Part 6/2

1.6K 84 6
                                    

*Spencer*

Egy pincében térek magamhoz.

A padlón fekszem, körülöttem vér borítja be a földet. Rohadtul fáj a fejem.

Az egyik sarokban székhez kötve, ájultan"ül" Rob.

Mi történt?!

Ekkor két férfi lép be. Eloldozik Robert-et, majd kiviszik. Nem sokkal később, újra bejön a két férfi.

Az egyik felém tart. A kezében lévő rongyot az arcomba nyomja, és újra magával ragad a sötétség.

***

Mikor újra magamhoz térek, nincs körülöttem vértócsa, ami jó. Viszont CSAK fehérneműben vagyok!

Megkötöztek. Amennyire tudok, elvánszorgok abba a sarokba, ahol Rob is volt. Istenem! Elraboltak!

A könnyek először lassan, majd egyre sűrűbben folytak le az arcomon. Ekkor veszem észre, hogy a küszöbön otthagytak egy tőrt. A falon nagy piros betűkkel írt üzenet.

"Ha nem akarod, hogy a barátaidnak baja essen, tudod mit kell tenned!"

A tőrrel eloldozom magam. Aztán felemelem, és hasba szúrom magam.

Kirántom magamból a tőrt, és leteszem a földre. Átölelelem magam, mire minden csupa vér lesz.

Érzem, kezd elhagyni az erőm. Ekkor kicsapódik az ajtó, és Rob szalad felém. Felkap a kezébe, és rohan.

- Rob... Elvérzem...

- Sss... Zöldike, ne erőltesd meg magad! Kijutunk, nyugodj meg!

- Szeretlek... - Kimondtam valószínűleg először és utoljára e szót.

Lecsukódnak a szemeim, és lassan elnyel a sötétség.

***

Egy fehér szobában térek magamhoz. Csövek lógnak ki belőlem. Egy monitor mutatja a szívverésem és a légzésem. Egy fiú ül mellettem. Fogja a kezem. Arcán aggodalom ül, de amint észrevesz, ez elillan.

- Felébredtél.

- Igen. Köszönöm, hogy megmentettél.

- Ha belegondolok, mi lett volna, ha pár perccel később találok rád...

- Ne gondolkozz ezen, kérlek!

- Rendben. Örülök, hogy itt vagy velem, és beszélünk. Már nem vagy kómában. Ez elképesztő! Az orvosok azt mondták csoda lesz ha felkelsz. De én tudtam, hogy sikerül neked!

- Várj! Mi? Kómában voltam? Meddig?

- Majdnem 3 hónapig.

- Mi? Az eltávod alatt itt ültél mellettem? - bólint. - Ez a legkedvesebb dolog amit valaha tettek értem! Szeretlek!

- Tudom Zöldike, tudom... És én is téged!

Megölelt.

- Na, mesélj! Mi újság a fiúkkal, mi van Perrie-vel?

- Hát, Pezz és a fekete hajú együtt vannak. Aztán a göndör és a bolond minden szabadidejét itt töltötte. A szőke, és a komoly srác, ők is sokat jöttek, és a sors olyan kedves volt velük, hogy csak orvosi felügyelettel lehettek bent. Nem úgy mint én! - egoista mosoly - Ennyi megfelel?

- Igen. Kérdezhetek valamit?

- Persze.

- Hogy találtál meg, tudod ott...

- Kezdem az elején. Miután leütöttek, és beraktak a kocsiba, én odarohantam, hogy megakadályozzam, de engem is elraboltak. Aztán elkábítottak. Egy szobában tértem magamhoz. Aztán bejött egy csávó, és újra megpróbált elkábítani, de leütöttem, mert katona létemre, tudok ilyen, na utána elszedtem a telefonját, amiben találtam egy üzenetet, hogy 'A lány megtette. Gyere érte. ' és ott volt a cím. És Superman így talált rád, és mentett meg.

- Hűha... Nem semmi, de ki akarta, hogy azt tegyem? Ki? Mégis mit vétettem, hogy a hullám akarja?!

- Nem tudom, de most ne ezen gondolkozz, jó?

- Jó.

- Figyelj, nekem most van egy kis dolgom. Utána még vissza jövök, rendben?

- Aha, és a dolgodnak van neve is?

- Van neve...

- Oh, és tudhatom? És mit csinálsz vele?

- A neve Dr. Sulliven, és elintézem, hogy minél hamarabb hazajöhess. Ennyi elég?

- Aha. Köszi.

- Ha jól sejtem, valakik beszélni szeretnének veled. Beengedem őket, oké?

- Oké.

És ekkor öt srác esett be az ajtón. A lány csak nevetett rajtuk, majd felém fordult.

- Sziasztok srácok! Jó látni titeket!

- Annyira örülünk, hogy felébredtél! Már azt hittük te vagy Csipkerózsika! Hallod, amikor megtudtuk mi történt, Harry úgy megőrült, hogy azt hittük, kicsinál minket! - magyarázott Louis. Harry pedig elvörösödött.

- Azta! Jut eszembe! Pezz, gratulálok! Sok boldogságot nektek!

- Köszi, de honnan tudtad? Mert én most akartam elmondani.

- Rob nem rég mesélt ezt-azt.

Hirtelen nyílt az ajtó és ő lépett be.

- Emlegetett szamár!

- Zöldike, nem vagyok szamár! Hányszor mondjam? - poénkodik.

- Sokszor. - mosolygok. - De tudod, hogy szeretlek.

- Tudom. Én is téged.

- Öhm... Ti együtt vagytok? - kérdi Harry.

- Te most viccelsz? Én SOHA NEM járnék a saját BÁTYÁMMAL!


A lány; hs. /BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora