pov : Elena
Eindelijk verlost van die twee laatste lesuren.
Zoals altijd wacht ik op mijn twee beste vrienden: Sam en Anna.
Ik zag ze in de verte al aankomen met hun fietsen onderweg naar huis praten we over hoe onze dag op school verliep vandaag.
Plots kwamen we aan aan het kruispunt waar iedereen zijn eigen richting op moest.
Ik zei ze gedag en fietste in een stuk door naar huis .
'Mam ik ben thuis!' niemand gaf antwoord toen ik in de keuken ging kijken zag ik een briefje liggen daarop stond dat ze even boodschappen is gaan doen.
Ik nam een glas cola en wafeltje en ging naar mijn kamer om mijn huiswerk te maken .
Toen ik klaar was besloot ik om een pizza te bestellen.
Net toen ik mijn telefoon wou nemen om te bellen kwam mijn moeder binnen.
ze zei dat ze goed nieuws heeft.
Voor mij zal het eerder slecht nieuws zijn dat weet ik gewoon.
Toen vroeg mijn moeder om te gaan zitten en naar haar te luisteren.
'het goede nieuws is dat we over een week gaan verhuizen' toen mijn moeder dat zei stortte mijn wereld in .
Ik wou niet verhuizen , ik wou niet weg van Sam en Anna , ik wou alles behalve verhuizen.
Mijn moeder zei dat het geen zin had om te zeggen dat ik niet wou verhuizen omdat ze helemaal niet boodschappen was gaan doen maar het contract al was gaan tekenen.
Ik was zo boos ze besloot om te verhuizen zonder mijn toestemming mijn vader is een paar jaar geleden gestorven op een onbekende manier.
Niemand wist wat er met hem gebeurd was maar wat we wel weten is dat hij was gaan logeren bij een vriend in een huis dat gelegen was in een bos een 100 km hier vandaan.
Ze vonden hem op een een bank zonder ogen en zijn gezicht zat onder de krassen.
Ze zijn pas gestopt met het onderzoek omdat er geen vingerafdrukken waren.
iemand is gewoon vermoord en ze gaan er niet verder op in ik snap de mensen soms niet.
JE LEEST
Horror huis
HororIk was onderweg met mijn twee beste vrienden Sam en Anna. Plots kwamen we aan een kruispunt waar iedereen zijn eigen richting in moest. Toen ik te weten kwam dat we gingen verhuizen stortte mijn hele wereld in. Toen ik binnen kwam in het huis voelde...