4.cast

7.1K 267 8
                                    

Probudila sem se asi za 2 hodiny. Spance furt spala,byla hrozne sladká. Šla sem nám udělal jídlo. Dostala sem chuť na palačinky, tak sem si vytáhla všechno, co sem potřebovala a začala je dělat. Měla sem sluchátka v uších a zrovna mi hrál Eminem. Zbožňuju rap. Byla sem zazrana uplne do toho textu a tak sem si ani nevšimla, že je Spance už vzhůru. Přišla ke mě a objala mě zezadu, ruce mi obmotala okolo pasu a dala mi pusu na krk.
S: Copak to delas zlato?
J: Palačinky, doufám, že je jíš.
S: Jim,neboj.. ale radši bych si ted dala tebe. - když to dorekla, tak si mě otočila a vášnivě mě políbila
J: Princezno, musím to dodělat..
S: Dobře, ale pak půjdeme do sprchy dobře? - jenom sem přikývla a věnovala se palačinkám
Spance si šla sednout na gauč a pustila si telku. Já doděla jídlo a šly jsme se najíst.
J: Jdeme do te sprchy?
S: Tak pojď. Jinak sluší ti moje košile kotě. - chytla mě za ruku a vedle mě do koupelny
Začala se svlékat, ale ja ji zastavila.
J: Já sama!
Chytla sem ji pevně za zadek a kousla sem ji do krku. Když jsem přesunula svoje ruce na její pevne prsa, tak sem už cítila, jak sem vlhka. Sundala sem ji tričko a začala si jazykem hrát s jejími bradavkami. Když sem ji skousla, tak sem slyšela jemný vzdech a to mě nabudilo. V rychlosti sem z ni strhla kalhotky a vedla ji do sprchového koutu. Cestou sem se taky svekla, pustila sem vodu a přitlačila sem Spance ke zdi. Jednu nohu si obmotala okolo mého pasu a ja ji jemně dráždila. Pak sem do ni tvrde vnikla 2mi prsty a ona začala nahlas vzdychat. Zrychlovala sem tempo o přidala další prst. Podlamovaly se ji koleno, tak sem ji držela, ať nespadne a když sem cítila, že už bude tak mi zarila nehty do zad a ja zrychlila ještě víc. Když už ji nastal orgasmus, tak začala křičet, ale ja ji umlcela jazykem. Počkala sem než to rozdycha a pak mi to sladce oplatila. Pote jsme se umyly a vylezly ze sprchy.
S: Bylo to úplně úžasné,ty si úžasna.
J: Na tebe nemám princezno. - vlepila sem ji pusu
S: Ale jo. Koukneme na nějaký film?
J: Už bych mela jít domů. - řekla sem smutne, popravdě se mi tam vůbec nechtělo a nejradši bych zůstala u ni
S: Tak fajn, odprovodim te.
Šla sem si pro všechny věci a šly jsme. U dveří se koukla do zrcadla a uviděla svuj krk
S: Já te zabiju! - bouchla mě celkem silne do ramene a pak mě objala
S: Budeš mi chybět, i když te brzo uvidím, teda doufám.
J: Ty mě taky, neboj se, za chvíli budu zase s tebou. Tak jdeme?
Chytla sem ji za ruku a šla jsem. U baráku mi dala pusu a ja ji už viděla jen v dálce. Musela sem se pousmát nad tim, jaky mela dokonalý zadek.
Šla sem dovnitř a chtěla sem se vyhnout mamce, ale to nešlo, protoze si stoupla hned přede mě.
M (Mamka): Kde si byla? Je skoro půlnoc a ty si behas někde venku! Zbláznila ses?
J: Mami promiň, já byla u kámošky a nějak jsme usly, promiň.
M: Jo a to na tom krku ti udělala taky ta kámoška ne? Ty máš kluka?
J: Ne mami, žádného kluka nemam. Udělala mi to ona, dělaly jsme kraviny.
M: Dobře no, ale mela jsem strach.
J: Já vím, promiň. - přišla sem k ni objala ji
M: No ale i tak ted nikam chodit nebudeš! Budeš doma!
J: Mami..
M: Bez do pokoje! - byla nastvana, ale ja ji chápu, má o me strach
Šla sem tedy do pokoje a pustila si písničky do sluchátek. Po chvilce sem usla, ale ještě sem stihla napsat Spance,že sem si to uzila a popřála ji dobrou noc..

Čautee
Nova část je tady,snad se libi. Dekuju všem, co mi pisete komenty, vždycky me to hrozne potesi<3 samozřejme děkuju za každe přečtení a votes <3
Jinak všem preju hodně štěstí na začátek školního roku, všechno se to zvládne^ doufám, že jste si uzili prázdniny:)
Budu se ted chtít věnovat skole, takže nevím, jak často budou příběhy, ale pokusim se je vydávat co nejčastěji,kvůli vam <3 miluju vas❤
Mějte see

She is my princess. - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat