Ciğerlerimi alamazsın

127 27 0
                                    

Ben kıza bakarken bana dönüp " al yediklerimin parası " dedi bende ona dönüp " bunların para edeceğini bilseydim daha önceden satardim " dedim bana bakıp " sana bir kaç soru sorucam dedi" ona bakıp " buyur " dedim beni birden soru yağmuruna tuttu. " bu evin sahibi gerçekten sen misin, neden bu evde tek yaşıyorsun, sende o arkadaşın gibi hapçı mısın, yoksa sadece kullanıcı mısın , neden kore değilde burada yaşıyorsun, ailen yok mu " " durrrrrrr yeter bi nefes al bu ne ya bu kadarcık kızdan nasıl bu kadar soru çıkıyor" diye resmen bağırdım kız şok olmuştu. " ne bağırıyorsun be sadece ufak tefek sorular sordum" , " ufak tefek mi saniyede 6 soru sordun be " dedim . Kız yavaş yavaş kaçıyordu. Ufak adımlar ata ata bende yavaş yavaş üstüne gittim kız bana "sen kesin o haklardan kullanıyorsun hatta insanların böbreklerini bile satıyosundur" dedi. Ona yaklaşıp " böbrek değilde ciğer daha çabuk satılıyor " dedim korku dolu gözlerle bana bakarken birden " Ciğerlerimi alamazsın" diye bir bağırdı ama kendime hakim olup ondan uzaklaşmadım hatta iyice dibine girip hiç boşluk kalmayan kadar üstüne gittim . Yüz hatlarımı gergin ve sinirli tuttum . Iyice benden uzaklaşırken kapıya tosladı. Dibine girip " sen buna engel olamazsın " diye tısladım. Kız bana sinirli bir şekilde bakıp " Benim Ciğerlerimi benden izinsiz nasıl alacaksın acabaaaa" diye bağrınca kızın ağzını ellerimle kapatıp topladığı kapıyı arkadan açtım. Kızın imdat sesleri beni gülme krizine soktu . Onu yatağa doğru atıp üstüne ilerledim. "Gelme gelmeee" diye bagirsada en sonunda kendimi tutamayip yanına uzandim gülmekten konusamiyordum kız bu halimi görünce beni yumruklamaya başladı . Onu üzerimden atıp " sadece ... Bu Ahaha odanın Ahaha senin olduğunu soylicektim. " dedim . Kız etrafa baktı sonrada bana " burası artık benim Odam mı ? " dedi şaşkınca " evet ahaha" diyince daha hızlı vurdu " Ödümü bi yerime kaçırdın salak " diye hem vuruyor hem bağırıyordu. Baktım beni dövmeye devam ediyor onu üstümden atıp oyunculuk iç güdülerimi kullanarak sinirlenmis gibi yaptım ve ellerinden yakalayıp onu yatağa sabitledim ." Bu demek değil ki Ciğerlerini sökmicem sadece bu oda senin dedim korkun geçmesin yani ne zaman ne yapacağım belli olmaz benim bun bil" dedim ve odadan yavaşça çıkarken görmicegine emin olduğum sırada gülmeye başladım. Aptal kız benim böbreklerini alacağımı saniyodu. Uyandığımda mutfaktan sesler geliyodu kapıya gidip açtığımda evin içini rağmen (korece makarna gibi bir şey) kokuyodu . Bu kokuyu özledigimi fark ettim . Üstümü değiştirip aşağı indigimde kızın şort ve gömlek giydiğini gördüm . Birden öyle görünce şaşırdım. " Hey bu evde böyle gezilmez " dedim kız utanıp odasına koşmuştu . Aslında kızların böyle giyinmelerine alışkındım özellikle Kaliforniya gibi bir yerde alışmamak mümkün değildi ama ona neden böyle dediğimi anlamadım . Belkide kendimi kontrol edemem diye demiştim bilmiyorum. Ben bu düşüncelerle boğuşurken o odasından çıkıp geliyodu şortu çıkarıp İspanyol paça tam üzerine oturan ve onu incecik gösteren bu zarif ama şık pantolonu giymişti. Bana dönüp tamam dememi bekliyormuş gibi baktı onu fazla beklemeyin " bu daha iyi " dedim . Ama bu pantolonla beni daha çok etkilemişti.
Arkadaşlar oy ve yorumları unutmayın hepinizi çok seviyorum teşekkür ederim

Dream highHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin