Loved you first (1D+Hollywood Heights

364 4 0
                                    

Cody Longo,

"gaan jullie akkoord met het contract?"

Ik kijk Brittany twijfelend aan met een 'En?-moeten-we-het-doen blik. Ze knikt enthausiat ja. Ik geef haar een oprechte glimlach en zeg dan:

"we gaan akkoord"

"dan hebben we een deal!" zegt de producer terwijl hij de papieren En een pen pakt.

"Ok, teken hier en Brittany teken jij hier" zegt hij terwijl hij aanwijst waar wij onze handtekeningen moeten zetten. Ik zet het puntje van de vulpen op het blad, en adem diep in dan zet ik in een vloeiende beweging mijn initialen met een paar mooie krullen erom heen. Ik zucht en ik hoor naast mij een flres open gaan en al snel krijg ik een glas champagne toe gereikt.

"proost, op eengeweldige tour met jullie in het voorprogramma!"

"Proost" roept iedereen blij. Ik ben echter niet zo blij. Best vreemd ik bedoel we mogen in het voorprogramma staan van s'werelds grootste boyband, maar we moeten er wel een klein jaar mee op tour en ik ben gewoon heel bang dat hetniet klikt. Britt kijkt mij aan

"wat is er handsome?" ik moet lachen zo noemt ze mij namelijk al sinds dag 1 op de set van HH.

"niks om jr druk om te maken"

" nou vertel Momma Britt het maar eens"

" hahahaBritt your crazy!"

"dat weet ik allang vertel me nou maar eens wat nieuws" oftewel vertel nou wat er is.

"ik ben gewoon bang dat het niet klikt, ik ben gek maar die jongens zijn het toppunt!"

"klopt!, maar het komt wel goed en we zijn met zijn tweetjes dus je bent niet de enige Amerikaan daar " zij ze en ze knipoogde Ik wer er een beetje ongemakkelijk van en stond op en informeerde dat ik naar het toilet moest. En liep snel weg.

Brittany Underwood,

"klopt!, maar het komt wel goed en we zijn met zijn tweetjes dus je bent niet de enige Amerikaan daar" zei ik en ik knipoogde naar hem.

Hij moest blozen en zij dat hij naar de wc moest. Hij stond op en liep een beetje ongemakkelijk weg

*shit* dacht ik want ik heb namelijk al sinds dag 1 op de set bij HH een huge crush op Cody en hoe meer ik met hem om ga en hem meer leer keen word het alleen nog maar erger. En de zoen scènes helpen niet echt -.- Ik ben wel heel blij dat we deze kans krijgen. Nog een klein jaartje met handsome. Ik giegelde in mezelf ha butterfly 's love it en ik dronk verliefd nog een slok van mijn champagne. Precies over een week zitten we in het vliegtuig richting London. Kan nietvwachten! :)

~week later~

*tuuttuut* CODY SCHIET OP ANDERS MISSEN WE ONZE VLUCHT NOG! riep ik richting het huis.

"een minuut!" schreeuwt hij terug en loopt weer naar binnen.

"Cody!!" klaag ik wat is hij toch ijdel. Ik zie Cody naar buiten hollen met zijjn koffers. Ik stap uit en ik help hem de koffers achterin te leggen

"ben je klaar" klaag ik

"Jah even de deur op slot doen n dan kunnen we. Ik stap alvast in de auto en open het

dashboard kastje aan d bijrijderskant waar allemaal CD's liggen. Ik graai erin en pak zomaar een cd. Zonder op het hoedje te kijken stop ik de cd er in m. Naast mij hoor ik een deur open en dicht gaan en ik kijk op.

Wat een ogen........ Dacht ik.

"zullen we" ik word uit mijn gedachten getrokken door Cody.

"aye aye captain" zeg ik lachend en ik start de auto.

"ow en trouwens " begint Cody

"ons vliegtuig kan nit zonder ons vertrek we mogen met een privé jet"

"oja... Vergeten" en ik reed weg.

Ik druk op de play knop en voor dat ik het weet hoor ik 'red solo cup' door de speakers.

" serious Britt!?!"

" wrong Cd i guess " en ik begon te blozen.

Cody opend het kastje en graait er een Cd uit.

" hé het nieuwe album van Justin Timberlake"

Hij stopt het album on de cd spelen en algauw horen we de eerste klanken van Suit and Tie.

~2,5 uur later in het vliegtuig richting London~

Pfff eindelijk rust denk je rustig over het vliegveld te gaan word je acctact -.- door crazy fans. Over een paar uur zitten we in London en ik kan niet wachten. Ik zet nog even snel op twitter dy we ri hting London zijn en ik loop nar het raam om een foto te maken.

*klik* io zet de foto bij de tweet en klik dan twitter weg. Ik merk nu pas dat ik heel erg moe ben ik à liggen en sluit mijn ogen voordat ik hyweet ben ik weg uit de realiteit.

~5 uur later~

"Britt wordt nou wakker je zeurt altijd dt ik moet opschieten en nou word je zelf niet eens

wakker!" Hoor ik vaag ik schrik zachtjes wakker en kijk in twee diep bruine ogen. Ik voel dat ik moet blozen. Stomme rot wangen denk ik.

"Zijn we er al?"

" Er word er ook eentje wakker!" zegt hij lachend

" Hihi maar zullen we gaan?" lachte ik een beetje schaapachtig.

We liepen het vliegtuig uit door baar de douane. Toen we daar doorheen waren haald we onze koffers. We liepen door naar buiten waar onze taxi stond te wachten. De taxi bracht ons naar onze hotelkamer. We slapen on een hotel omdat we over twee dagen al vertrekken. Als ik mijn koffer aan het uitpakken ben gaat mijn iPhone. Ik zie dt het een sms'je is van Cody

*Cody Longo*

[Hé mommy kreeg net een telefoontje van de producer hij vroeg of we wilden komen dus ben je klaar om mee te gaan?]

Ik pak mijn sleutel en loop dan naar de deur die naar de gang leid. Als ik op de gang sta zie ik Cody al staan.

"Kom! Ik begin nou wel nieuwsgierig te worden baar die gasten"

" ik kom al mr. Ongeduld"

~0,5 uur later~

Volg mij maar zegt de aardig uitziende recepcioniste.

"mijn naam is trouwens Kate" zegt ze en ze schu mijn hand.

" ik ben Brit.........." dat weet ik onderbreekt ze mij. Ik zat elke avond voor de tv naar jullie serie te kijken.

"thanx!" zeggen Cody en ik tegelijk en we moeten lachen. Voordat we het weten zijn we o de bovenste verdieping.

"Hier heen" zegt Kate terwijl ze een grote deur opend

Als we de kamer inlopen zijn er 16 ogen op ons gericht maar een paar trekken mijn aandacht. Want ik kijk namelijk in de twee Mooiste en helderste groene ogen die ik ooit heb gezien.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N en wat vinden jullie. Zoals jullie misschien al weten we schrijven it boek met zijn tweeën. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tips zijn altijd welkom

Xx. Marilene

Het volgende hoofdstuk schrijft Emma

Loved you first (1D+Hollywood HeightsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu