23.10.2010 Cumartesi

59 3 6
                                    

Bu sergideki müziğimiz
AHMET KAYA - NERDEN BILECEKSINIZ

"Tamam mehmet abi Allahın izniyle vereceğiz en kısa zamanda paranı. " babam di
"Ben bilmem evladım en kısa zamanda paramı istiyorum." Ev sahibimiz mehmet amcaydi bu. Demek kira parasını istiyor. Odaya ablam geldi ve hemen uyuyor numarası yaptım. Benim uzulmemi istemiyorlar.

"Günaydın hadi uyan fatmanur'um" dedi ablam.
"Günaydın" dedim uykulu halde.
Yatakta uyandırdı beni. Kahvaltı hazırlamış. Beni çağırıyor. "Hemen geliyorum" deyip lavaboya gittim.

Benim adım Fatime Nur Özdemir
Fatime adını annem,
Nur adını babam koymuş.
8 yaşındayım. Ve 2. Sınıfa gidiyorum. Fakir bir aile üzerinde yaşıyorum. Annem çalışmıyor babam da okulda hizmetli.

Yüzümü ve ihtiyacimi geçirdikten sonra mutfağa geçiş yaptım.

Herkes masaya oturmuş beni bekliyordu. Hemen geçtim ve sessizce yemeği yemeğe başladık.

Kahvaltı bittikten sonra babam okula gitti. Ben içeri geçtim ve ablam ve annem de mutfağı toparladı. Ben bebeklerimle oynarken annem ve ablam televizyon izliyordu..

Akşam saat sekiz. Sofra kurulmuş babamı bekliyorduk. Tam sekizde babamın ayak sesleri duyuldu ve ardından zil çaldı. Ben koşarak açmaya gittim ve karşımdaki babama
"HOSGELDIN BABACIMMMM" dedim ve kocaman sarıldım. Kucağına alırken "hosbuldum canım kızım" dedi. Ben onun kucağında birlikte mutfağa geçtik. Ve akşam yemeği ardından uykuya daldık. ..

Bu benim ilk kitabım ve kendi hayatımı anlatmayı düşündüm ilk bölümden sıkmak istemedim ve kısa yaptım. Umarım beğenirsiniz :)

BABAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin