Merhabalar benim adim ilayda hikayeme yeni başlıyorum begenmenizi umuyorum kitabi yayinlayacagim fakat bölümler gün gun gelecek iyi okumalar :)))
multimedia : Dolunay
Ağlayarak uyandım, rüyamda yine annemi görmüştüm . Annem geçen sene trafik kazasında neyse siz anladınız işte ...
Yanıma gel kızım diyordu . Aslında benimde yaşamak için hiç bir nedenim yok , hiç kimsem yok .
Babamı saymıyorum . Babam yurtdışında ve orada yabancı bir kadınla evlenmiş bana sormadan , benle konuşmadan .
Ben daha annemin yasını tutarken o evlenmiş . Gözümden bir damla yaş aktı
. Ya annemin yanına gidecektim yada annem için güçlü kalacaktım
. Saate baktığımda 7.32 ydi okulun başlamasına 1 saat vardı o kadar da zengin degiliz devlet okulunda okuyorum puanim yüksek derslerim iyi fakat annemin ölümünden sonra biraz gerilemiştim.Ayağa kalkıp aynaya baktım ve kendime gülümsedim hiç kimsem olmasa da ben vardim .
Aynaya bakmayi sonlandirarak banyoya girdim yüzümü yikadim ve dislerimi fircaladim odama geçip saçlarımı taradim .
Okul formlarımi giydikten sonra rimeli kirpiklerime degdirip biraz şekil verdim .
Makyaj yapmayı fazla seven biri değilim zaten yakismiyor. Annem öyle demişti ...
Daha sonra çantamı hazirladim lise son olduğum icin fazla kitap tasimiyordum pencereleri açıp evin icine temiz hava girmesini sağladım derin bir nefes alarak kapiyi açtım ve disari çıktım hava çok güzeldi anahtarimi cebimden çıkarıp kapiyi kitledim.
Babam evden gittiği için koskoca ev bana kalmıştı babam her ay bankaya 1000 tl para yatiriyordu bende gidip çekiyordum ve harciyordum .
Bir taksi çağırıp gideceğim yeri tarif ettim saat 8.20 ydi okulun başlamasina 10 dakika vardı .
Okula yaklasmistik hatta gelmistik taksiciye bi miktar para verip gülümsedim .
Arkami dönmemle tanımadığım bir çocukla çarpışmam bir oldu. Çocuk bakimli ve zengin bişeye benziyordu .
Çekingen çekingen Özür diledim fakat o sadece bana gözlerini dikmis bakiyordu .
Hiç birsey demedi sadece bana bakiyordu sonra okulun zilinin çaldığıni farkettim ve iyi günler diyerek okula doğru yürüdüm .
Yürürken arkama bakiyodum ve bir arabaya doğru ilerleyip kapısına yaslandi .
Gerçekten çok yakisikliydi fakat sırtını yasladigi araba ondan daha yakışıklıydi .
Okulun içine girip koridora doğru yol aldim biraz yürüdükten sonra sınıfa girdim 12/C .
Sınıfta beni görünce bana doğru uçan bir yaratık gördüm pardon serra 'ymis . Bana öyle bir sarildiki bi senedir gorusemeyen iki kanka gibi .
Serra benim en yakin arkadasim hatta kardeşim diyebilirim annemin ölümünden sonra onunla ağladım onunla uyudum .
Sadece o yanımdaydi. Hoca geldiginde Serrayla beraber siramiza gectik ve ders biyolojiydi hoca ders anlatirken ben Serraya taksiden inip yaşadığım olayi anlattim .
Oda bana sessiz sessiz güldü . Koskoca bir 40 dakikanin ardından ders bitmişti .
Serrayla beraber kantine indik ve tost aldik ben Serranin tost almasını beklerken yine o çocukla göz göze gelmiştim . Oha bana doğru geliyordu .
O sırada Serra yanıma geldi hadi oturalim dedi bir masaya geçip oturduk o sirada bi ses bana bakıp oturabilirmiyim dedi ?
Oturabilir miyim ?
Sende kimsin ?
Ben Yaman Çelik .
Yüzüme mal mal bakiyordu bende bi anlik cesaretle defol dedigimde yüzü kizarmisti ve daha da tatli gözüküyordu .
Arkasini dönüp giderken Serra bana dönüp kim lan bu dercesine bakis atti bende dudaklarimi buzdüm sabahki carpistigim çocuk dedim .Bana gülerek bakti gerçekten yakışıklıymis diye fisildadi . Koluna cimcik atmamla ikimzde gülmeye basladik .
Tostlari bitirdikten sonra kantinden ikimize de su aldım ve zilin çaldığıni fark ederek sınıfa ciktik .
Hoca gelmeden gizlice Serrayla selfie yapiyoduk tam o sırada hoca bir erkekle beraber içeri girdi.
Bizi farketmemişti fakat yanindaki kimdi??
GENÇLER BU YENI SINIF ARKADAŞINIZ YAMAN ÇELİK.