Hoofdstuk 5

86 3 1
                                    

Hi,

yeah part 5 alweer! :) vinden jullie het nog een beetje leuk? veel plezier en bedankt dat jullie ditverhaal lezen,:) keep reading x.

~~~~~~~~~~

brittany Underwood,

Ugh wat moet ik nou aan doen?!? Ik kijk naar de twee jurken die ik in mijn handen heb. De jurk in mijn linkerhand is zwart met een kanten bovenkant en de onderkant is geplooid. Die in mijn rechter hand is een stoer donker groen, de onderkant is strak en geplooid. Op dat moment vliegt mijn deur open waardoor ik een kleine gil over mijn lippen laat komen.

'Rustig maar,' hoor ik Cody zeggen. 'Ik ben het maar.' Ik doe mijn ogen open en zie Cody in de deur opening staan met 2 stropdassen in zijn handen. 'oke Britt, Help me! Ik heb 2 stropdassen maar ik weet niet welke ik moet dragen.'

'Ja en ik dan! Ik heb 2 jurken waar ik niet tussen kan kiezen!'

'Uhm, Wacht! ik weet het!' roept Cody. 'Als jij je groene jurk aan doet, ( zie foto zijkant!) dan doe ik mijn groene stropdas om.' zei hij terwijl hij zijn groene stropdas omhoog houdt. 'Maar welke schoenen moet ik dan aan?!' 'Jeetje Britt, wat een probleem maak jij er van! We gaan alleen maar eten hoor...' 'Ha! Wie vraagt er welke kleur stropdas hij aan moet?' bek ik terug.

'Uhm.., je hebt toch van die groene schoenen?'

'Dat zijn Allstars!!' 'dus?'

'dan doe je die er toch onder? Zo moeilijk is dat niet!'

'Je hebt gelijk Handsome! Thnx!' Ik loop naar Cody en druk een kus op zijn wang. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Snel draai ik om en zeg 'Mag ik omkleden please?'

'Uhm..,'zegt Cody een beetje verward. 'Ja hoor, ik ben over 10 minuten terug. Zorg je dat je dan klaar ben?'

'Tien Minuten!?!'roep ik. 'Ik moet mijn haar én make-up nog doen!'

'Oke, oke, 15 minuten dan.' En voor dat ik iets kan antwoorden, draait hij om en loopt mijn kamer uit.

~~~~ 25 Minuten later ~~~~

Cody Longo Pov

Brittany en ik zitten al 5 min aan onze tafel in het restaurant van ons hotel. Gek genoeg zijn de jongens van 1D er nog niet. Door iemand *kuch, kuch* waren wij ook al laat. Ik voel mijn telefoon trillen. Als ik kijk van wie het sms'je is zie ik dat hij van Liam is.

~~~~ We're around the corner. Just a few minutes! Waar zitten jullie? ~~~~

Ik sms hem terug.

~~~~ We zitten al in het restaurant. Reservering op Higgins. ~~~~

'wie is dat?' vroeg Britt.

'Liam hij schreef dat ze er al bijna zijn en vroeg waar we zitten' antwoordde ik.

na ongeveer twee minuten kwamen de jongens binnen. ze begroeten ons en gingen zitten. Liam zit tegen over mij en naast Liam gingen Louis en Niall zitten.

'Waar zijn Zayn en Harry?' vroeg ik toen ik doorhad dat ze er niet bij zijn.

'Uhm...., Die zijn even naar het toilet.'

er kwam een ober naar ons toe en vraagt of we wat willen drinken. We noemen allemaal op wat we graag willen hebben en dan vraagt Niall naar de kaart.

'het is een all you can eat restaurant meneer' antwoordt de ober Niall's vraag. ik keek naar Niall en zie dat zijn ogen groter worden. ik tik de ober aan en fluister 'je hebt iemand heeel blij gemaakt!'

'Vas Happenin?!' hoor ik roepen. En vanuit mijn oog hoeken zie ik eerst Zayn en daarna Harry(?) aan komen lopen. 'Heey Zayn!!' roept heel de tafel. Als Zayn op de kop gaat zitten, zie ik dat Harry iets aparts heeft. ik weet alleen nog niet wat.

Hij loopt achter me langs en gaat naast Britt zitten. Ondanks dat het het enige plaatsje vrij was aan onze tafel voel ik toch een steek van jaloezie door mijn buik trekken. Waarom is dat toch altijd??

'JONGENS!!!!!!!! IK HEB GEWELDIG NIEUWS!!!! HET IS ALL YOU CAN EAT!!! ' roept Niall tegen Zayn en Harry. Niall trekt er zo'n serieus gezicht bij dat we allemaal in de lach schieten. pas na vijf minuten zijn we allemaal uitgelachen :).

~~~~~~~~~~ 45 minuten later~~~~~~~~

Eindelijk Niall was uitgegeten! anyway, het eten was ver-ruk-ke-lijk! De ober heeft net de borden opgehaald een we tafelen nog wat na voordat we naar de disco hier in het hotel zouden gaan.

ík was een beetje met Liam, Britt en Harry aan het praten toen Louis ineens riep:

'Hey Harry kijk nou eens! Britt!!! en Cody hebben zich allebei aan jou aangepast!' Om de een of andere reden legt hij nadruk op Britt's naam. Als ik naar Harry kijk zie ik hem een beetje blozen.

'Aangepast???' vraagt Britt verward die Louis niet begrijpend aan kijkt.

'OW! ehm...... niks hoor!' zegt Harry snel en hij staat op. 'zullen we maar gaan?'

we stemmen in en laten het maar voor wat het is. als de jongens zijn opgestaan zie ik pas dat ze allemaal iets groens in hun kleren hebben zitten.

Aparte jongens denk ik bij mezelf. als we uit het restaurant lopen en in de lobby van het hotel staan, zie ik pas iets dat me nog niet eerder was opgevallen. Door het licht in de lobby zie ik dat Harry kleine groene plukjes groen in zijn haar heeft zitten. Ik sta in 1 keer stil en voel Louis tegen me aan botsen. 'Wow! Whats up Mate?' Ik draai om en wijs naar Harry's haar. 'Zijn haar is Groen!!..'

A/N

WOW dat heeft lang geduurd.... sorry!!!!! ik had gewoon geen tijd en inspiratie :( Anyway! wat vonden jullie er van ?? ik heb dit hoofdstuk geschreven met Emma :) love ya all XX Marilène ookwel bekend als Mommy Direction

Loved you first (1D+Hollywood HeightsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu