~¤1¤~

107 5 0
                                    

31.08.2015

Arkadaşlar merhaba.Bu bölüm yayınlacağım ilk haber bölümü.Bu arada ilk bölüme gelen voteler için teşekkür ederim.Daha fazlasınıda beklerim.

Uzatmadan haberlerime geçmek istiyorum.

TAYLOR SWIFT》

Sevgili Swiftieler size harika bir haberim var.Benim de sabırsızlıkla beklediğim Wildest Dream klibi yayınlandı.Kısa bir tanıtımını instagramda paylaşan Taylor klibinde yine harikalar yaratmış.Şahsen şarkısıda müthiş olmuş.Hatta şu an bunları yazarken o şarkıyı dinliyorum.Klibi benim çok hoşuma gitti.Bu gidişle 1989 albümünde favori şarkım olacakmış gibime geliyor.Klipten bir kaç tane görüntüyü multide paylaştım.

RIHANNA》

Evet arkadaşlar.Size biricik kraliçemiz olan Riri'nin bir haberini söyleyeceğim.Rihanna'nın stilisti olan Sanya Benson evlendi.Düğününe Rihanna da gitti.Hatta şarkı bile söyledi.Düğünde bir kaç arkadaşıyla bir araya gelip birlikte eğlenceli fotoğraflar çekilen sanatçımız bayağ eğlenmişe benziyor.Multide var.Bakabilirsiniz.

SELENA GOMEZ》

Aşık olduğum sanatçı olan benim minnak Selena Gomez'im hepinizin bildiği üzere yeni albümünü çıkardı.Adı Revival olan albümü için hayran etkinliği bile düzenliyor.Bu aralar Same Old Love şarkısının klibi için çekimlerde olan Selena Gomez 16 Eylülde özel etkinliğinin tanıtımını yayımladı.

《MILEY CYRUS》

Dün gerçekleşen 2015 MTV Video Müzik Ödüllerinde sunuculuk yapan Miley Cyrus tören sırasında bir açıklama yaptı.Şuan çalıştığı Miley Cyrus and Her Dead Petz isimli yeni albümü internette ücretsiz olarak tüm hayranlarının dinleyebileceğini söyledi.Şanslısınız SmilerlerÜstelik bugün yeni şarkısı olan Dooo It'in klibi yayınlandı.Yine muhteşem.Yine süper.

《JUSTIN BIEBER》

Daha birkaç saat önce klibi yayınlanan Justin Bieber'in yeni şarkısı olan What Do You Mean? şimdiden izlenme rekorları kırıyor.Özellikle klipteki yeni tarzı çok hoşuma gitmiş ve bende o saçları tarama isteği dolmuştu.Klip artık klipler için moda olan kısa film tadında.Ben beğendim.İzlemenizi tavsiye ediyorum.

《NICK JONAS》

Gigi Hadid ile ismini sık sık gündeme getiren yakışıklımız bugün yeni bir klip yayınladı.Henüz klibi izleyemedim ama bakacağım.Şarkısının adı Levels olan Nick Jonas umarım başarılı bir performans sergilemiştir.

Arkadaşlar bugünlük haberlerimiz bu kadar.Bugünkü son dakika haberlerini yarın sizin için açıklayacağım.Vote verip yorum yapın rica ediyorum.Lütfen.Teşekkür ederim.

NOT:Etkinliklerimiz belirli bir sayıyı geçince gerçekleşecek.Lütfen sizde oy verin ve yorum yapın.Kitabım daha yeni.O yüzden gözünüzde ezik gibi gözükebilir ama bu çok yanlış bir şey.Yeni kitablara siz vote verip yorum yapıyorsunuz.Rica ediyorum lütfen.

İyi günler.

-SEDA YILMAZ

ÜNLÜLER:SON MAGAZİN HABERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin