-Aaaa...Liam nemoj, stani....aaa- trčala sam u krug okolo bazena dok je Liam trčao za mnom. Želi me ponovno baciti u bazen. Zastanem malo jer više ne mogu trčati. Nisam baš u kondiciji u zadnje vrijeme. On mi se i dalje nastavi približavati nešto sporijim tempom i sa zlobnim osmjehom na licu. Kada mi se približo toliko da me može dohvatiti rukom ja mu namignem, a zatim se okrenem i skočim u bazen. Kada izronim na površinu ugledam Liama koji i dalje stojina rubu bazena i zbunjeno gleda u mom smjeru.
-Ne misliš valjda cijelo vrijeme stajati uz rub?- pogledam ga sa širokim osmjehom i budim ga iz transa. Pokloni mi jedan osmijeh i skoči u vodu. Približi mi se jako blizu i jednom rukom me privuće skroz uz svoje tijelo, a zatim lagano spusti svoje usne na moje. I opet se nalazim u svom malom carstvu. Trenutno mi je dovoljno samo da se nalazim blizu njega i ljubim njegove usne. Te usne koje se čine kao najljepši san. I imam osjećaj da se moj san o princu na bijelom konju napokon ostvaruje. Kao mala sam maštala kako živim u velikom dvorcu sa svojim princom i dvoje malene djece. Liam je moj princ, princ kojemu i dalje lažem o svom životu i strah me dokad će tako biti, do kada ću moći to skrivati. Što ako me bude tražio da ostanem prespavati ovdje noćas, a ja imam školu sutra. Iz transa me budi njegov glas.
-Moram te nešto pitati i znam da brzam, ali moram ti to reći.- ja mu samo kimnem glavom kao znak da nastavi.
-Gle...od onog dana kada smo se prvi put sreli, ja ne mogu prestati razmišljati o tebi. Kada sam te drugi dan sreo u Starbucksu prvo sam zahvalio Bogu jer sam te ponovno sreo. Kada smo započeli razgovor i malo se bolje upoznali jednostavno sam ostao šokiran. Kako neka osoba može izazvati tako snažan osjećaj u mom tijelu sa samo par rečenica, moje srce počne brže kucati, moji dlanovi se znoje, nekontrolirano se smijem i samo želim biti blizu tebe. Ne mogu i ne želim reći da je to slučajnost, jer nije. To je sudbina. Naša sudbina. I ja sam siguran da i ti osjećaš isto, jer kada si mi ovako blizu osjećam tvoje srce kako kuca nenormalnom brzinom dok ovo pričam, osjećam kako drhtiš kada te dotaknem. I znam da mi se prošlu noć ne bi prepustila bez ičega u tvom srcu. Jer ti nisi takva, ti si posebna.- govorio je gledajući me duboko u oči dok je na mom licu titrao onaj slatki zaljubljeni osmjeh koji je samo potvrđivao njegove riječi.
-Sviđaš mi se Anna, više nego možeš zamislit. Rano je da ti kažem da te volim, no znam da sam na tom putu.- nisam više mogla šutit, ali opet nisam znala što da mu kažem. Nisam nimalo dobra u izricanju svojih osjećaja. Polako sam približila svoje usne njegovima i lagano ga poljubila. Mislim da sam time rekla više nego sa svim riječima ovog svijeta. Riječi nisu bitne. Bitno je ono što se nalazi u srcu, a to sam mu ovime i pokazala. Osjetila sam kako se nasmiješio tokom poljubca, lagano je odvojio glavu od moje tek toliko da me može pogledati u oči.
-Želiš li biti moja djevojka?- nakon što je to izgovorio u meni se nešto slomilo i onda mi je stvarnost udarila u glavu. Kako da pristanem, kako da gradimo međusobne odnose, kako da ga i dalje gledam u oči i lažem mu o svom životu?
-Ja...- glas mi je podrhtavao dok su se suze nakupljale u mojim očima- Ja nemogu.- odgovorila sam mu brzo i pognula glavu dok sam brzim pokretima krenula prema rubu bazena. Liam je ostao iza mene zbunjen i vjerovatno nije primjetio kada sam se odmakla. Izašla sam iz bazena i potrčala prema vratima balkona.
-Anna, stani,molim te.- čula sam Liamov glas iza sebe no nisam se obazirala. Utrčala sam u sobu i pokupila svoje stvari i onako mokra u kupaćem kostimu potrčala van iz stana. Trčala sam niz stepenice što sam brže mogla, no naglo sam se zaustavila kada sam osjetila čvrst stisak ruke na lijevoj podlaktici. Prepoznala sam taj dodir, kako i nebi. Liam. Pred očima mi je projurila slika njegovog optuživačkog izraza lica kada sazna za moj dvostruki život. I to me slomilo. Počela sam plakati, a moji jecaji su se lomili kroz duge hodnike zgrade. Uskoro sam se našla u njegovom čvrstom zagrljaju dok je njegova ruka lagano prolazila kroz moju mokru kosu.
YOU ARE READING
Double Life (Liam Payne)
FanfictionOsamnaesto godišnja djevojka vodi dvostruki život. Međunarodna pop zvijezda lijepog lica, sjajne plavo-smeđe kose, prekrasnog osmijeha i zgodnog tijela ili pak štreberica sa ogromnim naočalama u širokoj odjeći i aparatićem na zubima. Tko bi povjerov...