Duyduklarıma inanamıyordum elli kişi arasında ilk ona girerek birinci olmuştum. Juwon mutluluktan ne yapacağını şaşırıp gelip bana sarıldı , juwon biraz sakin olurmusun daha senin kaçıncı olduğunu öğrenmeliyiz tan o sırada ...
Jüri:sonuncu isimde juwon .
Sonunda senin isminde okulda çok mutlu oldum ya giremeseydin işte o zaman çok üzülürdüm diyip juwona sarıldım.
Juwon:sonuncu olsum ama olsun yinede seninle aynı üniversite ve aynı bölüm arkadaşı bu benim için çok önemli.
Gülerek juwona baktım , hani biran önce sahneden inelim yapacak çok iş var. Karanlık olmadan önce eve gidelim sonra korkarım ben yaa ev arkadaşlığı için ilan vermiştim bir kişi hariç kimse daha dönüş yapmadı.
Juwon:o kişi kim tanıyor musun ?
Hayır tanımıyorum bu akşam gelecek anlaşırsak odayı verecim hem benim içinde iyi olur tek kalmamış olurum.
Juwon:gelecek kişi kız mı peki ?
Bilmiyorum hele bi gelsin öğreniriz işte.
Juwon: iyi bari gelince haber verirsin bana.
Tamam haber veririm neyse bi kaç bir şeyler alıp eve gidicem sonra görüşürüz hadi kendine iyi bak .
Juwon:sende kendine iyi bak karanlık olmadan git eve .
Peki. Juwonun yanından ayrılarak taksiye binip eve yakın bir marketin orda indim. Marketten ramen sebze ve birazda et alıp ücretini ödeyip çıktım.eve gidene kadar karanlık çökmüştü evin altına geldiğimde juwonun daha gelmediğini gördüm acaba nerdedir diye söylenirken evimin kapısının önünde durdum anahtarlarımı çıkartırken çantamdan içerden garip sesler duymaya başladım kapıya kilidi sokmadan kapının açıldığını fark ettim yavaşça kapıdan içeri girdim ses merdivenlerin yukarısından geliyordu merdivenlerden yukarıya doğru çıktım tam o sırada yüzünü görmediğim bir kişi merdivenin başında bana bakıyordu imdat imdat hırsız var diye bağırdım.merdivenlerden aşağıya doğru koşarken arkadan beni ittiğini fark ettim merdivenlerden yuvarlandım yerde yatarken tam o sırada kapıdan birinin içeriye doğru girdiğini ve hırsızla cebelleştiğini gördüm fakat kafamı sert çarptığım için daha fazla dayanamayıp bayıldım.
Uyandığımda evin salonunda yatıyordum ve üstümde de pike seriliyda acaba rüya mı görmüştüm fakat başım çok ağırıyordu.
Bu başının ağrısına iyi gelir .
Sesi de tanıdık geliyordu kafamı geriye doğru çevirirken ağrısında bi durdum .
Bekle kendini zorlama geliyorum daha çok ağırıcak başını.
Yanıma gelen ve bana çay verenin o olduğuna inanamadım.senin burada ne işin var.
Ev ilanı asılıydı bende ev arkadaşı arıyordum geldim.
Ya senin evin yok mu git kendi evine.
Dedim ya ev arkadaşı arıyorum tek kalmak isteseydim kendi evimde kalırdım neyse ki burada kalıcam gitmeme gerek kalmadı sen uyanmadan ben valizimi falan yukarıya odama çıkardım .
Yaa belki ben seni istemiyorsam oda olabilir ama ben kontratı imzaladım ve senin mühürünü de bastım .
Tekrardan tanıştığıma memnun oldum benim adım baekk .
ismini bile tamamlamasýna izin vermeden bayýlmýþým....
bölüm sonuna geldik yorum ve önerilerinizi beklerim umarým beðenmiþsinizdir.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimin Dansı
Fanfiction-Çalar saat gibidir hayaller... Sen kurarsın onlar çalar...- İmkansız Hayal Diye Bir Şey Yoktur...