0.2

10.2K 509 219
                                    

Selam fslkfjds. İkinci bölümle karşınızdayım ta-daaa!! Kısa falan ama idare edeceksiniz artık belki bir bölüm daha atarım felena. Ya kıza çoğunuz yaşlı dediniz ama 30 yaşında ve bence yaşına göre hem çok güzel hem de çok sexy. Zaten karaktere ne kadar uyduğunu zamanla anlayacaksınız. Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz ---> @ rıhfectt. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın, iyi okumalar!

Dinleyin: Justin Bieber - Confident 

Multi: Olivia 

**** 

Kırmızı saten çarşafımı üzerimden çekip iç çamaşırlı oluşumu önemsemeden yataktan çıktım.Genelde evde tek olduğumda sütyen ve külotla gezmeyi hiç sorun etmezdim çünkü ne de olsa yalnızdım. Sızlayan kollarımı ovalayıp esnedim. Bu gün havuza gitmeyecek kadar bitkin hissediyordum. Bu yüzden dün izin almış ve yarın geleceğimi söylemiştim. Gerçekten kendimi iyi hissetmiyordum ve dinlenmek iyi gelecekti. 

Çıplak ayaklarımın soğuk parkenin üzerinde gezmesi hoşuma giderken aynı zamanda bedenimi saran soğukluk hissi beni mutlu ediyordu. İç çekip mutfağa girdim. Buz dolabına yönelip oraya soğuması için koyduğum şarabı çıkarıp tezgahın üzerinde duran şarap bardaklarından birine şarabı doldurdum. Dondurucuda ki hazır pizzayı çıkartıp gri mikrodalgaya koydum ve süresini ayarlayıp pizza yanında içmek için doldurduğum şaraptan bir yudum daha aldım ve tezgahın üzerinde titreyen telefonumu aldım. Bir mesajım vardı. Mesaj bilinmeyen numaradan olduğu için merak içinde mesajı açtım. 

Bilinmeyen Numara: Güzel kıçlı Olivia Lee

Olivia: Sana da merhaba bilinmeyen. 

Bilinmeyen Numara: Dünden beri aklımdan çıkmıyorsun

Olivia: Ne hoş 

Bu bilinmeyen kimdi en ufak fikrim yoktu fakat böyle saçma biriyle ne kadar uğraşacak vaktim olmasa bile bu gün evden çıkmayacağım için 'Bilinmeyen' ile biraz uğraşıp sıkıntımı giderirdim. Güneş ışınları mutfağımdan içeri girerken iç çekip pencereye ilerledim ve siyah perdelerimi çektim. Ortam loş bir hava aldığında ard-arda titreyen telefonu elime alırken bilinmeyen kişiyi rehberime ekleyip Whatsapp profiline bakarak kim olduğunu öğrenmeyi aklıma not ederek fazla oyalanmadan attığı mesajlarını okudum.

Bilinmeyen Numara: Tanrı gibisin 

Bilinmeyen Numara: Sana tapmak istiyorum. 

Olivia: İltifatın için teşekkürler bilinmeyen. 

Bilinmeyen Numara: Sikeyim bana bilinmeyen deyişini hayal ettim ve 

Bilinmeyen Numara: Hiç hoş şeyler düşünmüyorum. 

Olivia: Ne hoş 

Bilinmeyen Numara: Hoş olan sensin lol 

Olivia: Pekala burada film çekmiyoruz kimsin bilinmeyen ve numaramı nereden buldun seni azgın? 

Bilinmeyen Numara: Numaranı bulmak zor olmadı güzelim ve sana çok kısa bir süre kim olduğumu açıklama gibi bir düşüncem yok. Ve azgın mı? Ah hadi ama güzelim senden daha yaratıcı şeyler beklerdim. Mesela sahibim gibi lol. 

Olivia: Tam bir aptalsın. LOL

Yazacağı mesajı merak etmediğim için mikrodalgada çoktan ısınmış olan pizzamı çıkardım ve şarabımı alıp pizzayı tabağa koyduktan sonra telefonumu da alarak kendimi geniş salonumda ki gerçekten rahat olan siyah koltuğuma attım ve televizyonu açıp ayaklarımı sehpaya uzattım . Sütyenimi düzeltip pizza tabağımı karnımın üzerine koydum ve bir dilim alıp rastgele bir kanalda durdum. Pizzamı yerken telefonum titreyince lokmamı çiğnerken telefonumu aldım ve kilidini açtım. Şarabımı yudumlarken gördüğüm mesajla çarpıkça sırıttım. 

Bilinmeyen Numara: Bu aptalın altına gireceksin güzelim 

Bilinmeyen Numara: Çok sert olacağım 

Olivia: Evet güzel hayal bebeğim. 

Pool || l.tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin