Her zaman dostlarımın mutlu olmasını istedim.. Çünkü onlar mutlu olunca banada mutlu olmam için bir neden doğuyordu fakat ben mutlu olunca onlar benim mutluluğumla yetinmiyorlardı şuan bu salonda bunu anladım benim aslında olmam gereken yer burasıydı çünkü asıl mutluluk kötü günde yanında duran dostundur senin mutluluğun......
Arkadaşlar uzun zamandır yeni bölüm paylaşamıyorum nedenini size anlatmak istiyorum sizden bana destek çıkmanızı bekliyorum.
Bir zamanlar kendi içine kapanık sadece bir arkadaşın dediklerine inanan o ne derse doğrudur diyen ondan başka kimseyle konuşmayan biriydim beni kendi çıkarları için kullanan ona güvenip anlattıklarımı başkasına anlatan kötü bir arkadaşa sahiptim... Beni her zaman ezdi arkadaş yerine bile koymadı ben ona güvenmiştim oysa o beni en başta yarı yolda bırakan olmuştu fakat ben hiçbir zaman bunun farkında olmamıştım onun yanında mutlu olamadım olmaya çalışsamda beni hep üzdü...
Ama üzüntülerim bitti iki melekle tanıştım ikiside birbirinden iyi yardım sever, dostlarına sadık, kötü günün destekçisi bunlar benim mutluluk kaynağım oldu her günüm her dakikam onlarla geçti bana her zaman destek çıktılar hiçbir zaman beni tek bırakmadılar onları çok seviyorum..
Ben bu kitabı yazmayı hayallerimin peşinden koşmayı onlardan öğrendim onlar olmasa ben bukadar iyi olamazdım....
Bizi bu yıl okullarımız ayırdı ama fark etmez gönüller bir olsun bu bana yeter.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimin Dansı
Fanfiction-Çalar saat gibidir hayaller... Sen kurarsın onlar çalar...- İmkansız Hayal Diye Bir Şey Yoktur...