Ik besloot om in het dagboek te lezen.
Toen ik het opende was de naam het eerste die me opviel het was het dagboek van Saskia.
Ik las de eerste pagina en er stond op dat ze het dagboek heeft gekregen van de psycholoog omdat ze steeds een vrouw zag zonder ogen dat helemaal bebloed was.
Ze zag de vrouw elke dag weer opnieuw ,en net als ik zag ze dat de kamer van haar broer helemaal donker en eng was.
Toen kwam ik op de pagina dat ik en mijn familie hier heen kwamen net als ik vond ze het een van de leukste dagen in haar leven.
Plots las ik dat ze de vrouw die dag ook had gezien toen ze naar haar kamer ging om haar badpak aan te trekken.
De vrouw zei tegen Saskia dat ze moet voorstellen dat ik en mijn familie moesten blijven logeren maar ze moest vooral mijn vader overhalen.
Toen was de vrouw verdwenen en Kwam Saskia met het idee iedereen vond het goed behalve ik.
Toen Saskia midden in de nacht wakker werd door geschreeuw liep ze naar beneden en trof mijn vader dood aan zonder ogen.
Vanaf die dag staat er niets meer omdat ze vanaf de moord meteen het huis hebben verlaten.
Ik rende naar beneden en gaf de dagboek aan mijn moeder en vertelde haar dat ik die zelfde vrouw ook zag alleen zag ik haar met de ogen van mijn vader.
Ze geloofde me weer niet en dacht dat dit mijn kans was om een smoes te verzinnen en als het echt zo was zou ze me net als Saskia naar de psycholoog brengen.
Nu was ik heel erg bang maar opgeven ging ik niet ik ging blijven doorzetten voordat mijn moeder of ik de volgende slachtoffers zijn.
Ik rende naar mijn kamer, ging op mijn bed zitten en nadenken over wat ik ging doen.
Plots viel ik in slaap met de gedachtes hoe we hier weg konden komen.
~nachtmerrie~
'Ik kom je halen Elena'riep de vrouw
Ik rende zo snel ik kon maar plots stond ze voor me ze kwam steeds dichterbij ik wou schreeuwen zo hard ik kon maar het leek alsof mijn lippen op elkaar genaaid waren ik wilde me omdraaien en weg rennen maar het leek alsof ik aan de grond geplakt was.
Ze kwam steeds dichterbij haar handen kwamen richting mijn keel.
Plot kwam er een geluid uit mijn mond.
'NEE!'
~einde nachtmerrie~
Ik schoot wakker het was 3 uur s'nachts en mijn moeder kwam zo snel ze kon naar mij toe met een glas water.
Plots hoorden we een deur dicht klappen ik was zo bang maar gaf toch niet op ik pakte een hard voorwerp voor mij en mijn moeder en we liepen heel rustig de trap af.
Plots zagen ik en mijn moeder het lichaam van mijn vader liggen.
'maar ... maar dat kan niet zijn lichaam was toch allang begraven?!'zei mijn moeder.
'Mam, ik ben bang van niet ik zal je het hele verhaal uitleggen maar eerst moeten we hier weg zien te komen.' zei ik.
'Nee we bellen de politie denk je nu echt dat hier een of andere geest met de ogen van joun vader rond loopt?!'zei mijn moeder.
Ze pakte haar telefoon en belde de politie ze kwamen zo snel ze kunnen.
Na 5 minuten stond de politie voor de deur mijn moeder vertelde alles en het lichaam van mijn vader werd mee genomen voor onderzoek.
Ik was heel bang en ik had heel even weer het gevoel dat iemand me aankeek ik draaide me om maar er was niemand.
Nu wist ik het zeker het zal niet meer lang duren voor dat ik en mijn moeder vermoord worden door de geest...
JE LEEST
Horror huis
TerrorIk was onderweg met mijn twee beste vrienden Sam en Anna. Plots kwamen we aan een kruispunt waar iedereen zijn eigen richting in moest. Toen ik te weten kwam dat we gingen verhuizen stortte mijn hele wereld in. Toen ik binnen kwam in het huis voelde...