(6.Bölüm)HAYAL Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?

235 17 2
                                    

Mutluktan havalara uçtum resmen hayallerim gerçekleşiyordu ama ters giden birşeyler vardı. Bukadar kusursuz sorunsuz olması imkansız geliyordu , acaba rüyada falanmıyım eğer öyleysede hiç uyanmak istemiyorum.. _ Hey lina!
_Efendim del-bi
_ Kendi kendine konuşmayı kesip bizle gelicen mi?
_ Nereye gidicez ki?
_ Ana dasçılarla beraber biryerlere gidip eğlenicez hem de birbirimizide tanımış oluruz ne dersin..
_ Aslında güzel fikir uzun zamandır arkadaşlarımla dışarı çıkmıyordum benim için de iyi olur.

Hep beraber eğlene bileceğimiz güzel bir yere gittik fakat biraz rahatsız oldum. Etrafımızdaki insanlar sahroştu ve etraftaki insanları da rahatsız ediyorlardı bundan dolayı bulunduğum mekandan hiç hoşlanmadım bu yüzden biran önce gitmek istedim.

_ Del-bi
_ Efendim lina
_ Artık geç oldu gitsem iyi olur.
_ Fakat lina daha yeni geldik biraz daha duralım söz beraber  çıkarız.
_ Olmaz ya erken çıkmam lazim evede geç gitmek istemiyorum.
_ Yaa lina lütfen birazdaha duralım.
_Tamam ama erken kalkıcaz söz mü?
_Tamam söz lina.

Masada otururken kim jong ve kim hyung joong kendilerine bira söylerken Del-bi ve banada söylemişler fakat sahroş olunca sapıtıyorum kendimi bildiğimden bira içmek istemiyordum ama yanımdakileri kırmamak için bir kadeh içtim bir kadeh iki'ye ,üç'e ve dörde çıktı ayyş sanırım sahroş oldum...
O an masanın üstünde uyumuşum.. Gözlerimi açtığımda yürüdüğümü fark ettim (acaba uyurgezermiyim) ama yürüyen ben değildim yada biranın etkisinde saçmalıyordum , gözlerimi kapattım açtım.

İMDAT İMDAT SAPIK BENİ KAÇIRIYOR......

Kitabı güzel yazmam siz değerli arkadaşlara bağlı yanlışlarımı ve beğenmediğiniz yerleri yazarsanın benim için daha iyi ,ve o yanlışları bir daha yapmam ..

SEVGİLERLE BAEKHYUNNNEXOOO

Hayalimin DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin