_3_

25 6 0
                                    

Sınıftaki tüm kızlar yanıma geldi ve herşeyi sormaya başladılar.Sadece bir kız gelmemişti onun adıda Nisanaz.Tanışırken öğrenmiştim.O benim yanıma gelmiyo diye ben onun yanına gittim ve "Meraba"dedim.Oda cevap vermedi.Sonra ben diğer kızların yanına gittim.Neredeyse herkez bana kanka diyodu.Ama biliyolardiki benim onlarla kanka olmıycağımı.Zil çaldı ders beden di.Herkez spor kyafetlerini giyerken ben yanımda spor kyafetlerimi getirmemiştim.Tüm kızlar yedek getirmişlerdi.Birisinden aldım.Öğretmen çok yakışıklıydı.Aynı Can'a benziyordu.Şimdi spor hareketleri yapıyorduk.Bi sağa bi sola.Bi sağa bi sola.Çok susadım ve kantine indim.Can kantindeydi.Bu çocuk hiçmi derse girmezdi.Yanına gittim ve şöyle söyledim."Meraba" dedim.Oda "Ne oldu ne almaya geldin"dedi.Bende"su " dedim.Hemen kantine girdi ve bi su aldı.Bende şöyle söyledim."Ama sen benim herşeyimi alıyosun dedim."Oda "Çünkü sevgilinim"dedi."Bende senin sevgilinim ama sana bişey almama izin vermiyosun"dedim.Birden telefonum çaldı.Arayan teyzemdi.
-Alo
-Kızım ,okulun nasıl?
-Çok iyi teyze
-Hadi eve el artık özledim kızımm
-Okul bitsin gelicem
-Tamam kızım hadi baybay
-Bayy

Can hemen "oo iphone" dedi sırıtarak. Bende "Ne gülüyosun" dedim.Birden zil çaldı.Diriririririririririririrm.Ders yine Beden ve şimdi ip atıyoruz.Nisanaz yanıma geldi ve "Meraba"dedi.Bende"Meraba"dedim.Oda " Sabah yanıtına cevap veremedim.Çok özür dilerim moralim bozuktu."Bende"Önemi yok. Canım ya"Dedim ve zil çaldı hemen çantamı taktım ve okulun kapısına doğru yürüdüm.Yanıma Can geldi."Birlikte gidelim mi aşkım?" demişti.Bende"Olur" dedim.
_______________________________

Otobüse bindik ve yan yana oturduk.Can elimi tuttu ve kolunu üstüme attı.Hem ilk defa sevgilim oluyodu hemde ilk defa sevgilim elimi tutuyodu bende merakla Can'a şöyle bir soru sordum."Daha önce kaç tane sevgilin oldu?"Oda cevapladı"8 tane ama sen sonuncusun. Peki ya senin?". Bende utanarak "bu ilk" dedim.Oda dediki"Bu senin ilk ve son yani"dedi bende "Evet"dedim ve otobüs eve getirdi.İndiğimde karnım gurulduyodu kenardada bir dönerci vardı.Paramıda harcamamıştım. Teyzeme ve kendime bol malzeme döner aldım.Eve gittiğimde üstümü değiştirdim ve Teyzemle birlikte döner yemeye başladık.Döner ler çok güzeldi.Odama gittim ve laptopu açtım facebooka girdim ama bir sorun vardı şifremi unutmuştum. Hemen komşuya gittim vevşifremi sordum,söyledi.Eve gittim ve Facebooka girdim.Canan istek gelmişti.Kabul ettim ve Criminal Case i açtım.Hemen mesaj geldi oyunu kapattim ve mesaji açtım.
Can Topçu:Naber aşkım
Ben:İyiyim sen
Can Topçu:Aşkım niye demiyosun?
Ben:Diyeyim mi?
Can Topçu:De aşkım
Ben:Tamam aşkım
Can Topçu:Buluşalım mı özledim seni
Ben:Ya bilemedim ki şimdi
Can Topçu:Ya lütfeen
Ben:Tamam o zaman
Can Topçu:Malkez Kafeye gel aşkım
Ben:Tamam aşkım

Aşk Mal OlmaktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin