3

9 0 0
                                    

Se spune că noaptea e un sfetnic bun, poate de asta eu scriu doar când razele luni îmi luminează gândurile, uneori ascuțite, ca niște țurțuri de cristal, alteori vulnerabile, modelabile ca lutul. În singurătatea mea, atunci când liniștea e de mormânt visez, visez cu ochii deschiși la fericire, un lucru pe care toți îl căutăm cu disperare însă doar cei care se opresc și așteaptă cu stoicism vor fi cei care vor primi mult dorita fericire.

Eu nu pot să spun că o caut dar nici de așteptat nu o aștept, eu am preferat să renunț, să mă conving singură că fericirea, speranța,norocul sau iubirea nu sunt pentru oamenii ca mine, poate suntem prea egoiști, egocentriști, poate chiar narcisiști dar măcar suntem realiști și nu ne obosim dând atenție oricărui lucru mărunt ce trece prin viața noastră, fie el o prietenie, fie o iubire sau chiar o relație de familie, pentru noi, cei reci și fără de speranță totul vine și pleacă, timpul trece așa că de ce să ne complicăm viețile fără sens și rost? Ne naștem singuri, trăim singuri și murim singuri, indiferent de ce persoane avem în jurul nostru.

După părerea mea nu ar mai trebui să dăm așa multă importanță oamenilor care ne sunt alături, de ce să ne atașăm inutil, oricum nimeni nu va fi veșnic în viața noastră!
De ce să suferim inutil după persoane care oricum plecă la un moment dat? Viața este foarte simplă dacă o privești din punctul meu de vedere, tot ce ai de făcut e să rămâi în istorie! Toți își doresc asta, fie că recunosc sau nu, și toți sunt în stare de orice doar pentru o fărâmă de glorie, unii reușesc, bravo lor, alții doar trăiesc cu impresia că au reușit sau poate visează în continuare ca fraieri că ceva se va schimba în viața lor fără să facă nimic. Ei bine nu!

Dacă vrei să ai ceva trebuie să obțini acel lucru, să muncești pentru el, să îl meriti! Eu una vreau doar să rămân și după moarte in lume dar nu ca o binefăcătoare sau o mărinimoasă, vreau ca lumea să se înspaimante, poate chiar să mă urască dar să îi fie teamă, sa tremure, să le fie frică să și respire în preajma mea!

Diamond HeartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum