1000 долара

120 13 0
                                    

-Какво си говори с Хари?-попита Джесика загрижено.
-Каза ми,че иска да сме приятели и че още ме харесва.А да опита се да ме целуне.
-Какво ще правиш?
-Нямам идея,но не искам са съм тук.Ще отида да се разходя.
-Искаш ли да дойда с теб?
-Не сама ще се оправя.Кажи на другите, че се връщам след десет минути.
Джесика кимна, а Сара излезна от къщата.Беше тъмно,много тъмно.До къщата имаше един малък парк със счупен фонтан и една почти разбита нощна лампа.Седна на една пейка и се замисли.Не знаеше дори тя какво да прави с Хари.Най-лесно и беше да отиде при него и да му каже,че му дава втори шанс,но не става толкова лесно.Една сълза капна от окото и,след което я последваха още две-три и така започна да плаче тихо.
По едно време усети нечия ръка на устата си.Човека я стискаше силно и я вдигна от пейката.Сара се бореше да я пусне,но той вече я беше сложил в колата.Залепи и лепенка на устата и и върза ръцете...Колата потегли.

Джес търсеше сара доста време,защото я намаше вече от час.Не си вдигаше телефона и реши да говори с Хари.
-Къде е Сара?-почти изкрещя Джес.
-Не знам,не съм я виждал скоро защо?
-Не си вдига телефона.Каза,че ще излезне за малко,но я няма вече от час.
-Защо е сама навън.Този квартал е пълен с наркомани и биячи!Ще излезна отпред да я потърся.
-Идвам с теб.
Излезнаха и видяха нещо да блести до пейката в парка.Вдигнаха го и видяха телефона и.
-Какво става тук?-попита Хари.
След малко той получи съобщение.,, Искаш си момичето,аз си искам парите.Среща след 30 минути на пейката.Искам си парите или тя ще пострада.,,
-Хари за какви пари става дума?
-Един тъпак ме победи на игра с карти и се обзаложихме,че ако бие ще му дам 1000 долара.
-Ти тъп ли си да направиш такова нещо!-изкрещя Джесика.
-Ако не беше взел Сара щях да го пребия и да не му давам парите,но за нея бих си дал живота затова ще ги дам!-каза Хари и извади десет банкноти от 100 долара. -Няма да допусна тя да е наранена...
След няколко минути колата дойде и хвърлиха момичето на пода.Отвори се единия прозорец и ръката се показа.Хари даде парите и колата тръгна.
-Сара добре ли си?
Нямаше никакъв отговор.
-Диша ли?-попита зеленоокото момче.
-Да,но по-добре да влезнем да се стопли.-првдложи Джес.
Вкараха я вътре и я завиха с одеало.След десет минути тя се събуди и видяха огромна рана на врата и.
-Те ли ти причиниха това?-попита ядосано Хари.
Сара кимна и взе чаша вода.
-Хари може ли да поговорим насаме?-попита тя с леко дрезгав глас.
Всички се махнаха от стаята.
-Благодаря ти,че ме спаси.Ако не беше ти нямаше да съм тук сега с теб.
-За теб бих направил всичко,а тези пари са нищо,щом ти си тук!
Сара го прегърна силно.
-Да искам да сме приятели!-каза тя.

Two years love and painTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang