(7 .Bölüm) HAYALLER ELBETTE BİR GÜN GERÇEK OLUR

214 15 8
                                    


Huzurlu uyanmak çok güzel fakat ters giden bir şeyler vardı. Odamda bana günaydın diyen o sesi bir yerden tanıyordum ama o sesin odamda ne işi vardı eve nasıl girdi hiçbir fikrim yoktu . Gözlerimi yavaşça açmaya çalıştım ama yüzüme vuran güneş yüzünden kim olduğunu anımsayamadım. Yatağa doğru yaklaşınca ju_won'u görünce şaşırdım .

_ Yaa senin odamda ne işin var ?

_Şey akşam gittiğiniz barda sarhoş olmuşsun del_bi'de beni aradı bende seni orda bırakmak istemediğin için geldim. Uyuduğun için mecbur sırtıma aldım ama yolun ortasında kendini arkamdan yere doğru fırlattın, bide sapık sapık diye bağırdın bu yetmezmiş gibi üstüme de kustun sonrada kaldırımda uyumaya başladın.

_Yaa özür dilerim ama ben bunları yapmış olduğuma inanamıyorum, ve hiçbir şey hatırlamıyorum.

_ Nee şimdi hiçbir şey hatırlamıyor musun?

_Hayır ne olup biteni hatırlamıyorum ama beni orada bırakmayıp getirdiğin için teşekkürler.

_Önemli değil seni orada bırakmak bana yakışmazdı. Neyse artık bu konuyu kapatalım da inip kahvaltı yapalım ne dersin. Bak ben hazırladım kimseye kolay kolay kahvaltı hazırlamayan ben değerimi bil ......

_İyi fikir ama kahvaltıdan sonra beni gezdir ecen fazla zamanım olmadı kore yi gezemedim sen gezdir olur mu?

_Güzel fikir seve seve seni gezdiririm bilmediğin yerlere gideriz. Ama önce kahvaltı yapı caz hadi bakalım .

_Tamam sen in üstüme bir şeyler giyinip geliyorum.

Merdivenlerden aşağı yavaş yavaş inerken ju_won masada oturmuş beni bekliyordu .

_Hey gelmişsin hadi otur..

Kahvaltıyı güzelce yaptıktan sora juwon sofrayı topladı bende üstümü değiştirmek için odama çıktım. Dolaptaki kıyafetlerden beyaz staplez tişört ve kot pantolonumu çıkardım ayakkabıda Türkiye'de aldığım botumu çıkardım. Aynanın karşısına geçtim saçlarımı dağınık topuz yaptım gözüme siyah aylaynır çektim ve hafif bir kırmızı rujla makyajımı tamamladım ve kıyafetlerimi giyinip aynanın karşısına geçtim sanır çok güzel oldum...... Merdivenlerden aşağı inerken ju_won ağzı açık bana bakıyordu.

_ju_won iyi misin....

_Şey iyiyim çok güzel olmuşsun.

_Teşekkürler ju_won. Sana vermem gereken bir şey var .ama kabul edersen sevinirim.

_Gülerek nedir hediyen? Elinde beyaz bir paketle geldi. Paketi açtım siyah kapşonlu bir mont vardı ama çok güzeldi canım benim kendininkinin aynısını almıştı ama ona yakıştığı kadar bana yakışmadı.

_Yaa ju_won çok teşekkür ederim çok düşüncelisin canım ya.

_Önemli değil kendime alırken sana da aldım . Hadi çıkalım geç kalmayalım.

_Tamam kapıyı kitlerim ve yola geçtik ju_won çıkmadan hemen önce taksi çağırmıştı.

Taksiciye namsan parkına gideceğimizi söyledi fakat adını ilk defa duymuştum.

_ yaa ju_won luna parka mı gidiyoruz?

_Gülerek gidince görürsün .

_Tamam hadi gidelim merak ettim namsan parkı nasıl bir yer.

Beklediğim eğlence parkı gibi bir yerdi fakat eğlence yeri olmadığını taksiden inince anladım .kore de böyle yerler olduğunu bilmiyordum . Çünkü ilgilendiğim alanlar farklıydı buraya gelince kendimi huzurlu ve bir oka dar da rahat hissettim ve juwon a çok teşekkür ettim beni buraya getirdiği için ona minnettarım.

Tigntangdong (yabuseyo)

_Merhaba lina hanım ben Seul üniversitesinin müdürü bu gün sizi son aşama geçiş sınavına bekliyoruz .

_Peki saat kaçta sınav başlıyor.

_Saat on iki'de seçmeler başlıyor kendinize iyi bakın iyi günler.

_Teşekkürler bana önceden haber verdiğiniz için size de iyi günler.

Telefonu kapatır kapatmaz juwona sıkıca sarıldım.

_Sınavı başarıyla geçmişim bu gün on ikide son seçme sınavı varmış.

Birden kendimi juwonla göz göze geldiğimizi fark ettim.

_Şey biraz ani oldu özür dilerim kendimi tutamadım .

_Önemli değil canım ya neyse istersen gidelim artık sende geç kalma seçmelerine .

_Tamam gidelim tekrar dan beni buraya getirdiğin için çok teşekkürler .

_Her zaman senle gezmek isterim mutlu olmana sevindim.

Taksite bindik ve üniversitede indik kapının önünde kazananlar listesi vardı ve listede altıncı sıradaydım juwonda dördüncü sıradaydı . Seçmeler salonuna geçtik ve listedeki sıraya göre öğrenciler sahneye geçip yapmak istedikleri performansları sergilediler .Ön tarafta sekiz tane jüri vardı hepside ünlü dans ve şarkı guruplarındandı sanırım bunlar BIGBANG 2NE1 VE EXO çok heyecanlıyım sıra bana geçmişti sahneye yavaş adımlarla çıktım ve hemen karşımda bana bakan baekhyunu gördüm ve kendisi şuan jüri koltuğundaydı.

Çok heyecanlıyım çünkü herkesin gözü benim üstümdeydi.Baekhyun mikrofonu eline alıp:

_Lina Su değil mi?

_Evet efendim.

_Kendini tanıtırımsın?

_ On sekiz yaşındayım doğma büyüme türküm. Yaklaşık iki aydır koredeyim .

_peki ,üniversite dışında SM ajansının ana dasçı'sısın bunu nasıl başardın.

_Çabam ve emeğim sayesinde , en önemlisi de umudum sayesinde başardım.

_Arkadaki öğrenciler şakkın bir şekilde aralarında konuşmaya başladılar ve telefonlarını çıkarıp video çekmeye başladılar bu yüzden daha da çok heyecanlandım çünkü bütün gözler artık üstümdeydi.

_lina bize nasıl bir gösteri sunacaksın.

_Dans gösterisi sunucan.

_peki hangi şarkıyı kullanıcan.

_[MV] TigerJK(타이거JK) _ 이글거려 (Feat. YOON MIRAE(윤미래), Bizzy) şarkısını kullanıcam.

_sahne senin başlaya bilirsin.

Allah'ım sen bana yardım et diyip şarkının başlamasını bekledim,kendime "kimse yok lina sakin ol" diyip şarkını başlamasıyla dans performansımı sergiledim ve başımı yukarı doğru kaldırdığım da herkesin beni alkışladığını gördüm mutlu oldum ,herkese selam verip merdivenlerden aşağı inerken bene gülümseyen ju wonun yanına gittim .

_Çok iyiydin tebrikler .

_Teşekkürler juwon utandırma beni zaten çok heyecanlıyım bide bunları senden duymak beni daha da heyecanlandırıyor.

_Heyecanlanmana gerek yok doğruları söylüyorum .

_Teşekkürler böyle düşündüğün için .

Tüm dansçılar sahneye sonuçlar açıklanacak.

_lina geç kalma sahneye çık hadi.

_Tamam juwon.

(jüri) evet arkadaşlar bildiğiniz gibi elli öğrenciden ses ve dans bölümümüze sadece on öğrenci gire bilecek simdi size i seçilen öğrencilerimizi açıklıycam ..........

EVET ARKADAŞLAR BİRAZ GEÇ OLDU FARKINDAYIM FAKAT ÖNÜMDE HAYATIMI KURTARA BİLECEGİM YGS VE LYS SINAVLARI VAR BUNDAN DOLAYI BİRAZ GEÇ YAYIN YAPA BİLİRORUM .SİMDİDEN EĞER BİR KUSURUM VARSA AF OLA . OKUDUĞUNUZ İÇİN VE OY VERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER BAY BAY



Hayalimin DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin