Защо го направи??

183 20 5
                                    

След срещата със сестра и,Сара и Джесика се върнаха в тях.
-Джес,искаш ли нещо?
-Не благодаря.
Сара седна до нея замислена.
-За какво мислиш?
-Ами помниш,че преди бях влюбена в Хари.
-Да?
-Не искам пак да се случва...
Джес гушна  Сара и усети няколко топли сълзи върху рамото си.
-Миличка недей да плачеш.Найл каза,че се е променил,не се притеснявай срещата ще мине чудесно!
Сара с лека усмивка стана от дивана и се качи в стаята си,за да се преоблече за срещата.Облече сини дънки,блуза до пъпа с ръкави до лактите и обу черно-розовите си кецове.Сложи си спирала и очна линия и накъдри косата си.
Вече е 19:30.След половин час е срещата.Русокосото момиче взе парите и телефона си и тръгна към къщата на Джесика.Пътят беше кратък,но спокоен.Сара винаги се чувстваше в безопасност в този квартал.Всички са мили и спокойни.Никой не те критикува.Перфектното спокойствие за едно 17-годишно момиче.
Сара пристигна до къщата на най-добрата си приятелка и почука.
-Ето те!От кога те чакам хайде ще закъснеем!
Двете момичета с бързи крачки тръгнаха към морския ресторант на кея.Винаги,когато вървят на някъде обичат да си разказват смешни истории как са се излагали на публично място.Така се отпускат и не се напрягат. Не след дълго пристигнаха и почакаха пред ресторанта.
-Къде са?-попита Сара и изпуфтя.Много мрази да чака.
-Ето ги!-Джесика беше усмихната до уши и се затича да прегърне Найл,а Хари и Сара се гледаха странно.
-Е Сара,мина време.Не знаех,че ти си приятелката на Джес.Променила си се.-каза Хари и и намигна.
Сара завъртя очи и влезна в ресторанта при другите.Трябваше да седне до Хари и това я ядосваше.Погледна на кръв приятелката си ,а тя отвърна с поглед,, съжалявам,,
Сервитьорката дойде и попита какво желаят да поръчат.Джесика и Найл си взеха вода и октопод,Хари си взе кола и пържени картофки,а Сара фанта и миди.
-Е Джес кажи ни за новата ти работа.-Това привлече вниманието на Сара.Тя не знаеше,че Джесика има работа.
-Ами аз съм моден дизайнер и след два месеца ме викат в Милано за модното ревю на годината.
Сара стана от масата и си тръгна.Джес искаше да я последва,но Хари и направи знак да остане и се затича към ядосаното момиче.Излезна отпред,но не я видя.Изпари се.Помисли малко и се сети къде може да бъде.Като по-малки винаги ходеха на пристанището да гледат как медузите плуват.Имаше десетки видове -малки,големи,дебели,тънки,прозрачни,лилави...двамата много им се радваха.
Оказа се прав.Тя беше там и все още ги гледаше.
-Виж,там има една прозрачна.
Разплаканото момиче погледна към Хари и му направи място,за да седне.
-Какво ти стана?-попита директно Хари.
Сара мълчеше,но реши да отговори на рошавия.
-Ядосах се.Джес е единствената ми приятелка и не искам да я губя.А и ме излъга.Защо го направи?Ние си казваме всичко...
-Предпазила те е.Искала е в подходящ момент да ти го каже,но Найл развали всичко.
Двамата се гледаха в продължение на пет минути,когато Хари се приближи към нея.
-Не мисля,че е добра идея.-каза Сара и стана.

Two years love and painWhere stories live. Discover now