#Kızların yakınlaşması

23 5 0
                                    

Sabah olmuştu.Uyanır uyanmaz yemekhaneye gitti.Gözü hemen kıvırcığa gitti.Oturduğunu fark etti.Ama 5.gündeydi.Yani her an çocuğu kaçırabilirdi.Tanışmaktan başka çaresi yoktu.Son gün belki birşey olur diye düşündü.Yemeğini yedikten sonra üstünü değiştirdi bikinisini giyip sahile gitti.Yerlerini kaptıkları için o annesi ve ablasından daha önce gidiyordu.Sahilde yan komşuları olan Ayça'yı gördü.Gözgöze gelince gülümsedi.Biraz geçtikten sonra denize girdi.Artık dayanamayıp denizde Ayça'nın yanına gitti.Tanıştılar.Aradan 1 saat falan geçtikten sonra dubaya çıktılar.Zeynep mutlu olmuştu.Evet mutlu olmuştu.Hatta mutluluğun ne demek olduğunu öğrenmişti.
Dubaya çıktıklarında Zeynep sevdiğini falan sordu.Ayça da oradaki esmer çocuk olduğunu söyledi.Zeynep de kıvırcığı sevdiğini söyledi.Gerçekten yakın arkadaş olmuşlardı.Hemde ikiside aynı şehirdeydi.Artık herşeyi birlikte yapmaya başladılar.Herşeyi birlikte yaptılar.Erkekleri çok güzel kestiler.Erkekler de biraz kızlara yakın olmaya çalışıyorlardı.Hem belki Ayça'yla birlikte erkeklerle sanki a bileceğini düşündü.
~~~
5.gündü. Sabah erkenden kalkmıştı,bugün kizla konuşmaya kararliydi çünkü içinde kimseye soyleyemedigi sirlar vardi ve onlari birer birer dokmek istiyordu. Yemekhaneye geldi. Yemeğini yiyip biraz oturdu. Daha sonra annesi gitti. Kardeşiyle birlikte kalmisti. Karsiya bakinca onu gördü,adini dahi bilmediği ama deliler gibi asik olduğu çocuğu. Kedileri vardi. Kardeşi kedisini sevmek için onlarla gitti. Ayça da sirf oğlana yakin olmak için yanlarında gitti ve istediği de olmuştu oglanla konuşuyordu. Annesi aramisti ve hemen odalarina gidip bikinisini giydi. Hemen denize gitti. Denizde tek basina yüzerken Zeynep'in ona doğru geldiğini görmüştü. Biraz heyecanliydi çünkü bu kizda bir şeyler vardi. Sanki her şeyi olacakmis gibi ve öyle de olmuştu. Beraber bir sürü şey yasamislardi. Hic olmadiklari kadar mutlulardi. Ayça onunlayken tüm dertlerini unutuyordu. Onu çok seviyordu,en yakın arkadasiydi artik ve ayça bundan çok memnundu.

SOĞUK BÜYÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin