Mijn wekker ging af en ik stond meteen op hoe sneller ik opsta en me klaar maak om naar de psycholoog te gaan, hoe sneller ik er vanaf ben.
Ik maakte me snel klaar en ik had nog een uurtje de tijd voor dat mijn moeder me naar de psycholoog gaat brengen, dus besloot ik maar een lekker ontbijtje te maken voor mij en mijn moeder.
We aten alles op en gingen naar de psycholoog. het was zeker 2 uur rijden voor dat we er waren dus besloot ik maar mijn i-pod mee te nemen om me toch niet zo erg te vervelen.
We waren eindelijk bij de psycholoog aan gekomen maar het gebouw waar ik zo meteen in moet leek me niet zo aangenaam. Het leek er helemaal verlaten was vol met onkruid ik kreeg er gewoon kippenvel van, hopelijk is de psycholoog geen enge freak.
Ik liep naar binnen en toen zag ik een secretaresse vriendelijk vroeg als mijn moeder in de auto kan wachten omdat het volgens de psycholoog beter is als ik alleen met hem praat en zo beter kan zeggen wat er is gebeurd zonder te twijfelen.
Mijn moeder ging weg en ik ging binnen bij de psycholoog die blijkbaar Henry heet, hij schudde mijn hand en vroeg me of ik misschien wat wou drinken.
Toen ik mijn glas water kreeg vroeg hij mij als ik mijn oude thuis en vrienden mis. Ik zei heel mijn verhaal. Maar toen besefte ik dat Henry heel erg op iemand leek.
Ik luisterde even niet naar zijn uitleg en dacht na over op wie hij kan lijken, plots wist ik het hij leek op die enge vrouw die bij mij thuis verschijnt!
Ik zei dat ik nodig naar het toilet moet gaan hij liet mee gaan , toen ik eenmaal bij het toilet was sloot ik de deur en belde mijn moeder op ik zei tegen haar dat ze me snel moest komen halen ze vroeg me waarom maar toen kwam Henry binnen om te vragen waar ik blijf, ik hing snel op spoelde door zodat het leek alsof ik echt ben geweest en ging weer naar zijn kantoor.
Toen ik net iets tegen hem wou vragen veranderde hij in...
JE LEEST
Horror huis
HororIk was onderweg met mijn twee beste vrienden Sam en Anna. Plots kwamen we aan een kruispunt waar iedereen zijn eigen richting in moest. Toen ik te weten kwam dat we gingen verhuizen stortte mijn hele wereld in. Toen ik binnen kwam in het huis voelde...