✳ YEHUUU SELAM CANLAR ...KABUL BÖLÜM GEÇ GELDİ .TAMAM ARTIK SÖVMEYİN :D İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR . ÖNYARGILI DAVRANMAYIN LÜTFEN .YAZİM YANLIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN ....İYİ OKUMALAR ...✳
.....KIRILMASIN DİYE ÜZERİNE TİTRERDİM....O HEP ÜŞÜDÜĞÜMÜ SANIRDI ...
Gözlerimi ona sabitlemiş halde öylece kolları arasında duruyordum. Hayatımda bu kadar yakışıklı birini daha önce görmediğime yemin edebilirdim.Doğrusu erkek mankenlere bile taş çıkartıcak derece de yakışıklıydı. .Evet , evet kesinlikle yakışıklıydı.Böyle bir erkeğin karşıma çıkması da ayrı bir durumdu .Bir anda onu incelediğimi fark etmiştim. Ondan hızlıca ayrılmaya çalıştım .Kollarından kendimi çekmemle ikinci bir aptallık yapmam da bir olmuştu.Evet bu sefer yerde yüz üstü uzanmış haldeydim.
" Fazla sakarsın çocuk . " duyduğum sesle utanarak başımı sesin geldiği yere doğru çevirdim.Ancak az önce sesin geldiği yerde bu sefer kimse yoktu .Bu kadar çabuk ortadan kaybolması beni oldukça şaşırtmıştı.Bir an acaba az önce yaşananlar bir hayal miydi diye düşünmeden edemedim. Ben onu ararken , adım seslerinin diğer taraftan gelmesiyle bu sefer başımı o tarafa doğru çevirdim.Hızlı adımlarla ve tüm ihtişamıyla yürüyordu.
"Yardım etmemi ister misiniz bayan ? " Kulaklarıma dolan sesle tekrar önüme döndüm .Bir adet siyah spor ayakkabıları görmemle hala yerde yatıyor olduğumu anladım. Bu nedense beynimde buz gibi soğuk etkisi yaratmıştı.
Aniden kendimi toparlayarak ayağa kalktım .Bir an içimden bugünün çabuk bitmesini diledim .
"İyi misiniz ? " bakışlarımı karşımda bana meraklı gözlerle bakan adama doğru çevirdim.
" Ben ...evet hımm yani iyim sanırım. " kurduğum anlamsız cümleyle bir kez daha rezil olduğumu hissettim .Evet , evet kesinlikle bugün bir an önce bitmeliydi .
"İsterseniz sizi gideceğiniz yere kadar bırakabilirim ."
" Teşekkür ederim ama buna gerek yok ." Başka ne diyebilirdim ki ? " Benim gidecek bir yerim yok ! " mu ? Ah bunu tabi ki yapamazdım . En iyi cevap sanırım buydu .
" Benim ismim Murat .Peki senin ? " Bir an duyduğum isimle espri yapmayı düşünmedim değil.Ah Taçmin kendine gel lütfen .Uzattığı eline kısa bir süre baktıktan sonra , elimi uzattım.
" Taçmin .Memnun oldum . "
" Ben de memnun oldum .İsmin güzelmiş , anlamı ne
peki ? " sorduğu soruyla aklıma babam gelmişti.İsmimi babam koymuştu , kulağıma da o fısıldamış . Eğer yaşasaydı eminim şu an bu halde olmazdım . Evde , sıcacık yuvamda olurdum."Pardon , burda mısın ? ".
" Kraliçe ."
" Efendim ? "
" Yani ismimin anlamı kraliçe ."
Yüzüne hafiften bir gülümseme eklemişti .Doğrusu dikkatlice baktığımda az önce karşılaştığım adam kadar yakışıklıydı.Aralarındaki tek fark Murat sevecen ve daha güler yüzlüydü.Doğrusu bir günde iki tane yakışıklı adamla karşlaşmam fazlaydı.
" Tam sana uygunmuş ." ne demek istediğini tam olarak anlamamıştım.Doğrusu şu anda bunu önemseyecek halde değildim.Düşünecek daha önemli konularım vardı.Başımı sokacak bir ev bulmam gerekiyordu.Yoksa bu havada sokakta kalamazdım. Hiç böyle hayal etmemiştim.Bir an pişmanlık beynime dolmuştu.Ama hayır böyle düşünmemem gerek .Aksine o adamdan ve iğrençliklerinden kurtulduğum için sevinmem gerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADI
RomanceÜVEY BABASININ TACİZLERİNDEN BIKARAK KAYSERİDEN , İSTANBULA KAÇAN BİR KIZ... ZENGİN , ŞIMARIK BİR ERKEK.... KADER ONLARI BİR ŞEKİLDE KARŞILAŞTIRDI... VE İŞİN EN TUHAF YANI İKİSİDE BİRBİRİNDEN NEFRET EDİYOR... ''DADI OLDUĞUNA EMİN MİSİN ? '' ''EVET E...