Al cincilea drog

3.1K 171 18
                                    

Pur și simplu nu îl pot suporta ! Chiar dacă atingerile lui mă fac să ... tremur de plăcere . Felul în care mă privește , modul în care mă sărută ... ah ! Am scăpat de el odată pentru totdeauna ! Vreau doar să merg acasă , să fac o baie caldă și să uit de el . Trebuie să mă concentrez la altceva ... cum ar fi școală . Oh , fuck ! Mâine dau test ! Acum chiar îl urăsc pe afurisit !

***

Săptămana a trecut destul de repede și simplu . Fără semn de la Richy . N-am mai avut probleme cu drogul . Deci , da . Îmi merge bine . Mâine e vineri . Ziua mea preferată , he he ! Însfârșit am o viață normală !

Mâine după școală ar trebui să ies în oraș cu Joe , cel mai bun prieten al meu . Da ... demult n-am mai avut pace în gândire.

A doua zi la școală a decurs chiar bine , până într-o pauză când vorbeam cu Joe .

- E așaaaa frumos noul medic ! Au înlocuit asistenta aia proastă cu ginecologul ăstă sexy ! zise o fată din spatele lui Joe care vorbea cu un grup de alte fete și câțiva băieți .

- Kyaaa ! Și eu cred ! zise altă fată fiind urmată  de o grămadă de fete care aprobau cu exclamații .

- Despre ce vorbesc ? îl întreb eu pe Joe care era mai mult atent la discuția lor decât a noastră . Adevărul e că și eu sunt .

- E noul ginecolog . He he ! Să fiu sincer , a fost prima dată când mi s-a sculat din cauza unui bărbat !zise el mult prea concentrat ca să realizeze ce tocmai mi-a zis .

Ginecolog . Sexy . Nu . N-are cum.

- Um , Joe ? Mai exact cum arată acest ginecolog ?

- Frateee , zice el amintindu-și cu un zâmbet visător , uh ... păr cenușiu  și destul de pufos . Ochi albaștrii . Altceva ... ăăă , cred că avea pătrățele ...

Fuck ! Fuck ! Fuck ! E Richy ! Nu-mi vine să cred că a venit la mine la școală !

- Joe , mă doare burta , tre' să plec până la baie ! Spune-i doamnei Loren că nu mă simt bine ! Mersi , zic eu așa grăbit și în același timp nervos încât nici nu-l las să-mi răspundă .

De ce sunt așa grăbit ! Nu vreau să-l văd ! Simt cum îmi revin toate amintirile în care ori mă viola ori mă săruta . De ce corpul meu începe să se încălzească  ?

Deschid ușa de la cabinetul medical ca și cum aș fi la mine acasă și îl văd pe Richy care consulta o fată care era doar în lenjerie intimă.

Richy cum mă vede cum îi și apare zâmbetul ălă idiot . Fata se uită rușinată la mine cu o mână acoperindu-și pieptul , mai apoi izbucnind din încăpere ca și cum ar fi văzut un monstru .

- Să mai treci pe aici scumpo !
îi zice Richy fetei speriate care nici nu mai e în cameră.

Richy își mută privirea înspre mine parcă dorind să sară pe mine , ceea ce cred că și dorea .

- Ți-a fost dor de mine , dulceață ? întrebă el cu un aer superior.

- Poate că ție ți-a fost dor având în vedere că ai venit la școala mea .

- Poate că ai dreptate , zice el apropiindu-se subtil de mine și închizând ușa când ajunge în dreptul meu . Acum , cine are chef de o consultație ?

Își lipește trupul de al meu și mă sărută pe gât , făcându-mă să gem . N-am mai simțit atingerile lui de o săptămână . Încep să respir sacadat . Eu nu sunt așa . Îmi reamintesc de fata care tocmai a plecat.

- Lasă-mă ! zic eu împingându-l dar el nici nu se clintește . Ai destule fete și băieți cu care să te fuți în școala asta !

Ceva din mine tocmai s-a rupt . Realizez adevărul . Eu sunt doar o ... jucărie pentru el .

Blocat în lift ( boyxboy )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum