EVE DÖNÜŞ

12 1 0
                                    

Sabah olmuştu ve Zeynep hala titriyordu.Dün akşam için çok korkmuştu.Eğlenmiş olsalar bile korkmuşlardı.Eve gitme zamanı gelmişti.Biliyordu aslında böyle bir son olacağını.Aklında iki bitiş vardı.Ya çocuklarla konuşamadan ayrılcaktı ya da böyle işte.Sonu hep kötü biterdi hikayenin.Tatilde en güzel şey Ayça olmuştu.Çok bağlanmış,çok sevmişti.Her anısı aklındaydı.Ayçanın kardeşi Tuğçe'yi de çok seviyordu.Ayça'nın ailesi kendi ailesi olmuştu.Ama eve dönüyorlardı.Ablası çok kızmıştı.Ayça'ya sarılamadan gidiyordu.Üzgündü.Giderken Sertaç'ı gördü.Gözleri dolmuştu.Uzun bir süre bakıştılar.Ama artık gitmeleri gerekiyordu.Yola koyuldular.
***
Saat sabah 6'ydı. Yaz tatilinde bu saatte kalkması haksızlıktı. Ama bugün eve dönüyorlardı. Dün çok güzel geçti diye düşündü. Berk sonradan gitmişti ama yine de çok eglenmislerdi. Zeynep'i de çok sevmişti ayrıca. Cenk. Cenk'e pek kanı ısınmamıştı. Ama yine de iyi çocuktu diye düşündü Ayça. Gözlerini açtığında ailesinin bavulları arabaya yerlestirdigini gördü. Hemen simdi gitmek istemiyordu. Daha Zeynep'le geçireceği güzel anlar olsun istiyordu. Umarım hiç kopmayız diye düşündü. Yerinden kalktı ve Kahvaltı yapmadan gideceklerini farketti. Son bi kez Zeynep'e sarılmak istiyordu. Ayrıca onlar Ayça'gilden önce yola çıkmislardi. Aklına Berk geldi. Onun telefon numarasi olmadığı için Cenk'e gittiniz mi diye mesaj gönderdi. 2 dakika geçmeden kahvaltı yapıyoruz diye cevap geldi. Harika,Berk'i bir daha hiç goremicem diye düşündü. Berk İstanbulda Ayça ve Zeynep Ankarada yaşıyordu. Sertaç yani Zeynepin ki ise Manisa'da. Arabada öne oturdu ve dün gece Berk ile konuşmalarını sesini yüzünü hayal edip uykuya daldı.

SOĞUK BÜYÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin