Skvěle jsem se vyspala. Chvíli jsem ještě ležela a pak jsem si šla udělat kafe a dala jsem si rychlou sprchu. Mamka byla v práci a já se nudila, tak jsem zavolala svoji kámošce Amy, jestli nechce přijít, přece mamka mi řekla, že nemůžu ven, ale nic neřekla o tom, kdo může k nám. Amy přišla do půl hodiny.
A: Ahoj zlatoo. - přišla ke mě a objala mě a daly jsme si pusu, jenom takovou tu kamarádskou
J: Film? Jídlo? Nějaká hra? - zeptala sem se jí s úsměvem na tváři
A: Hra, jídlo a pak film.
J: Fajn, jaká hra?
A: Co třeba pravda a úkol? Vlastně to bude bez úkolu, ale pokud nebudeme chtít odpovědět, tak si svlečeme jeden kus oblečení. - podívala se na mě pobaveně
J: Jak vidím, tak toho na sobě dneska moc nemáš,takže dobře. - vyplázla jsem na ní jazyk
A: No jo, ale ty taky ne, tak pojď nahoru a jdeme hrát.
Šly jsme nahoru do mého pokoje a začaly jsme se ptát, zatím to bylo furt něco lehkého, takže jsme byly obě oblečené..
A: Cítila si ke mě někdy něco?
J: Dobře, co si mám svléct? - Pravda byla ta, že jsem jí milovala, ale nemohla sem jí to říct, vlastně jsem ani v tu dobu nevěděla, že je i na holky a taky je to kámoška, teď sem to nechtěla nějak zkazit tím, že bych jí to řekla.
A: Triko zlato.
Svlékla jsem si triko a viděla jsem, jak se mi Amy furt dívá na prsa. Musela jsem se pousmát. Dál to pokračovalo dobře a já už jsem byla jen ve spodním prádle a Amy byla v podprsence, šortkách a kalhotkách, teda pokud nepřišla naostro, což pochybuji.
A: Teď se ptám já, kolik ti zbývá času..? - měla vážný výraz
J: Tanga nebo podprda? - začala jsem se smát
A: Podprsenka. - řekla s úsměvem na tváři, asi pochopila, že o tom nechci mluvit
Když jsem si jí sundala, tak ze mě nemohla Amy spustit oči.
J: Amy, lásko, aby ti ty oči nevypadly, zajdu jenom pro něco k pití, tak počkej. - smála jsem se
Šla jsem dolů pro pití, stála jsem u linky a najednou jsem cítila něčí rty na mém krku a ruce okolo pasu. Amy. Otočila si mě k sobě a vášnivě mě políbila. Vedly jsme souboj jazyků. Pak mě chytla za stehna a zvedla mě do náruče, furt jsme se líbaly a ona mě mezitím přenesla ke gauči. (Zbytek si určitě domyslíte perverzáci:d:-*)
Když už jsme byly obě hotové, tak jsme jen tak vedle sebe ležely a hrály jsi s prsty té druhé.
J: Málo.
A: Co málo? - otočila se ke mě a podívala se na mě ustaraným obličejem
J: Mám už málo času. - měla jsem slzy v očích a Amy už taky, pevně mě objala
A: Zlatíčko moje, zvládneme to, udělám cokoliv, aby jsi byla šťastná dokud to půjde. - furt brečela
J: Mě stačí, že jsi u mě, víc nepotřebuju. - malinko sem se pousmála a Amy taky, lehla sem si k ní a měla jsem hlavu u jejího krku, cítila jak má zvýšený tep, začala sem jí líbat na krku a její tep se mohl zbláznit. Udělala jsem jí pár cucfleků a ona mě pak taky. Vůbec jsem si neuvědomila, že to může uvidět Spance. Nevím, jak by zareagovala. Pak jsme si jenom povídaly a smály se.
A: Odpovíš mi na mojí první otázku v té hře? Prosím.
J: Jestli sem k tobě něco cítila?
A: No?
J: Cítila, milovala sem tě..
Čautee.
Po dlouhé době tady máte new díl. Dočkali jste se:P
Děkuju všem, kteří tady furt jsou a přečtou si to.
Hodně by mě potěšil koment a taky váš názor na tenhle příběh, jestli s ním mám pokračovat a nebo přestat psát.
Mějte see