A/N Hi guys!! srry voor de late update maar tis vakantie, je kent het wel alles gaat standje sloom. =)
Anyone up for Hoofdstuk 4??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zayn's Pov
"Bye!" roep ik Cody nog na maar ik denk niet dat hij me gehoord heeft. "I like them." zeg ik tegen niemand in het bijzonder. "Ja ik ook" zegt Niall "Die Brittany heeft echt humor." Hij pakt nog een handje nootjes uit de bak op tafel en gooit die in een keer in zijn mond. 'Typisch Nialler' denk ik bij mezelf. Ik draai om op mn hielen en vraag Louis wat hij van onze nieuwe collega vindt. "Ik mag ze wel. Tis alleen jammer dat zij niet zo knap is als in de serie" Hij glimlacht en Liam en ik lachen ons een deuk. 'Die Louis' denk ik, 'hij heeft ook altijd commentaar op iedereen.' "Ik denk dat jullie prima met jullie nieuwe collega's kunnen werken. Onthoud wel, geen relaties met Miss Brittany. Want als dat uit gaat tijdens de tour zit de rest van ons met 2 weary persons." We moeten allemaal een beetje lachen. "Come Lads, let's go home." We knikken, pakken onze spullen en lopen achter Paul aan naar de garderobe. We zien nog net Brittany en Cody in hun auto stappen en wegrijden. Harry draait om naar ons. "Ze zijn aardig he?" zegt Harry. En hij trekt zijn jas aan. Samen lopen we naar onze auto. De twee achterbanken kunnen zo gedraaid worden dat we elkaar allemaal kunnen zien. Paul gaat achter het stuur zitten. Harry, Liam en Niall met hun gezichten naar de achterkant van de auto en Louis en ik kijken vooruit. Louis zit tegenover Harry. Vaak leidt dat tot de meest geweldige voet-oorlogen. Dit keer valt het mee en blijven ze rustig.
We komen aan bij ons huis en stappen uit. Als we naar de deur lopen hoor ik Harry iets hard roepen. "Cute Kitten!!" Hij rent naar de eerst tree van ons huis. Daar zit de meest schattige kitten ooit! "Wat een schatje." zegt Niall. Harry pakt hem op en wil ermee naar boven aan de trap lopen. Paul houd hem tegen. "That thing komt niet jullie huis binnen." "That thing?!" roept Harry beledigd "dit is anders wel de schattigste kitten ter wereld!!" Ik kijk van Harry naar Paul. Ze zitten midden in een gevecht van blikken als Niall me aantikt. "Zayn ik heb honger kunnen wij vast naar binnen?" "Tuurlijk. Paul mogen wij de sleutel al vast?" "Ja hier heb je hem. Vangen!" Hij pakt de sleutel bos uit zijn broek zak en gooit hem met een boogje naar Niall. Die hem op zijn beurt weer netjes opvangt. De rest van ons lopen de paar treden op naar de voordeur. Niall steekt de sleutel in het slot en draait een paar keer. De deur zwaait open en we lopen naar binnen. Niall rent naar de keuken en de rest van ons lopen naar de kamer. Louis en Liam ploffen op de bank en ik laat mezelf in een stoel zakken. Louis pakt de tv-afstandsbediening en zet de tv aan. Hij zet Mtv op en Hollywood Heights is op tv. 'Wat toevallig' denk ik. Niall komt de kamer binnen gelopen met een zak paprika chips en gaat naast Louis op de bank zitten. Louis graait naar de zak maar Niall houd hem tegen. "My food, my property!!" roept hij. Liam en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen. Ondertussen zijn Paul en Harry ook weer binnen. Zo te zien heeft Harry de kitten niet mogen houden. Snap ik ook wel want we gaan morgen avond op tour.
Niall Pov
Iedereen zit in de woonkamer. Over 2 uur is het etentje in het hotel waarp Britt en Cody slapen. Zayn staat op. "Ik ga me klaar maken." "Nu al?" vraagt Liam. "Ja dit haar zit niet vanzelf zo!" "Ik ga me ook maar klaar maken." zegt Harry. Zayn en Harry lopen de gang op en gaan naar boven.
