_1_

78 8 0
                                    

O sabah kaltığım gibi aynaya gidip kendime baktım çünkü rüyamda benimle sivilceli diye dalga geçiyorlardı.Biraz kiloluydum evet ama cildimde hiç sivilce yoktu.Obezite değildim ama çokta zayıf değildim.Sadece evde oturmakyaktan böyle oluyorum kesin.Annem ölmüştü.Babam ise hapishanede idi.Bende teyzemlerde kalıyordum.Bu arada ben 14 yaşındayım.Bu sene liseye başlıycam ve işin kötü yanı ise daha önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı.Bikeresinde birisinden hoşlanıyodum ama okuldan gitti çok şanssızımdır.Derslerim çok iyi değil hatta hiç iyi değil denilebir.Matematik 5 ve diğer dersler 1 ya da 2 malasef ki.Sınıftaki herkesin matematiği kötüyken benim çok iyiydi.Çünkü teyzem matematik öğretmeni -_- işin kötü yanıda hergün matematik çalışıyoruz.İşte bu sene Bi meslek lisesini tutturdum.İki gün sonra okullar açılıyoor.Ben formalarımı almıştım sadece telefonum yoktu teyzemde sana yarın telefon bakmaya çıkarız demişti ve en iyiside istediğimden olucaktı ve ben iphone istiyordum tabiki.Odama gidip pijamalarımı giyidim ve yatağa uzandım iphone hayalleri kurmaktan uyuyamıyordum bile.

Sabah gözlerimi açtığımda burnuma nefis kokular geliyordu.Mutfakta Aysel ablam vardı.O kim diye sorarsanız teyzemin tek kızı.Benden 11 yaş büyük ve evli.O da matematik öğretmeni.Neyse hemen gözlerimi patatesli böreklere diktim ve nerdeyse yarım tepsi yemiştim.Yedikten sonra Aysel ablaya teşekkür ettim.Aysel abla bana bi paket uzattı ardından ise doğum günün kutlu olsun dedi nasıl yani kendi doğum günümü mü unutmuştum.Demekki o yüzden o telefon.Şimdi jeton düşmüştü Aysel ablaya teşekkür ettim ve odama girdim.Paketi açtım.İçinden kırmızı tshirt çıktı ama çok güzeldi.Teyzemde odaya girdi ve beni öptü doğum günümü kutladı.Odamdan çıktığı gibi tshirt ümü giyidim altına da gri taytımı ve saçlarımı saldım.Saçlarım kahverengi,dümdüz hemen gözüme siyah far sürdüm ve teyzemin yanına giderek "ben hazırım" dedim.Evden çıktık ve bir telefoncuya girdik.Orda gözüm hemen İphone 6 ya takılmıştı bunu almak istiyorum dedim ve teyzem hemen aldı.Sevinçle eve giderken köşecide bi dükkanda çok güzel bir pantolon gördüm ve istedim.Teyzemde beni kıramayıp aldı.Eve gittik.Hemen karşı komşuya gittim ve telefona facebook yüklermisin dedim e napiyim ilk defa akıllı telefon görüyoruz Oda hemen yükledi ve bana bir hesap açtı Adım Melisa Tatlıöz di.Profil fotoğrafım için fotoğrafımı çekti.Daha sonra whatsap açtı bana ve numarasını bana kaydetti al bakalım dedi.Koşarak eve gittim.Teyzem de "Hadi akşam yemeği hazır dedi.Hemen telefonu şarza taktım ve yemeğe oturdum.Yemekte sadece makarna vardı.Teyzem vaktim olmadı deyip geçiştirdi.Bende açlıktan iki tabak makarna yedim.

Hemen odama geçip uyudum.Eee malüm yarın okul vardı.Sabah kalktığımda saat 7 iydi.Okula sekiz buçukta gidicektim.Hemen banyo yaptım ve saçlarımı kuruttum.Üstümü giyinmeden saçlarımı maşa yaptım ve at kuyruğu şeklinde topladım.Altıma ten rengi çorabımı giyidim onun üstünede etek.Onun üstünede Lakos.Kahvaltı etmeden evden çıktım kapıyı çektim.Hemen bir otobüse bindim ve bi köşeye oturdum.Sonraki durakta yanıma yakışıklı bir çocuk geldi.Üstüne bir bakayım derken aynı okul formalarını giydiğini gördüm.Ve hemen bi konuşma başlattım."Meraba sanırsam aynı okuldayız." dedim.O ise "Evet sanırsam."dedi.Seside çok tatlıydı.Ben ise "Kaça geçtin?" dedim meraklı bir ses tonuyla o ise "11 dedi.Oha ben 9 iken o 11 di.Bende hemen "oha" dedim. Kendime hakim olamayarak.Ama nabayım çocuk hiçte öyle göstermiyodu.O ise "Sen? " dedi.Ben de "9" dedim.O ise gülerek "Bu sene size çok sataşırlar ama ben seni korurum" dedi ya oha omu beni koruycak ya oha hala inanamiyorum.Bende hemen "Olur" dedim O da "Telefon numaranı versene" dedi.Bende "0545 *** ** ** " dedim.Hemen kaydetmek için cebinden telefonunu çıkarttı.Telefonu Samsung S4 Dü .Okula gelmiştik indiğimde hemen sınıfımı bulmaya yola çıktım.Sınıfım 9-D ydi.Koridorlarda gezerken sınıfımı buldum ve sınıfta boş bir sıraya oturdum.Sınıfta göz gezdirirken yanıma biri oturdu.

Aşk Mal OlmaktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin