Erkekti.O kadar çok boş yer varken yanıma oturmuştu.Çocuğun masmavi gözleri vardı.Sipsiyah saçları vardı ama uçları sarıydı.Serseri tipliydi yani.Bana"Meraba" dedi.Bende gülümseyerek "Meraba"dedim İlk ders Matematikti.Hoca hemen içeri geldi.Herkes birbiriyle tanıştı falan derken tenefüs zili çaldı.Bende hemen kantine indim.Çünkü kahvaltı etmemiştim.İndikten sonra hemen kantin sırasına geçtim.1 sucuklu tost bide vişneli meyve suyu dedim abide verdi tam parayı vericekken elimi otobüsteki çocuk ittirip kendinede aynısından isteyip hesabı ödedi.Bende "Hiç gerek yoktu "dedim.O da "Senin korumanım artık ne dilersen dile" dedi ."Bende "Bidaha kantin hesaplarımı ödemessen sevinirim" dedim O ise "Peki Komutanım." dedi.Bende güldüm.Telefonum çaldı.
-Alo?
-Melisa senmisin?
-Evet benim siz kimsiniz
-Ben sıradaki çocuk
-Numaramı nerden buldun sen
-Facebooktan
-Adımı nereden biliyorsun?
-Sınıfta tanışırken söylemistin
-Aa tabi pardon hadi byy
-By
Otobüsteki çocuk ise "O kimdi" dedi.Bende sınıf arkadaşım dedim.O da "Adın ney?" dedi. Bende"Melisa senin? "dedim.O da "Can"dedi.Hiim güzel isimmiş ya.Bende"Tamam"dedim ve zil çaldı ikimizde vedalaştık ve sınıfa girdim daha ilk günden sevgili olanlar bile vardı.Şimdiki dersimiz ise Türkçeydi.Ve türkçeci bizim sınıf öğretmenimizmiş.Sınıfa girdi ve Günaydın dedi. Bizde SAOL diyerek oturduk.Yine bi tanışma falan oldu.Daha sonrada ailemizin işlerini sormaya başladı herkesin ailesi çalışıyokemn benimkiler yoktu bile.Bana sıra geldiğinde"Annem öldü,Babam hapishanede" diyerek yerine oturdum.Öğretmen dr "Ne ile geçiniyorsun yawrum"dedi.Bende "Teyzemde kalıyorum,teyzem matematik öğretmeni ve babasının emekli maaşını alıyor."dedim."Öğretmende "Peki yawrum" dedi ve oturdum.Zil çalmıştı ben bu sefer sınıfta oturuyodum tenefüse çıkmadım.Sınıfa ise Can geldi.Tüm kızları dibi düştü nerdeyse Can'a.Can ise bana gelmişti.Koluman tuttu ve dışarı çıkartti.
________________________________
Ben de "Ne oldu" dedim. O da "hadi gel benimle " dedi ve onun pesinden gidiyodum okuldan ciktik daha sonra da beni bi kafeye götürdü "bugün okulu astık" dedi sırıtarak.Bende sırıtarak "Aferin bize" dedim.Garson yanımıza geldi ve "Ne alırdınız?"dedi.Can"Ben bir kraker bir kola aliyim"dedi.Bende"Çikolatayla portakal suyu alayım."dedim.İstediklerimiz geldi.Can ise önümden benimkileri alıp kendikilerini koydu.Bende"Nabıyosun yaa"dedim.Can da"Seninkiler daha güzel gözüküyo dedi ve yemeye başladı.Bende gülerek kraker yemeye başladım.Can yine bi aksiyonluk yapti.Hemen kolumu tuttu ve hesabi odeyerek burdan kalktik.Daha sonra bir Alışveriş merkezine girdik.Bir kat daha yukarı çıktık ve sinema salonuna girdik.Aşk maşklı bi filmdi ve salonda boştuk.Ee saat daha 9du.Can ise benim elimi tuttu ve kulağıma şöyle fısıldadı"Benimle Çıkar mısın?."demişti.Hemen elimi çektim ve ben onun kulağına "Saçmalama"dedim ve güldüm.Çünkü biliyodum ki benide tüm diğer kızlar gibi kullanıcaktı. Sevmiycekti.. Kendine aşık edip bırakıp gidicekti.Ve ben diğer kızlardan değilim. Bu yüzden hiç sevgilim olmamıştı.Can da "Neden?" dedi kısık bir ses tonuyla.Ben de gülümsedim ve şöyle söyledim "Çünkü ben diğer kızlardan değilim beni kullanamazsın" dedim.Can yine gülümsedo ve elimi tekrar tuttu.Kulağıma yaklaşarak şöyle söyledi "Çünkü sen diğer kızlardan değilsin." dedi.Ne demekti şimdi bu.Ben yine elimi çektim ama bu sefer elimi onun elinin üstüne koydum.Kulağına fısıldayarak"Tamam o zaman' dedim.Yine kolumdan tuttu ve mağazadan çıktık bu sefer okula gitmiştik.Saat 12 olmuş tu.Öğlen yemeğiydi bu seferde.Ben tok olduğum için sınıfta telefonla geziniyodum.Sonra yanıma tatlı çocuk geldi."Naber canım"dedi.Bende "Sen kimsin"dedim.Umursamaz bir tavırla "Aynı okuldanız."dedi.Bende gülerek "Onun farkındayım"dedim oda benim üstüme kolunu attı.Birden sınıda Can girdi ve bana "Aşkım bu arkadaş kim?" dedi.Tüm sınıftaki kızlar ağzı açık bir şekilde şaşkın şaşkın bakınıyorladı. Sonra Can yine bişey söyledi elimi tutarak."Melisa benim sevgilim,sataşan olursa karşısında da beni bulur."dedi gür bir ses tonuyla.
_________________________________