Na ongeveer een half uur gaat ook Louis naar boven. Liam en ik blijven achter. Ik graai nog eens in mn zak chips. Leeg. Ik zucht en sta op. "Wat ga je doen?" vraagt Liam. "Naar boven mn chips is op." Ik sjok naar de gang als ik opeens eens gil hoor. Dat was Hazza! Ik ren naar boven naar Harry's kamer. Daar is niemand. "Harry!" schreeuw ik "waar ben je?!" "Badkamer" is het enige antwoord dat ik krijg. Ik storm naar de deur en als ik hem open gooi, worden mn ogen groot. "Oh Hazza, what did you do?!" gil ik zo wat. Harry staat voor de spiegel en draait zich om. In zijn natte krullen van het douche zit een beetje groen. Het is niet veel maar genoeg om op te vallen. "I..I..I don't know!!" Harry draait zich weer terug naar de spiegel. "heb je net gedoucht?" vraag ik. "Ja" klinkt het zacht. "Heb je je haar gewassen?" Harry knikt. "Waarmee heb je je haar gewassen Harry?" Harry loopt naar de douche, pakt een flesje en geeft het aan mij. Op het etiket staat 'Blonde highlight verf'. "Je hebt Zayn's highlight verf in je haar gesmeerd. Harry kijkt me geschrokken aan."kom" zeg ik "Ga even zitten." Ik ga op de rand van het bad zitten en trek Harry mee. "Waarom is dat nou zo enorm erg?" "Morgen avond gaan we op tour! En vanavond dat etentje met Brittany." "en Cody" vul ik hem aan. "Ja ja en Cody natuurlijk." 'Oh ik snap hem al' denk ik bij mezelf. Hij wil een relatie met Britt. "Harry?" vraag ik. "Vertel eens eerlijk Buddy. Wil jij indruk maken op Britt?" Harry kijkt me aan en knikt zachtjes 'ja'. "Dacht ik al ja. En wilde je dan ook een relatie met haar?" "Als het kan, ze is hot." antwoordt hij. "Harry, het spijt me maatje maar Paul heeft ons verboden te daten met Britt." "Dat is niet waar daar heb ik niks over gehoord." zegt hij verbaasd. "Dat kan kloppen toen was jij in de garderobe met Britt." zeg ik "maar dat haalt niet weg dat jij het niet mag." "weet ik" zucht Harry "nou ik ga maar eens een groen bijpassende stropdas vinden" grapt hij. "Goed idee Hazza" lach ik. En ik sta op en loop naar mn kamer. Nou wat zal ik eens aantrekken vanavond? Ik besluit mn beige broek aan te doen en mn witte blouse met een zwarte blazer. Om Hazza niet in de steek te laten doe ik mn groene sneakers aan en doe ik een groene zakdoek in het zakje op mn linker borst. Ik hoor Paul binnen komen en zeggen dat we nog 15 minuten hebben. Mooi denk ik dan kan ik nog even mn haar doen. Ik loop naar de badkamer en zie Zayn druk in de weer met zn haar. "Hé Zayn!" "Ga weg!" Roept hij. "Ik heb nog maar 15 min en mn haar zit totaal niet! Ga alsjeblieft weg!" Oke dan maar even geen haar check. Ik loop naar beneden en ga in de keuken bij Liam, Louis, Harry en Paul zitten. Harry heeft het goed op gelost, hij heeft net als ik een groene zakdoek in zijn borst zak en heeft ook nog een groene stropdas gevonden. Louis heeft zijn bekende streepjes aan met voor de verandering een groene broek. Hij zal het ongetwijfeld ook voor Harry hebben gedaan. En Liam is een identieke kopie van mij. Alleen heeft hij een polo onder zn blazer en normale heren schoenen. "Oke we wachten dus nog op Zayn" zucht Paul.
20 minuten later komt Zayn op zijn gemakje de kamer binnen lopen. "We kunnen" roept hij vrolijk. We staan op en lopen naar buiten. We moeten Harry bij de kitten op het muurtje vandaan slepen maar dan kunnen we ook echt gaan. Bij het Hotel aan gekomen zie ik Britt en Cody al zitten in het restaurant. We lopen direct door naar hun tafel. "Hey Guys!" zegt Brittany vrolijk. Als iedereen elkaar heeft omhelsd gaan we zitten. We vragen om het menu bij de ober. "Menu?" vraagt hij. "Dit is een 'all you can eat' dinner. Er is hier geen menu." De ober loopt verder naar de volgende tafel. 'Yessss!!' denk ik eindelijk een restaurant dat me begrijpt.
~~~~~~~~~~
A/N Heey Guys! please laat weten wat jullie van mn schrijf stijl vinden. Ik heb namelijk mn twijfels er over.
ps Het huis van de jongens stelde ik me voor als het huis Anubis. kennen jullie dat nog??
Houdoe Boobear <3
^
^
^
we komen uit brabant!!
JE LEEST
Loved you first (1D+Hollywood Heights
Fanfiction"gaan jullie akkoord met het contract?" Ik kijk Brittany twijfelend aan met een 'En?-moeten-we-het-doen blik. Ze knikt enthausiat ja. Ik geef haar een oprechte glimlach en zeg dan: "we gaan akkoord" "dan hebben we een deal!" zegt de producer terwi...