В къщата на семейство Паркър цареше огромна тишина,както винаги.Мелиса Паркър и Джон Паркър са женени от двадесет години.Имат дъщеря на 17...непокорната Сара Паркър,която беше винаги над закона и не слушаше никого.
Часът беше 10:24ч.Тийнейджърката седеше в стаята си и слушаше музика.Изведнъж телефона и звънна.
-Хей Джес.Какво става.
-Ако ми отвориш врата може и да ти кажа!
Сара веднага стана и отиде да отвори.
-Съжалявам заключих се заради наще...отново!
-Добре ще ми разкажеш,но сега трябва да знаеш нещо.Ами нали знаеш сладура Найл?
-Да??
-Покани ме на среща,но приятелят му Хари ще дойде и му казах,че ще те взема, за да не е сам...
-ДЖЕСИКА!!Как можа!Знаеш мнението ми за Хари Стайлс..Хари.18 годишен,самовлюбен богаташ,готов на всичко за секса.
-Няма да бъда поредната му жертва!Няма да дойда съжалявам викни друг.
-Сара моля те...няма кого друг да викна,а не искам да разочаровам Найл..харесвам го.Моля тее...-Джесика отчаяно се молеше на приятелката си вече половин час,но най-накрая се съгласи.-Да!Благодаря ти!!
-Но ще ми се реваншираш.
-Как?
-Ще ми дадеш черния ти потник.
-Но той ми е нов...-Сара я изгледа злобно-Добре,хубаво,получаваш потника..!
Сара се усмиха самодовлно и влезна в банята.Взе си бързо един дуж и излезна да се облече.
-Е къде смяташ да ходиш сега?-попита любопитно Джес.
-Ще се видя със сестра ми и гаджето и.Ами ти?
-У нас да се преоблека за срещата.
-Има още девет часа до нея...-изгледа странно Сара.-Ела с мен поне да не ми е неловко.Ще ходим на кино.
-Ами добре.Ще слезна долу да хапна нещо.
Сара кимна и отиде до гардероба си.Взе черни къси панталонки и червена блуза на Мини маус.Накъдри си косата и сложи червена панделка с бели точки.Обу си черните кецове и слезна долу.
-Моля те не изяждай цялото месо...остави и за мен.-засмя де Сара и вдигна приятелката си от масата.-Хайде да тръгваме.