3. část

8.3K 297 15
                                    

Šla sem spát, protože sem se moc nevyspala za tu noc, navíc mě bolela hlava z toho alkoholu. Usla sem při myšlenkách na Spance, je vážně úžasná. Vzbudilo mě až vyzvánění telefonu. 

J: Haloo? 

S: Miláčku, pojď dneska někam. - říkala to takovým sladkým tonem

J: Jasně, kde a v kolik sraz?

S: K tobě si cestu pamatuju, takže co tak za hodinu u tebe? Počkám, kdyžtak někde za rohem. 

J: Dobře, budu tam, těším se, pa. - a zavěsila sem to

Hned sem vyskočila z postele a šla se připravit. Chtěla sem vypadat dobře a zároveň sexy. Vyházela sem skoro celou skříň a nakonec sem si vzala kraťase s vysokým pasem, tak že mi lezla skoro půlka zadku a k tomu takovou košili, je to něco mezi košilí a tílkem a vypadá to fakt dobře. Šla sem se ještě osprchovat, pak jsem si vysušila vlasy a dala je do drdolu. Jemně sem se namalovala, protože nemám ráda, když toho mám na obličeji moc, stačí pudr, linky a řasenka. Šla sem si ještě do kuchyně pro nějaké jídlo, protože jsem měla šílenej hlad, skoro nic sem nejedla. Mamka byla v práci, takže to sem řešit nemusela, jenom sem ji napsala lísteček, kdyby přišla dřív, jak já, aby se nebála. Obula sem si černé vansky a šla sem za moji princeznou. Proč vlastně říkám, že je moje? Stejně s ní chci jen spát. Došla sem k baráku vedle a ona tam stála. Hned, jak mě spozorovala, tak se usmála a objala mě.

J: A jako pusa nic? - smutně sem se podívala a Spance mě políbila, má strašně sladké rty 

J: Tak kam jdeme?

S: Šla bych se projít a pak bysme mohly jít ke mě a na něco se podívat nebo tak. 

J: Nebo tak jo? hmm. Tak pojď. 

Celou cestu jsme si furt o něčem povídaly, strašně mě baví ji poslouchat. Vždycky je do toho tak zabraná a sladce se usmívá, bože jak já ji chci hned teď. Když jsme došly k ní, tak jsme si taky furt povídaly a pak pustila nějaký horor, byla ke mě furt přitulená a já jí hladila jednou rukou po stehně a tou druhou sem ji škrabala ve vlasech, úplně nádherně voněla, byla to taková sladká vůně, úplně aww. Otočila se ke mě a začala mě líbat na krku, pak kousat. Přetočila sem jí tak, aby byla dole a oplatila jí ty cucáky, měla je po celém krku a tyhle jí jen tak nezmizí. Poté se opakovala minulá noc, ale bylo to ještě víc úžasnější, ale taky i pohodlnější v posteli. Když už jsme skončili, tak se ke mě přitulila a hladila mě po břichu.

J: Spance, já jen chci, ať víš, že nejsem na vztahy, mám tě ráda, ale chci s tebou být maximálně kamarádka s výhodama, city do toho plést nechci. - nemohla sem jí říct, že umírám..

S: V pohodě, taky ani žádný vztah nehledám, ale můžeme být takové lepší kamarádky, protože sex s tebou je vážně úžasný. - hned, jak to dořekla, tak mi dala pusu 

J: Nejdeme se na chvíli prospat? celkem si mě zmohla. 

S: Dobrý nápad, tak dobrou.

J: Dobrou princezno. - dala sem jí poslední pusu a šla sem spát 

Čautee 

Tady je další část, je celkem o ničem, ale píšu to o půl 8 ráno a to sem vůbec nespala, ale už sem musela něco přidat. 

Snad se vám bude aspoň trošku líbit.

Sem ráda za každý koment, přečtení nebo votes<3 Moc děkuju všem<3!

Mějte see

She is my princess. - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat