*6 mjeseci kasnije *
-Babe jesi spremna?- Liam ulazi u sobu polako hodajući prema meni.
-Još samo kozmetika i to je to.- odgovorila sam mu dok je ona polako omotao ruke oko mog struka i priblizio me u slatki poljubac.
-Trebaš pomoć?- polako se odvojio od mene i pogledao me u oči. Odmahnula sam glavom poljubila ga na blic i odšetala do kupaonice. Sa police sam pokupila sve sitnice koje su mi potrebne u idućih mjesec dana.
-Evo ga sada sam gotova.- govorim Liamu koji se izvalio na moj krevet i gleda me sa osmjehom. Kada stavim i posljednju sitnicu i zatvorim kofer krenem ga vući prema vratima sobe no Liam me preduhitri i učini to umjesto mene. Iz sobe uzmem ruksak u kojem se nalaze stvari koje će nam biti potrebne za put u avionu. Da vam napokon otkrijem kamo idemo. Liam i dečki su trenutno na pauzi dugoj 18 mjeseci, tako da je Liam odlučio da zajedno otputujemo i da se odmorimo od svega ovdje. Nije mi rekao gdje me vodi i još uvijek ne želi. Znam da vas također zanima šta je bilo sa Maxom. Zapravo i ne tako puno toga. Liam i Justin su uletili u Maxov stan prije policije. Tamo sam im objasnila što se zbilo između Maxa i mene. Policija misli da je Moj otmičar pobjegao i također ne znaju da je to bio Max. To je bila jedina stvar kojom sam mu se mogla odužit. Od onda ga više nisam nikada vidjela i svako je nastavio svojim putem. Justin se nakon par dana vratio za Ameriku i još uvijek ga nisam vidjela, čujemo se svaki dan, ali nije isto. Također mi je izašao album, ali nisam se odlučila za turneju ipak ću čekati idući album, mislim da je sada prerano.U međuvremenu sam napunila 19 godina. Istina desilo se mnogo toga, no ja sam sretna i da se vratim u prošlost ne bih ništa promjenila. Volim Liama više nego vlastiti život, za 2 mjeseca će nam biti godina dana od kako smo zajedno, još ne vjerujem kako vrijeme brzo prolazi.
-Ljubavi?- Liam otvara vrata svog automobila ispred ulaza u glavnu salu aerodroma. Čekaj malo! Aerodrom? Očito da sam se prilično zamislila da nisam ni shvatila to. Nasmijem se sama sebi i izađem iz auta i zajedno sa Liamom se zaputim prema ulazu.
*2 sata kasnije*
-Svi putnici za Los Angeles, California neka se upute prema izlazu 13.- pogledam Liama sa osmjehom.
-Babe nemoj se toliko veseliti jer ne putujemo u LA već ćemo tamo presjesti na drugi avion.- objasni mi sve i pomalo se razočaram jer sam mislila da ću napokon vidjeti Justina, ali ne želim da to Liam vidi pa nabacim osmijeh na lice i krenem za njim prema izlazu 13 i prema našem avionu.
-Samo ne znam kamo putujemo i to mi neda mira.- preokrenem očima dok mu ovo govorim i usput se nasmijem. Liam mi uzvrati osmijeh i ispreplete naše ruke i povuče me ka našim sjedalima.
*U LA-u *
*Liam's P.O.V. *
Upravo se nalazimo na aerodromu u Los Angelesu i čekamo avion za Bora Boru. Tamo vodim svoju ljubav no neću joj to reći. No prije toga stiže još jedno izenanđenje ipak je idućlet tek za 4 sata.
-Ljubavi idem samo do WC-a, možeš me pričekati ovdje?- pogledam ju upitno, ona lagano podigne glavu sa mog ramena i klimne glavom uz osmjeh. Poljubim ju kratko i krenem prema najbližem WC-u. Čim uđem unutra izvadim mobitel i u imeniku pronađem Justinov broj.
*Justin's P.O.V. *
-Halo?- javljam se na mobitel, ali nisam pogledao tko je, sranje. Zna se od koga sam to pokupio.
-Justin, Liam je.- napokon mislio sam da nikad neće nazvati.
-Stižem za 20 minuta. Uči ću na stražnji ulaz. Ti odradi kako smo se dogovorili.- govorim dok ulazim u svoj automobil i krećem prema aerodromu.
YOU ARE READING
Double Life (Liam Payne)
FanfictionOsamnaesto godišnja djevojka vodi dvostruki život. Međunarodna pop zvijezda lijepog lica, sjajne plavo-smeđe kose, prekrasnog osmijeha i zgodnog tijela ili pak štreberica sa ogromnim naočalama u širokoj odjeći i aparatićem na zubima. Tko bi povjerov...