Rachel arkamdaki kıza yavaş yavaş yaklaştı. Ardından bi anda kızın saçlarını eline doladı. " Sende kimsin pis fahişe " dedi. Kız neye uğradığını şaşırmıştı. Korkudan müdahale edemiyordum. Kız " saçlarımı rahat bırak salak " diye Rachel a bağırdı. O an Rachel daha bi sıktı. Kız çığlık atıyordu. Hemen müdahale edip kızı Rachel ın elinden kurtardım. Bana tokat yapıştırmak için elini kaldırdı tam yüzüme indirirken elini havada tuttum " Ne yaptığını sanıyorsun " dedim. " Beni aldatıcak başka kız yok muydu fakir kokan biri ile nasıl beni aldatırsın " kızın kafa gitti. Onu aldattığıma değil fakir biri ile aldattığıma sinirleniyordu. " Rachel sakinlesince konuşalım " dedim. Elini hala tutuyodum. Elini çekip içeri girdi. Diğer kızla ben kapıda kalmıştık. Ben içeri girerken Rachel kızın odasını dağıtmıştı bile kızda peşimden geliyordu. Aşağı inince o odada savaş çıktı sandık. Öyle ki oda oda değildi. Kız buna fazla dayanamayıp Rachel ın dağıttığı eşyalarını toplayıp valizine koydu. Rachel yukarı çıkmıştı. Kız valizini toplayıp çıkıyordu ki Rachel ki yukarıdan iniyordu. Kızın valizine vurunca valiz merdivenlerden yuvarlandı. Ve patladı kızın herseyi ortaya saçıldı. Rachel kıza dönüp " seni bi daha burada görürsem ölürsün " dedi. Ben bile ürkmüştüm açıkçası kız ağlayarak tekrar bavulu toplamak için aşağı indi ona yardım etmek için ilerlediğimde Rachel kolumu tuttu. " Rachel bırakkkk " diye bağrınca daha sıkı tuttu kız bize bakiyodu o ara Rachel kıza dönüp " işini yap ve burdan defol git " dedi. Kız valizini toplayıp çıkıyordu ki Rachel ın elinden kurtulup kızı durdurdum. " Bana adını bile söylemedin " dedim. Bana bakıp " eun sang " dedi. " Tanıştığıma memnun oldum eun sang " dedim. Rachel arkadan atlayıp " Ben hiç olmadım " dedi. " Rachel odan benim kinin yanında valizini bırak sen hadi " dedim " Ben gidiyimde siz rahat rahat koklaşın öyle mi " dedi " RACHELLLL " diye öyle bir bağırdım ki Rachel hemen yukarı çıkmıştı. Bana imalı imalı baktı. Ama ben kıza yani eun sang a bakıyordum. " Istedigin yere bırakabilirim seni ne dersin " ," sevgilini yalnız bırakma ben başımın çaresine bakarım " dedi ve benden uzaklaştı .Merdiveni çıkarken zorlanıyor gibiydi. Elindekini alıp ben taşıdım. " İçeri gir artık sevgilin seni bekliyodur " dedi " biraz daha beklemek zorunda o zaman " dedim. Onu bir otele yerleştirip eve geldim. Rachel hala sinirliydi. " Neden beni aldattın " diyince yanıt veremedim " neden Tan neden bunu bana yaptın " diye üstüme atladı kaslarıma vuruyordu " yeter " diye ittim onu üstümden " yarın kore ye tekrar dönüceksin " dedim sert bir şekilde bişey demeden odasına çıktı bense hala o kızı eun sang ı düşünüyordum. Ne oldu bana neden böyle hissediyorum. Durduk yere sanki kalbim yerinden çıkacak Rachel kızın saçlarını yolarken ne hale geldiğimi düşündüm. Resmen ben kıza aşık oldum. Inanamıyorum.
Olaylar böyle giderse Tan ve eun sang birbirine açılır mı sizce bende emin değilim oy ve yorumları unutmayın hepinizi çok seviyorum o küçük yıldıza basmayi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream high
AdventureGençler klişelerden kurtulalim . zengin oğlan hizmetçi kız evlensin