Her zaman ki gibi korkunç bir rüyadan uyanmıştı.Kafası çok karışıktı .Yine ağlıyordu.Aynı rüyayı görüp duruyordu.Bir rüyanın nasıl bir anlamı olabilirdi? Rüyasında karanlık bir odada kilitli kalıyordu.Ama uzun saçlı birisi onu oradan kurtarmaya çalışıyordu.14 yaşında olan Zeynep bir çocuğa aşık olmuştu.Kendisinden küçük birisine.Adı Emre'ydi .Emre'de Zeynep'i seviyordu. Yada Zeynep mi öyle zannediyordu? Zeynep Emre'ye kendisinden başkasının aşık olamayacağını düşünüyordu.Emre ise kendini vazgeçilmez zannediyordu.
Bir gün Zeynep Emre'nin Ceren ile çıktığını duydu. Ağlamaya başladı. Elinden başka hiçbir şey gelmiyordu.En nefret ettiği şey olan depresyona girdi.Ablası durumu gördü.Zeynep tatile gitse de ablası bir tane daha tatilin bu durumu geçireceğini düşünüyordu.Ve bir tatil ayarladı.
Zeynep'e söyledi.Zeynep ise önce kabul etmedi.Ama bir tatilin iyi geleceğini düşündü ve tatil için planlar yapmaya başladı.Onu neler bekliyordu? İlk defa bir tatil için heyecanlandı.Bu merakını daha artırmıştı.
~~~~
Bu gün Antalya da son günüydü.Yarın İzmir'e gidecekti.Bunun için hem üzülüyor hem de seviniyordu.Çünkü burda yani Antalya da sevdiği bi çocuk vardı şans ki 4 gündür hep aynı yerde ona bakarken yakalıyordu.İzmir.Çok heyecanlıydı.Bu İzmir'de dördüncü yılı olucaktı.Peki ya bu bahsettiğimiz kız kim?Ayça.Adı Ayça.İzmir için çok heyecanlıydı.Aylardır onun hayalini kuruyordu.Kimlerle tanışacaktı.Arkadaşı olacak mıydı?Yakışıklı erkek olucak mıydı? Daha fazla bekleyemedi ve hemen valizini hazırlamaya başladı.Bütün şortlarını ve en sevdiği üstünde "I DON'T CARE" yazan tişörtünü en üste koymuştu.Onu çok seviyordu.Onu gördükçe aklına "Really Don't Care" şarkısı ve Demi geliyordu.Akşam olmuştu ve erkenden yatmayı planlıyodu.Hem aşırı heyecanlıydı hem de korkuyordu.Ya aşık olursa ve pişman olursa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK BÜYÜ
Teen FictionTatil eğlenmek içindir.Peki bir haftalık tatilde aşık olursan? Neler yapmak gerekir? Söylemekmi yoksa vazgeçmekmi? Bu tatilde herşey kafa karıştırıcı. İnanmalılarmı, inanmamalılarmı? Bizimki böyle bir hikaye.Aşkını açıklayabiliceklermi?Yalanlara ina...