Merhaba gençler ateşim düşünce dayanamayıp telefonu elime aldim bakalım bu bölümde neler olacak ...
Multimedia: Yaman Çelik
:*** ;)) :) :**
Hocanın ağzından çıkan bi kaç kelimenin bana verdiği yetkiye dayanarak Serraya "hasiktir" diye fisildadım .
Onunda ağzı benim ağzım gibi tünel şeklini alarak hocanın oturabilirsiniz sesiyle hızlıca kapandı .
Hoca : Yamancığım boş olan bir sıraya otur lütfen .
Yaman : Hocam şurdaki arkadaşın ( yani ben ) yanına oturabilirmiyim bana okulu gezdirmesini istiyorumda ?
Hoca : dolunaycıgım sen ne dersin ?
O sırada başımdan aşağı kaynar sular döküldümü desem kalbimle gözlerim yer değiştirdimi desem hocanın "Dolunay Kaya ? " diye bağırdıginda kendime geldim ve peki diye usluca seslendim.
Yaman bana doğru yaklaşirken Serranin güldüğünü duydum oha ben Serranin yanımda oturduğunu unuttum .
Aptal kafam !!!1!!
Serra bana göz kirpip yanimdan kalkmasiyla Yapmanın merhaba çirkin demesi bir oldu...
Merhaba
Sanadaa sanada
Ne oldu neden beni masadan kovdun ?
Sen neden tanımadığın bayanlarin yanına gelme gereği duydun
Bilmem dikkatimi çektin
Neden ??
Ne neden ?
Neden bu okula geldin?
Okumak için..
Dışarıdaki araba senin miydi
Hangi araba ?
Yaslandigin ?
Demek beni izledin :Dd
Ne izliycem bee giderken fgördüm !!11 dedim ve zilin çalmasıyla hatim indirdim koşarak bahçeye çıkarken arkamdan " Durr daha okulu gezdireceksin !!" Diye bagirdigini duymamla gözlerimi devirmem bir oldu.
Bana kedi bakışları atarken içimden bi an burnunu issirmak istesemde oflayarak peki dedim ilk önce okulun kantinine goturup burası kantin dedim kısık bir sesle vallahami diye söylendiginde gözlerimi kızmış gibi yapip kaslarimi cattim.
Tamam tamam diyip gülmesiyle gözlerimi gülüşüne kitledim ...
Gülüşü kusursuzdu .
Ee hadi başka bişey yokmu bu okulda diye heyecanla söylendi bende sırıtarak var dedim . O zaman hadi diyip gözüyle okulu işaret etti .
Aslında gezecek pek te bişey yoktu .
Spor odasını gösterdim , tuvaletleri , sınıfları, öğretmen odasını, rehberlik odasını , ve son olarak konferans salonunu .Herşeyi gezdikten sonra kantine inip bişeyler yiyeceğim sende bişeylerle oyalan dedim ve gülerek kantine doğru yol aldim.
Bekle! Demesiyle arkami döndüm ve ne var dercesine bakış attım .
Bende seninle yemek yemeye gelebilir miyim ?
Ne kadar da tatlı kedi rolü yapiyorrr bi dakkika rol felan yaptığı yok amann neyse tamam diyerek kantine doğru yürüdüm oda beni takip ediyordu.
Kantine doğru yaklaştığımizda kızların Yaman a pirzolaya bakar gibi baktığını fatkettim içimden bir kıskançlık geldi bana ne oluyorsa ...
Tam kantine ilerlerken kolumu tutan Yaman a what the Fuck dercesine bi bakış salladim .
Sen dur ne yiyeceksin söyle diyerek beni masaya oturtturdu .
Olmaz öyle şey diyerek kalktığımda lütfen diye ısrar etti normaldr bizde teklif var ısrar yok derler ama ısrar edince karışık tost diyerek sırıttım .
içecek ? Diye sorunca tabiki de süt dediğimde Yamanın gülmesiyle bunu içimden soylemedigimi fark edince süt , süt lütfen dedim .
Hayhay hanfendi diyerek kantine ilerledi .
Ne kadar da iyi bir cocuk diye düşünürken yamanin tostlari aldığını ve buraya gelmeye başladığını fark ederkenn oo mayy gaddd.
okulun en surtuk kizi yamana carparmis gibi yapınca sinirlenip yamanin yanina gittim .
Ben : ne oluyo lan burda napiyon kizim sen önüne baksana !!!11!
Elif (surtuk olan ) : sanane tatlim hadi isine
Demesiyle kızın üstüne bir kaplan gibi atlarken Yamanın
Dolunay durr!! Demesiyle kiza tokat atmam bir oldu .Elifin bana ettiği küfürlerine bakmadan yamanin elinden tostumu alip issirmaya başladım .
Yamanida diğer kolumla çekiştirip masaya oturtturdum.
Yamanin bana korkmus bir sekilde bakışlarını ışınlarken okulun surtuğüdur diye fisildadim ve sütümu vermesini istedim .
The end sjajsjkwkd gençler instagram hesabım : ilaydaoztopak takip ederseniz sevinirim iyi günler dkskdkslkdldldpdl