Rychle jsem umyla záchod, aby tam nebyla ta krev. Šla jsem si vyčistit zuby a opláchnout si obličej.
Vrátila jsem se zpátky do postele a snažila jsem se usnout. Furt mi vrtalo hlavou, co bude se Spancer az umřu, najednou mi začaly téct slzy a začala jsem celkem hlasitě vzlykat a tím jsem ji vzbudila.
S: Lásko co se děje? - sedla si ke mě a hodila na mě starostlivý pohled
J: Princezno.. - zabořila jsem se ji do náruče a brečela, hodně
Kdyz jsem se uklidnila, tak se mě zeptala ještě jednou.
J: Ja se jenom bojím.. bojím se o tebe, slib mi něco, že az tady nebudu, že zacnes nový život.. zkusis malovat a budeš se věnovat škole,ať se budeš mít pak dobře. Prosím lásko..
S: Slibuju broucku.
Asi jsem to neříkala, ale jednou jsem se s ní bavila a ona mi říkala,ze ji hrozně baví malování, ale že se bojí lidi, pak když mi ukazala nějaký kresby,tak jsem zjistila,ze má vážně talent, jenom se bojí odmítnutí.
Pak jsme si chvíli povídaly a já se mezitím uklidnila. S ní mi je tak dobře. Dokonce jsem začala přemýšlet i o tom,ze bych šla do té nemocnice, aby mě neviděla na tom tak blbě. Máma z toho taky nebyla dobrá, ale snažila se mě nevidat tak často, protože by ji srazilo na koleno, kdyby mě viděla přímo umírat. Když nad tím uvažuju, tak vlastně ublizuju úplně všem lidem,kteří mě mají rádi. Byla jsem už unavená,tak jsem se pritulila ke Spance,která už sladce spinkala.
--
Ráno jsem se vzbudila celkem pozdě. Vedle na stolku jsem měla snídani a tam byl i papírek. Podívala jsem se vedle sebe a Spance nebyla nikde. Vzala jsem papírek a četla si ho: Zlatíčko, šla jsem si domů pro pár věcí a pak ještě něco zařídit, prijdu tak do 3, priprav se, někam pojedeme:-* Miluju tě, broučku!
Btw: snad ti ty palacinky budou chutnat, nejsem dobrá kuchařka:*:PNad tím jsem se musela pousmat. Začala jsem jíst ty palacinky a byly fakt dobrý na to,ze jsem se bála toho,jak budou chutnat. Pak jsem si šla dat sprchu, vždycky tam jsem dlouho a je to dobrý odreagování. Začala jsem přemýšlet nad tim,kam mě chce vzít,ale nic mě nenapadalo.
Wohoou, tady je další díl lásky💓
Kam si myslíte,ze ji vezme?(vasi teorii piste do komentáře)
Snad se vám díl líbí, Miluju vás❤
Mějte see❤