Psychiatrie

46 7 0
                                    

Mezitím, když den dospěl téměř do svého konce, se na oddělení Richmondské psychiatrické kliniky udála zvláštní věc u personálního pracovníka a jedné velmi půvabné pacientky. Spíš si o to Alice řekla sama, pomyslel si bratr David, kterému se Alice strašně moc líbila již v kanceláři na příjmu pacientů. Bratr David se chystal donést noční léky Alice do pokoje a vzal s sebou taky vodu na zapítí. Jelikož Alice ležela sama na lůžku, myslel si David, že bude mít prostor pro svoje nekalé úmysl a touhu, značně usnadněné. Ale nebylo to všechno zase tak snadné. Davidova kolegyně na noční směně Sussan sice usnula u televize na staničním pokoji, jenže co kdyby se vzbudila a David by nikdy v tu danou chvíli nebyl. Křehká blondýnka Alice se pomalu probouzela z krásného snu, když vtom David vstoupil do pokoje a řekl, že Alice musí ještě zapít léky na spaní, aby neměla ty noční můry, které ji často pronásledovaly.

A právě tehndy se na oddělení objevil doktor Smith a zaregistroval, že chod noční směny neběží podle toho, jak by měl být. Sestra Sussan spala na sesterně a po bratrovi Davidovi nebylo ani památky. Čeho si však doktor všiml hned bylo, že uslyšel tichý hlásek na pokoji číslo 3, kde ležela problémová nová pacientka Alice.  Pro kontrolu doktor Smith odplul k pokoji a zaklepal na dveře. Za okýnkem místonosti se zjevil bratr David a nedal na sobě znát nic podezřelého. Doktor si však všiml, že David svírá za zády schovanou injekční stříkačku s uspávadlem, a tak se Davida zeptal, co v pokoji s Alicí zamýšlel. Doktorovi neuniklo z Davidových úst, že mu lže.

,,Davide, netvařte se jako neviňátko. Od samého začátku vím, že se vám pacientka líbí a dneska jste ji chtěl ve spánku znásilnit!''

,,Tak to není doktore, Smithi. Alice nemohla jako obvykle usnout, tak jsem jí chtěl píchnout injekci. No dobře. Alice si o to sama koledovala. Pořád se mnou na jídelně flirtuje,'' obhajoval se David.
Doktor Smith však nereagoval na Davidovy výmluvy a ukazál mu otevřenou pusu pěkných špičáků a prokousl nevěřícímu Davidovi hrdlo.

Krev na sněhu Kde žijí příběhy. Začni objevovat