0.7

5.9K 251 68
                                    

Hey! Birileri Pool yazdığını unutmuş ve onu yayından kaldırmış ama kim? Bhen ndkensk. Kurguyu toparladım ve 1 gün aralarla bölüm atma fikirlerim var. *ATAMADI* Umarım bu kadar zaman sonra hala burada birileri vardır ve eskisi gibi hatta eskisinden daha büyük bir aile oluruz. Bu arada profilimde ki yeni hikayem olan Cage'i okursanız çok mutlu olurum yani okuyun. Gecikme için üzgünüm fakat buraya tekrar dönüyorum. Umarım bölüm hoşunuza gider. Iletişim için @ rihfectt hesabımı instagram üzerinden takip edip bana ulaşabilirsiniz. Iyi okumalar!

**CAGE OKUMAYI UNUTMAYIN** 

****


Dersler iki saat önce bitmişti ama biz burada ki arkadaş grubumuzla klasik kim daha hızlı yüzecek yarışına girmiş ve saati akşamın 8'i yapmıştık. Çok eğlenceli geçen saatlerin ardından soyunma odasında giyinirken kabinimin kapısı sertçe vuruldu. Korkuyla çığlık atıp geriye kaçtığımda duyduğum sesle tek kaşım kalktı.

"Olivia ben Hazel çıkar mısın konuşmamız lazım. "

O kaltak ve benimle konuşacak şeylerinin olması? Cidden dayak yemek istiyor olmalıydı fakat bir kez daha konuştu.

"Olivia lütfen konuşmamız lazım diyorum."

Titreyen ve korkuyla çıkan sesi merakımı arttırdığına ruhsuzca konuştum.

"Bekle geliyorum."

Bu sefer ne saçmalayacak merak ediyordum. Hızlıca üstüme salaş tişörtümü geçirip kabinin kilidini açtım ve dışarı çıktım. Karşımda duran Hazel ve Summer son derece korkmuş ve çaresiz bir şekilde bana bakıyordu. Açıkçası onların bu halleri keyiflenmeme yol açmıştı. Bilirsiniz o kaltaklardan nefret ediyordum ve başlarına gelen her kötü olay benim için iyi bir olaydı. Eh bana kindar diyebilirsiniz kabul ediyorum. Yinede merakla tek kaşımı kaldırıp ince kollarımı göğsümün üzerinde çaprazladım ve sorarcasına onlara bakmaya başladım.

''Şey Olivia biz sana bir şey demek istiyoruz.''

Summer konuştuğunda merakla bakmaya devam ettim. Bana diyecek neleri olabilirdi ki? Hangi yüzle bana bakıyorlardı hala anlamıyordum üstüne birde benimle konuşmak istiyorlardı. Pekala bu kızlar kesinlikle hayatım boyunca gördüğüm en yüzsüz kızlardı. Onlardan nefret etmekte haksız sayılmam herhalde ne dersiniz?

''Ne diyecekseniz deyin ve başımdan gidin. ''

Hazel ve Summer kısa bir süre birbirlerine baktılar. Oflayıp onların konuşmasını beklerken birden bana döndüler ve dolu gözlerle bana bakmaya başladılar. Neler oluyordu burada? Gerçekten anlam veremiyorum. Derken Summer kendini ayaklarımın üzerine attığında istemsizce geri atıldım ve ona hayretle baktım.

''Ne bok yediğini sanıyorsun sen?''

Bacağıma tutunup ağlamaya başladığında Hazel ona katıldı. Onlara deli görmüş gibi bakmaya devam ederken hıçkırıkları eşliğinde konuşmaya başladılar.

''Olivia yaptıklarımız için bizi affet yalvarırız bir daha asla gözüne gözükmeyeceğiz yemin ederiz.''

Kaşlarımı çattım. Bu iki orospuya birden ne olmuştu?

''Ne diyorsunuz anlamıyorum?''

''N'olur bizi affet Olivia bir daha görmeyeceksin bizi nolur affet!''

Pekala bu saçmalığa son vermem lazımdı. Sertçe bacağımı ileri doğru savurdum ve kıçlarının üzerine düşmelerine sebep oldum.

''Delimisiniz siz kardeşim siktirin gidin başımdan!''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pool || l.tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin