seni de  bu evden , o adamdan kurtarıcağım. " 

         Üstündeki yorganı , düzeltip başını öptüm.Yavaşça  yatağımın  üstündeki bavulu  aldım.Tekrar Talyaya baktım.Bir an uyanır gibi olmuştu.Kısa bir süre daha onu izledikten sonra dikkatlice  odadan çıktım.

         Salona geldiğim anda bir an yüreğim sıkışmıştı.Gözlerim yanıyordu.Ne çok şey saklıydı burada .Bu evde doğup , büyümüştüm.Bütün anılarım bu evde vardı.Bebekliğim , çocukluğum ve en önemlisi babamlı güzel günlerim.Herşey benim için güzeldi. Bütün mutluluğumun havaya karıştığı zaman dilimi iki yıl önceydi.O adam annemin hayatına girdikten sonra  , karanlık bulutlar üstümüze çökmüştü.

           Sanırım konuyu en baştan anlatmam gerek .İlk başta masum gibi gözüken hallerinde bile birşeyler vardı.Açıkcası bunu önemsememiştim.Kısa bir süre sonra annemle evlenmişti .Annem babamdan sonra  ilk kez mutluydu.O mutlu olunca hiç birşey diyememiştim.

          Şu anda neden gidiyorum ?  İşte bu soruya tek cevap ; üvey babamdan kaçıyorum . Onun taciz ve dayaklarından ...

          Yavaş ve dikkatli adımlarla salondan geçerek dış kapıya doğru ilerledim. Tam kapıya elim  uzanacakken o anda bir   kapı açılma  sesi geldi .

           Titreyerek  öylece durdum.Ayak sesleri yavaş yavaş yaklaşıyordu . Kalbim yerinden  çıkacak gibiydi .

" Git ! "  duyduğum sesle bir an kendime geldim.

          Kapıdan ilerleyerek  , anneme doğru yürüdüm.

" Anne "  diyerek sıkıca  sarıldım.

           Kokusunu son kez içime çekiyor olduğumu düşündükçe anneme daha  sıkı sarılıyordum.

" Hadi git yavrum , kurtar kendini ."

             İkimizde ağlıyorduk   , ondan ayrılmanın bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim.Annem bir anda  omuzlarımdan tutarak , ayrıldı.

"  Anne , sizi kurtaracağım bu evden . "

" Biliyorum , Taçmina ."   buğulu gözleriyle  bakarak  , elini gögsüne attı.Eline aldığı paraları  , avucuma bıraktı.

" Kendine iyi bak  . "

" Sende Talyaya ve kendine  zarar vermesine izin verme. "  diyerek bavulumu elime aldım ve hızlı adımlarla kapıdan dışarıya çıktım.

             Yeni hayatıma adımımı atmanın verdiği huzur  ve tedirginlik daha da heyecana kapılmamı sağlıyordu.

              Kendimi otobüsün  sert koltuğuna  attım .Sonunda bu şehirden ve beraberinde getirdiği pisliklerden kurtuluyordum.Her ne kadar Talyayı ve annemi bırakmak canımı acıtsa da elimden  gelen  buydu.Talyanın beni affetmesini  diledim.Çantamdan telefonumu çıkarttım.Kapalı olan telefonumu görünce  , açtım.

Hemen Betüle mesaj  yazmaya başladım.

- "Canım , ben otobüse bindim ....İnince haber veririm ." -

                Mesajı gönderdikten sonra arkama yaslandım .Bütün günün yorgunluğunu uyuyarak geçirebilirdim .

" Hanfendi ."  duyduğum sesle kendime geldim .Nerede olduğumu ilk başta anlayamadım.Gözlerimi kırpıştırıp etrafıma baktım.

Ben ?

Adam ?

İnsanlar ?

            Ah evet  İstanbula gelmiştim.Yüzüme şaşkın şaşkın bakan adama dönüp , gülümsedim.

" Pardon  , teşekkür ederim . "

           Adam samimi olarak gülümsedi." Rica ederim , iyi günler ." diyerek otobüsten inmek için yürüdü .Bende  çantamı  alarak hızlı adımlarla  otobüsten indim.

          Otobüsten    iner inmez  , telefonumu elime aldım.Bir mesaj vardı.Hızlıca açıp , okuduğumda başımdan  aşağıya kaynar sular döküldü.

-  "  Taçmina , kusura bakma ama babaannem  ölmüş .Biz acilen Kayseriye dönüyoruz.Ben dönene kadar otelde kal , olur mu ? Seni seviyorum  canım arkadaşım .Kendine iyi  bak ."  -

           İyi de ben şimdi ne yapacaktım ?  İstanbulu televizyondan gördüğüm kadarıyla  biliyordum .Başka çaremin olmadığını bilerek ayaklarımı sürüyerek ilerledim.Tam ben derdime yanarken birine çarpmam ile yere düşmekten son anda kurtulmam bir oldu.

Kaslı kolların arasında öylece duruyordum.Sanırım  erkek güzeli diye buna diyorlardı  .

...

BÖLÜM KISA MIYDI ? EVET , TAMAM KISAYDI ...AMA SONUÇTA İLK BÖLÜM  ISINMA TURLARI  DİYELİM ...VE SADECE ŞU KADARINI DİYEYİM ...BU HİKAYE , DİĞER HİKAYELERİMDEN FARKLI OLACAK ....VOTE İSTESEM AYIP MI OLUR ? ♥♥♥

...BÖLÜM SONU ...

LATERSBABYASMİN

DADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin