0.4

9.3K 470 108
                                    

Selam gençler. Bu bölüm sadece texting oldu ama uzun tutmaya çalıştım umarım uzun olmuştur. Ehm. Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz - - > @rihfectt. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar!

Dinleyin: Rihanna - Numb

****

Olivia: Hey Stalker

Olivia: Uyuyor musun?

Olivia: Daha çok erken

Olivia: Gecenin 3'ü uyumak için erken bence

Stalker: Uyumuyordum bebeğim

Stalker: Sosyal ağlardan hesaplarını arıyordum.

Stalker: Ve buldum hem de instagram hesabını

Stalker: Takipçilerinin %95 erkek

Stalker: Acaba adreslerini bulup onları arabamla ezsem mi?

Olivia: Onlar umurumda değil

Olivia: Pff sıkıldım

Olivia: Eğlenceli şeyler yapmak istiyorum

Stalker: Oh ne gibi?

Olivia: Snapchat kullanıyor musun?

Stalker: Evet

Olivia: Güzel beni ekle 'Theolivialee'

Stalker: Eklemeli miyim

Olivia: Nude fotoğraf ister misin?

Stalker: HaSiKtİr EkLiYoRuM

Gülmeye başladığımda snapchatten gelen bildirimi görünce yatakta yüz üstü dönüp dirseklerim üzerinde yükseldim ve snapchat'e girdim. Ekleyenler kısmına girdiğimde gördüğüm isimle gözlerimi devirdim.

'Oliviasstalker'

Bende onu eklediğimde gelen bildirimle mesajlar kısmına girmek için ekranı sola kaydırdım. Onun kullanıcı adı başta dururken hemen girdim.

Oliviasstalker: Lol seni gerçek hesabımla asla eklemem

Theolivialee: Gerçek bir aptalsın

Oliviasstalker: Ah hayatım teşekkürler! Hadi bana nude fotoğraf at

Theolivialee: Ah bebeğim

Theolivialee: Benim sana nude atmam için öncelikle senin bana nude atman lazım

Theolivialee: Her şey karşılıklı değil mi ama?

Oliviasstalker: Pekala bana nude atacağına söz verirsen bende sana şuan resim çeker atarım 

Theolivialee: Söz sana nude atacağım. 

Arsızca dudaklarımı ısırdım. Elbette ona nude atma gibi bir düşüncem yoktu. Eh tabii bana biraz yalvarırsa bu fikrim değişirdi. Telefondan gelen bildirim sesiye daldığım düşünceleri yok etmek adına başımı iki yana salladım ve açık olan snapchatten gelen fotoğraf bildirimini görünce parmağımla ekranı basılı tuttum. Karşıma çıkan kaslı ve dövmeli gövdeyle şoka uğrarken süre dolmadan ekran görüntüsü aldım ve hemen galeriye girdim. 

Ekran görüntütüsünü aldığım fotoğrafı açtığımda bir kez daha yutkundum ve sessizce küfür ettim. Kesinlikle tapılası bir vücuda sahipti. Parmakları arasında duran sigarası, kaslı bedeni ve kaslı bedeninde ki mürekkelper yani  dövmeler eşsiz duruyordu. Vücudu bu kadar ateşliyse yüzünü düşünemiyordum. 

Yatakta sırt üstü bir pozisyon aldım ve snapchat uygulamasına girdim. Ondan gelen mesajları okumaya başladım. 

Oliviasstalker: Hey ekran görüntüsü aldın? 

Oliviasstalker: Gördüğün şeyi beğendin ha? 

Theolivialee: Kesinlikle beğendim 

Oliviasstalker: O zaman şimdi sıra sende

Theolivialee: Ups! Üzgünüm bebeğim uyumalıyım. 

Uygulamadan çıkıp gülerken ardı-ardına gelen bildirimleri pek umursamadım ve galeriye girip fotoğrafını açtım. Saten çarşafı çıplak bacaklarımı kapamak için üzerime çekerken dudaklarımı ısırdım ve fotoğrafa bakmaya devam ettim. Belki de çok yakında dilimin dolaşma ihtimalı olan karın kaslarına son kez baktıktan sonra arsız düşüncelerimden kurtulmak için telefonu sehpanın üzerine koydum ve ışığı kapatarak başımı yastığa yerleştirdim ve gözlerimi kapatarak arsız hayaller kurarak uykuya daldım. 



Pool || l.tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin