Сутрин.Една прекрасна слънчева сутрин.Часът беше 10:27.Сара отвори леко очите си и се протегна.Стана от леглото и отиде да си вземе една хубава отпускаща баня.Напълни ваната догоре и си потопи нежното тяло.Хвана се за врата и започна бавно да го върти.Цялата беше схваната от случката вчера.Още усещаше стегнатото въже на ръцете и краката си.Болеше я.Страхуваше се.Мислеше си,че всеки момент ще се случи нещо по-лошо. Изведнъж някой почука на вратата.
-Сара от половин час си в тази баня, излизай!-това беше познатото гласче на Джес.
Сара излезна от ваната и си уви голяма розова кърпа около тялото си.Отвори вратата и видя замисленото лице на най-добрата си приятелка.
-Джес,добре ли си?-тя само кимна без да каже и дума.-Още няколко дена...-продължи Сара.-Кога се връщаш?
Джес въздъхна.Не искаше да отговаря, но се налагаше.
-След година.-няколко сълзи се отрониха от красивите и зелени очи.
-Имаме пет дена заедно.Няма да се отделяме една от друга.-промълви Сара.-Но сега излез,за да се облека.-Засмяха се и Джес излезна.
Сара отиде до гардероба си и взе една рокля до коленете.Беше бяла с розови цветенца.Обу бели сандали и си сложи малко спирала.Взе телефона си и парите и слезна долу.
-Какво искаш да правим днес?-попита леко натъжено Сара.
-Искаш ли на кино?Излезнал е новия филм на Джейсън Стейтън.
Сара кимна и излезнаха.По пътя за мола двете момичета както винаги си говореха и се смееха.Бяха толкова щастливи заедно.Но това щастие скоро щеше да изчезне и година и двете ще бъдят съкрушени.
След двадесет минутно ходене пристигнаха в мола.Отидоха на касата и взеха два билета,след това си взеха пуканки и кола.Отидоха при мъжа,който проверява билетите.
-Заповядайте момичета,вие сте в трета зала вляво.Приятно гледане.-мъжът им се усмиха и им направи място да минат.Влезнаха в залата и седнаха на местата си.Последния ред 40,41 място.След началото на филма забелязаха момче и момиче пред тях.Момчето много приличаше на Хари и точно той се оказа.Той целуваше русокосата и пропускаха целия филм.Сара се разплака и излезна.Джес я последва като преди това заби шамар на Хари.
-Сара почакай!-Джес отиде до нея и седнаха на един диван пред залата.Момичето не спираше да плаче.Зарови се в коленета си и не обели и дума.
-Защо ти стана гадно?Вие нали сте само приятели?
Сара я изгледа по особен начин и разбра,че тя още го харесва.Джес я прегърна силно и не я пускаше.
-Ела до тоалетната да се измиеш,после ще измислим къде да отидем.
Двете станаха от дивана и си тръгнаха,а зад тях беше Хари,който крещеше на Сара да го изслуша,но тя забърза крачката си.
-Милича има още момчета на света, той не е единствен.
-Знам,но е специален за мен и ме заболя много като го видях с онази...Ще отида да си взема нещо за ядене.
Джес кимна в знак на съгласие и я изчака на масата.
Сара отиде до subway за сандвич с напитка и бисквитка.Преди да поръча,тя чу познат глас.
-Здравей Сара Паркър.Помниш ли ме?
Сара се обърна рязко и видя мъжа,който я отвлече.
-Следиш ли ме?-попита ядосано тя.
-Може да се каже да.Много хубаво се нареди да видиш Хари с друга.Можеш да си отмъстиш и аз ще ти помогна.
-Няма да падна ниско като теб!-изсъска Сара.
Мъжа я хвана за гърлото и прошепна:
-Ще правиш това,което аз ти кажа иначе ще пострада най-добрата ти приятелка,ясен ли съм?-Тя нямаше друг избор освен да приеме.Кимна леко,а той отпусна хватката си.-Добро момиче.-усмихна се дяволито.Тази усмивка караше Сара да се изнерви още повече.-Имаш двадесет и четири часа да простиш на Хари и да тръгнете.Като го направиш ще ти кажа другата задача.-това бяха последните му думи,след което си тръгна.
Сара взе поръчката си и се върна при Джесика.
-Защо се забави?-попита тя.
-Имаше опашка.-каза с лека усмивка и отхапа от сандвича си.Загледа се във врата и видя същия мъж да я гледа с мазна усмивка.Напрежението във въздуха се покачваше и Сара не можеше да позвлои да я пречупи.Беше готова на всичко,за да не наранят Джес.Всичко!