0.1

13.8K 601 194
                                    

Sonunda bahsettiğim Louis texting ile geldim! Bu hikayem pek uzun olmayacak 25-30 bölüm falan olacak. Bir de buna ve Rude Boy'a her akşam bölüm yazmaya çalışacağım ehehe. Yine ve yine wwe divalarından şaşmadığım için karakteri şu aralar ki favorim Lana yaptım. Umarım kızı beğenirsiniz. Her neyse yorumlarınız için sabırsızlanıyorum iyi okumalar!

Multi: Olivia Lee

Dinleyin: Chris Brown – New Flame

-Olivia's POV-

Bikinimi çekiştirip benim grubumun olduğu yere giderken bonesini takmaya çalışan birkaç küçük çocuğa yardım edip kalçalarımı kıvırtarak sonunda 5.kulvara geldim. Genelde benim grubum 15-20 yaş aralığında ki gençlerdi ve onlara yüzme öğretmek çocuklara öğretmekten kolaydı. Çocuklar sürekli mızmızlanırken onlar direk dediklerimi yapmaya çalışıyor yapamadıklarında ben yardım ediyordum. Antrenör olmayı seviyordum hem sürekli havuzdaydım hem de oldukça eğlenceliydi. Hızlı adımlarla havuzun kenarında durmuş beni bekleyen öğrencilerin yanına gelince onlara en içten gülümsememle baktım. Bu sırada arkalarda bir yerde beni hayranlıkla süzen ve daha önce burada görmediğime emin olduğum kıza bakıp aynı zamanda saçlarımı toplarken konuştum.

''Merhaba arkadaşlar! Aramıza yeni biri katılmış gibi duruyor. ''

Önünde ki iki kişi çekilince bir adım öne geldi.

''Ben Olivia Lee tatlım ve sende?''

''Ben Lottie. Lottie Tomlinson. 17 yaşındayım. Havuza veya denize girmeye korktuğum için yüzme bilmiyorum. Sonunda bu korkumu atlatmaya karar verince geldim ve buranın en iyi hocasının siz olduğunuzun, en kısa zamanda bana yüzmeyi öğreteceğinizi söylediler. ''

Utangaç bir şekilde gülümseyip ona ilerledim ve yanağından makas aldım.

''Emin ol 1 ayda yüzmeyi öğreneceksin. ''

Ona göz kırptıktan sonra ellerimi çırptım.

''Evet, herkes suya girsin çabuk!''

Herkes beni ikiletmeden havuza girerken bende elimde tuttuğum bonemi topuz yaptığım saçlarımı son kez kontrol ettikten sonra taktım ve hızlı bir şekilde suya atladım. Kısa sürede yüzeye çıkıp öğrencilerin yanına yüzdükten sonra havuzun onlar için tutulacak kısımlarını tutup konuşmaya başladım.

''Evet, gençler kollar gergin ayakları çırpıyorsunuz ısının biraz!''

Onlar dediğimi yaparken Lottie'ye yardım etmek için yanına ilerledim. Kenardaki havuz makarnasını alıp suyun altından kasıklarının olduğu yere koydum kollarını olması gerektiği gibi gerdikten sonra konuştum.

''Bu havuz makarnası kalçan suyun içinde kalmasın diye şimdi ayaklarını çırp doğrusu bu. ''

Başını sallayıp ayaklarını çırpmaya başladığında diğerlerini kontrol etmeye başladım. Kollarını germeyen birkaç kişiyi uyardıktan sonra içimden yüze kadar sayıp durmalarını söyledim.

''Evet, şimdi 20 kez suya dalıyorsunuz. ''

Tekrar diğerlerini izleyen Lottie'ye doğru yüzdüm ve yanında durup konuştum.

''Şimdi bebeğim suya tamamen başını sokuyorsun ve ağzını sıkıca kapatıp burnundan nefes veriyorsun. Üç saniye durduktan sonra sudan çıkıp bunu 20 kez tekrarlıyorsun. Şimdi beraber dalıyoruz koluna iki kez vurunca çıkıyorsun anlaştık mı? ''

''Anlaştık. ''

3'e kadar sayıp beraber suyun altına girince gözlerimi açtım. Dediğimi yaptığında koluna yavaşça iki kez vurdum ve beraber yüzeye çıktık. Islak gözlerini ovuştururken nefes-nefese gözlerini açmasını bekledim.

''Tek başına yapabilirsin değil mi?''

''Evet, yapabilirim Bayan Lee . ''

''Güzel o halde. Yardıma ihtiyacın olursa hemen seslen. ''

****

Lottie dışında gruptakilere atlayış yaptırırken Lottie yanımda durmuş etrafı izliyordu. O sırada bugünlük dersin bittiğine dair düdük çaldığında ellerimi çırpıp sudakilere seslendim.

''Evet, gençler herkes sudan çıksın ders bitti!''

Aynı zamanda benimde bugün ki son grubumdu. Benden sonra burada kalan ve diğer grupları alanlar vardı fakat içlerinde ben ve iki kişi 3.grupla çıkıyorduk. Yorgunca nefes verip yanıma almadığım havluma içimden küfür ederek soyunma odalarının olduğu yere ilerlemeye başladım ve tribünlerde çocuklarına seslenen velilere gülümsedim. Soyunma odalarına inen merdivenlerden düşmemeye çalışarak inince erkeklerin ilerisinde olan soyunma odasına ilerledim. Bizim soyunma odalarımız ayrı değildi. Tek kötü yanı buydu öğrencilerle beraber giyiniyorduk. Ama öğrenciler genelde kabinleri bizim kullanmamız için kullanmıyor iç çamaşırlarını ya normal bir şekilde utanmadan çıkarıyor yâda benim boş kabin olmadığı zamanlarda yaptığım gibi tuvalette giyiniyordu. Çantamın olduğu dolaba ilerleyip kapağı açtım ve siyah çantamı çıkarıp kapısı açık kabinlerden birine girdim ve üzerimde ki bikininin ipini çözdükten sonra çantamı açıp içinden kırmızı sütyenimi çıkardım. Sütyenin askılarını geçirip arkadan kopçayı vurduktan sonra bikini altımı çıkardım ve kırmızı dantelli iç çamaşırımı giydim. Kısa şortumu çıkarıp giydikten sonra siyah salaş tişörtümü üstüme geçirdim ve çıkardığım bikinimle bonemi çantama koyup saç fırçamı çıkardım ve saçlarımı taramaya başladım. Boneden çıkan ıslak saç uçlarımı iyice taradıktan sonra fırçayı çantama koydum ve kabinden çıktım. Ayakkabılarımı yere eğilip giydikten sonra gözlüğümü ve telefonumu çantamın içinde arıyordum. Bu sırada sporcu çıkışlarından yanımdan ilerleyen Lottie ile göz-göze gelince gülümsedim. Oda bana karşılık verdi ve konuştu.

''Bayan Lee abim beni almaya geldi acaba onunla tanışmanız mümkün mü? Annemin kesin emri benimle abim ilgilenecek ve hocamla tanışacak. ''

Gözlerini devirdikten sonra başımı salladım.

''Sorun olmaz tatlım nerede abin?''

''Dışarıda arabasının önündedir Bayan Lee. ''

Başımı sallayıp Lottie ile beraber dışarı çıktığımızda Lottie sol tarafa doğru elini salladı. Oraya baktığımda siyah son model spor arabaya yaslanmış sigara içen oldukça yakışıklı adam dikkatimi çekti. Tek kaşımı kaldırıp önden ilerleyen Lottie'yi takip ettiğimizde kısa sürede yanına vardık. Elinde ki sigarayı yere atıp ayağıyla ezdikten sonra kardeşini alnından öpüp delici mavi gözlerini üzerimde gezdirdi. Boğazımı temizledim.

''Abi bu Olivia Lee antrenörüm. Bayan Lee buda abim Louis. ''

Abisi çarpık bir şekilde güldüğünde elimi uzattım. Uzattığım elimi sıkmak yerine tutup beni kendine çektikten sonra elimin üstüne dudaklarını bastırdı. Gözlerimin içine derin bir şekilde bakarken şaşkınca ona bakıyordum.

''Memnun oldum Olivia. ''

''Bende memnun oldum Bay Tomlinson. ''

Çarpık bir şekilde sırıttığında daha fazla burada durmak istemediğim için konuştum.

''Perşembe günü görüşmek üzere Lottie. Tanıştığıma memnun oldum Bay Tomlinson, görüşürüz. ''

''Kesinlikle görüşeceğiz Olivia Lee.''

Yutkundum ve bedenimi arsızca süzen bakışlarından kurtulmak için arkamı döndüm ve arabama ilerlemeye başladım.

Vay canına az önce neler olmuştu öyle?


Pool || l.tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin